Spam tråden

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Onkel Tuca
Geografisk sted: kåbehå ve

Re: Spam tråden

#181 Indlæg af Onkel Tuca » 25 jan 2012 14:45

How are you today? I hope you are fine. If so thank be to almighty. Please excuse me, I saw your contact email while browsing through the internet I decided to contact you despite that I have not seen you in person. It will be my pleasure to communicate with you. My name is Japlo, I am single looking up to meet somebody who I can partner with, please get back to me so i can tell you why i want to partner with you. Thanks Japlo,
HERE ARE MY ADDRESS japlonyen@yahoo.com

Brugeravatar
Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#182 Indlæg af Broder Salsa » 25 jan 2012 15:54

Browsede lige sådan internettet igennem og faldt tilfældigvis over din mailadresse. Tjo, hvorfor ikke :D

Onkel Tuca

#183 Indlæg af Onkel Tuca » 25 jan 2012 16:02

Vi burde lave en tråd hvor vi skriver til en af vores spammere og siger Hej og ser hvad der sker. Hvem har tid?

Brugeravatar
aleceiffel

#184 Indlæg af aleceiffel » 05 mar 2012 16:30

Dear Sir,

We have a great pleasure to invite you to take part in the Eleventh International Scientific Symposium “Economy & Business. Economic Development and Growth”

which will be held in Bulgaria, Sunny Beach resort September, 1 – 5, 2012.

Onkel Tuca

#185 Indlæg af Onkel Tuca » 08 maj 2012 09:58

Vildt nok at en dame fra Angola vil låne 15 millioner dollars til at starte en kvægfarm i Danmark.

My Greetings,

I am Miss. Marry Savimbi 29 from Angola, I am seeking for your kind assistance/co-operation to stand as our foreign partner and devotion in investing US$15M in building a Cattle Farm in your country; I apologize for any inconveniences if this is not your field of profession. However, I need an experienced personal to assist me to set up this project successfully.

If you can give us more information and idea on the above mentioned investment plan in your country, we wish to inform you that more details will be given to you and how the funds can be transferred to you, the investment will be explain to you for us to forge ahead with our investment plan without further delay.

Kindly confirm your full interest to be partnership with us in this Cattle Farm business in your Country.

Thanks.
Yours Sincerely,
Miss.Marry Savimbi.

Brugeravatar
Ian Ziering
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

#186 Indlæg af Ian Ziering » 15 nov 2012 10:15

Set på Face i en statusopdatering fra en DR-ansat:

""Hi Henrik,
If you want to increase DR's revenue by 20% or more, do you know where to get started?"

- afsender: Hubspot
Luk dig!

Brugeravatar
Xul Solar

#187 Indlæg af Xul Solar » 21 nov 2012 19:35

Jeg har fået brev fra Rusland. De står og mangler en støbejernspejs:

Hello,

My name is Lena, I writing to you in a small town in Russia. I live with my little daughter without husband, because he left us.
Since the crisis I lost my job and can not pay the heating bills for our flat.
We urgently need heating, winter comes and the temperature is very cold in our sleeping room.
The only way to heat the home, which is a portable woodburner which work with fire and wood.
But we can not buy it in our local shop because it too expensive -equivalent EUR 196, and we cannot afford.
I find your adress at the website and decided to write you this desperate letter from local library.
If you own an old portable woodburner from cast-iron, and stop use it more, I pray
it gift for us and save us.
I hope you answer and I will give your our home address.
Lena.
----

Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

#188 Indlæg af Boriz » 21 nov 2012 20:32

Det er ved at være støbejernspejsesæson. Har Ali Pilfinger ikke også fået et ønske om hjælp til sådan en engang?

/Troels
Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#189 Indlæg af Fisker Thomas » 21 nov 2012 20:49

Fisker Thomas skrev:Nu har de lært at google translate til dansk. De vil gerne have brændeovne, helst bærbare:
Hej,

Mit navn er Elena, jeg er 33 ar gammel, og jeg skriver til dig fra de russiske
provins. Jeg
arbejde i biblioteket, og efter mit arbejde er jeg lov til at bruge computeren, nar
muligt. Jeg fandt din adresse pa internettet, og jeg besluttede at skrive til dig
dette brev.

Jeg har en 9 ar gammel datter, hendes far forlod os, og vi bor sammen med min
mor.

Pa grund af den uudholdelige varme vejr i lobet af denne sommer naesten alle
kartofler og grontsager i haven vissen. Mange braendte skove
ned. Vi var domt til sult og vi tilbragte alle vores opsparing til at kobe flere
saekke med kartofler til vinteren (det er forfaerdeligt, fordi prisen pa
kartofler blev 2 gange dyrere end i det sidste ar).

Som folge af krisen i vores region for nylig min mor mistede job og nu
vores finansielle situation blev meget vanskelig.

Gas-og el er meget dyrt i vores region, og vi kan ikke
rad til opvarmning vores hjem laengere.

Den eneste mulige made for os til at opvarme vores hjem i lobet af vinteren er at
bruge en baerbar ovn, der opvarmes med braendende trae. Vi har trae-besparelser
i vores stald, og denne ovn vil varme vores hjem hele vinteren uden omkostninger for
os. Vi har en skorsten installeret i vores hjem, som vi kan bruge til
rog.

Desvaerre kan vi ikke kobe denne ovn i vores lokale marked, fordi det
omkostninger 7,920 rubler, og det er meget dyrt for os (svarende til 196
Euro).

Jeg besluttede at appellere til dig, og jeg haber, at du kan hjaelpe os. Hvis du har
alle gamle baerbar ovn, og hvis du ikke bruger det laengere, vil vi vaere meget
Dem taknemmelig, hvis du kan donere det til os og organisere transport af denne ovn
til os (vi bor 200 km fra Moskva). Denne ovne er forskellige, som regel
de lavet af stobejern og vaegt ca 100-150 kg.

Jeg haber at hore fra dig snart.

Bedste onsker,

Elena og min familie.

PS: Jeg undskylder for fejl i dette brev, jeg oversat det med hjaelp fra Google
oversaetter og ordbog. Du bedes svare pa engelsk, fordi jeg studerede dette sprog i
skolen, og kan uderstand det meget godt. Tak.
Jf. min post 2/11-2010, så må Lena simpelthen have frosset så meget, at hun har brændt et "E".
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#190 Indlæg af Ali Pilfinger » 21 nov 2012 21:01

Boriz skrev:Det er ved at være støbejernspejsesæson. Har Ali Pilfinger ikke også fået et ønske om hjælp til sådan en engang?

/Troels
Det kan jeg sørme ikke huske (edith: det var åbenbart Fisker T), men jeg kommer i tanke om, at spammails er en uendelig deus ex machina-kilde for forfatteren, som er brændt fast i sit plot:

"På to uger på jura havde jeg brugt hele min børneopsparing på Moët & Chandon, da jeg fik en mail fra en fyr fra Malawi, som ville dele sin arv med mig, og så havde jeg tre millioner dollar, som jeg brugte på Moët & Chandon. Min jurakæreste skred, da Moët & Chandon blev ved med at være Moët & Chandon, så jeg var ensom og helt væk på Moët & Chandon i to uger, da jeg fik en mail fra en jurastuderende fra Omsk, som ville dele sit liv med mig, og det skålede jeg i Moët & Chandon på. Vi ventede på hendes visum, da jeg fik en mail fra en læge fra England, som ville forlænge min diller med op til ti centimeter. Ikke helt nok til en flaske Moët & Chandon, men alligevel nok til at flytte ind i Baggesensgade 22".

Besvar