Jeg hader

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Antimatter

Re: Jeg hader

#7571 Indlæg af Antimatter » 23 mar 2018 15:15

Det er totalt skønt at være facebookfri.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
oles
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

#7572 Indlæg af oles » 09 maj 2018 16:07

oles skrev:
17 maj 2011 16:49
...at jeg egentlig er ret vild med Nick & Jay.
Bare man venter længe nok, får man ret.
https://www.euroman.dk/kultur/en-hyldes ... ci-og-benz

Brugeravatar
Antimatter

#7573 Indlæg af Antimatter » 26 jun 2018 13:11

Den genre af klummer hvor forfatteren skriver om sin kærestes banale, men for forfatteren dybt interessante, forhold til ting, hvad enten det er musik, sociale medier, teknologi eller træning. Der er ikke det fladtrådte emne der ikke kan presses længere ned i mulden, når man anlægger parforholdsvinklen.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
yesoffense

#7574 Indlæg af yesoffense » 26 jun 2018 17:07

Ang. Facebook: Deaktiverer I jeres profil eller sletter I den fuldstændig? Jeg deaktiverede min profil i januar, men det er åbenbart stadig muligt at skrive til mig på messenger, selvom jeg slettede app'en i samme ombæring. For at undgå, at folk tror, at jeg ignorerer dem, når de skriver, så skal jeg enten slette min konto 4 realz eller sætte en bot op, som fortæller folk, at de kan #skriveenmail. Jeg starter på nyt studie i efteråret, så jeg er lidt vægelsindet i forhold til at slette min profil 4 realz, hvis nu vigtige beskeder bliver givet derigennem, som det foregik på mit gamle studie, det lort.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#7575 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 26 jun 2018 17:12

Jeg havde samme problem, men fandt ud af, at man tilsyneladende bare skal slette/deaktivere messenger inde fra selve messenger-appen og derefter gøre det samme med Facebook. De to opererer tilsyneladende autonomt.
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
Antimatter

#7576 Indlæg af Antimatter » 26 jun 2018 17:12

Mærkeligt, deaktiverede i august, og har ikke haft det problem. Det må være fordi der ikke er nogen der skriver haha.

Brugeravatar
yesoffense

#7577 Indlæg af yesoffense » 26 jun 2018 17:20

Tak! Det vil jeg prøve.

Måske er det en optimistisk antagelse, at der overhovedet er nogen, som skriver til mig. Jeg ved bare, at jeg sommetider bliver inviteret til fælleschat, hvor hitler også er inviteret, fordi han fortæller mig det. Men det kan jo være en pity-ting eller sådan noget.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

O. J. Sampson
Geografisk sted: Rødovre Centrum

#7578 Indlæg af O. J. Sampson » 01 jul 2018 14:58

Nogle i nabolaget har fyret raketter af siden klokken ti i morges, hvilket i sig selv er irreterende, men samtidig får det hundene i nærheden af min lejlighed til at gå bananas og gø i timevis :evil: :evil: :evil: :evil:

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#7579 Indlæg af Jonas » 28 nov 2018 18:57

Frugt og tørrede bær i chokolade. Det er langt, langt mere ugudeligt end hawaii-pizza. Ja, faktisk er det nærmest værre end Kit Kat, Twix og de andre fupchokoladebarer, der består af en tør kiks med et tyndt lag chokolade udenom. Det er ren og skær chokoladeglaseret skuffelse. Få det paplort og frugtpis ud af min diabetesgenerator! Nu! Jeg bliver så fucking rasende!
»Jeg har aldrig krænket nogen«

Brugeravatar
SlipOfTheTongue

#7580 Indlæg af SlipOfTheTongue » 28 nov 2018 19:46

Jonas skrev:
28 nov 2018 18:57
Frugt og tørrede bær i chokolade. Det er langt, langt mere ugudeligt end hawaii-pizza. Ja, faktisk er det nærmest værre end Kit Kat, Twix og de andre fupchokoladebarer, der består af en tør kiks med et tyndt lag chokolade udenom. Det er ren og skær chokoladeglaseret skuffelse. Få det paplort og frugtpis ud af min diabetesgenerator! Nu! Jeg bliver så fucking rasende!
Preach!

Hvad med lakrids? Jeg var længe skeptisk, men har siden prøvet det og synes nogle varianter fungerer.

Besvar