Den store tråd for cykelsport

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL

Re: Den store tråd for cykelsport

#1311 Indlæg af Casper » 03 maj 2019 09:25

kasper kål skrev:
02 maj 2019 16:53
Hvis nogen vil hookes op med noget pirat-iptv med alle kanaler i verden-ish til 70-80 kr. om måneden, så skriv en pb.
Har også et slags godt tilbud, hvis man kan sige det sådan og hvis I forstår sådan en lille en. Skriv bagom for mere info.
Du er et du, før du er et jeg

Brugeravatar
nap nap.

#1312 Indlæg af nap nap. » 17 maj 2019 13:09

Asgreen kører som en konge i Californien. Han er +190cm, men har skud nok i piberne til at køre fra TJvG, Podacar og det sorte får på en hård målbakke. Det er er vildt nok. At han bliver frataget føretrøjen er bare matchfixing ved højlys dag.

Magen til lorteløb skal man i det hele taget lede længe efter, men så er det jo godt, at man kan lune sig lidt ved nogle danske præstationer. Jesper Hansen har fundet sine ben på Cofidis, hvor han vel ikke kan tale med nogen, og måske Jonas Greggaard endelig får lidt ud af sit slid.

Imens halser Mads P rundt som en buttet prop. Men lige pludselig vinder han vel er eller andet.

Giroen skal lige i gang. Nibali har allerede haft succes med sin sædvanlige voodoo, ser det ud til.
Forestil dig et kunstværk skabt af Per Arnoldi med musik af Niels Lan Doky.

Brugeravatar
helle b
Geografisk sted: Whiskeytown
Kontakt:

#1313 Indlæg af helle b » 17 maj 2019 15:57

nap nap. skrev:
17 maj 2019 13:09
Asgreen kører som en konge i Californien. Han er +190cm, men har skud nok i piberne til at køre fra TJvG, Podacar og det sorte får på en hård målbakke. Det er er vildt nok. At han bliver frataget føretrøjen er bare matchfixing ved højlys dag.
Det var godt nok skørt! Den kan da umuligt stoppe der.

Håber der kommer lidt mere damp i Giro’en. Det gør der nok.

I øvrigt, jeg følger Magnus Cort på Instagram. Her anbefaler han benhårdt de hotelværelser, han overnatter på. F.eks. afstanden til buffet’en, trykket på vandet i bruseren osv. Af en eller anden årsag, morer det mig.
Be soft, don't be stern.

Brugeravatar
Frcaheal

#1314 Indlæg af Frcaheal » 17 maj 2019 23:00

Latterligt løb, Californien. Ingen angivelser af hvor langt der er til mål, til gengæld et åndssvagt bånd i bunden af transmissionen, hvor man blandt andet kan følge med i spændende ting som top 10 i ungdomskonkurrencen. Kommissærafgørelsen i forgårs var jo også helt til grin. Men nu er der kongeetape om fem minutter. Bliver spændende at se, om Asgreen kan sidde nogenlunde med. Den er jo ikke sværere, end at Sagan har kørt top ti på den før, men jeg tror sgu ikke helt på det. Gregaard og Hansen er nok bedre bud. Især førstnævnte glæder jeg mig til at se.

Edit: jeg håber selvfølgelig, at TvG knækker helt sammen, og at Higuita får lov at køre egen chance. Han ser stærk ud.
God hvid jul til alle(!)

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#1315 Indlæg af kasper kål » 18 maj 2019 01:15

Fanme imponerende af Asgreen. Igen.

Brugeravatar
helle b
Kontakt:

#1316 Indlæg af helle b » 21 maj 2019 16:00

Måske hører det til i bog-tråden, men hvis jeres cykelløbs-entusiasme har smittet af på jeres kids, og I mangler læsetips til godnatlæsningen, så synes jeg, at I skal låne Jakob Staalby's bog "Piraten, kannibalen og de andre landevejsrøvere" på biblioteket. Det er en samling af ni cykelhistorier fortalt for børn i en Leth-agtig tone og et malerisk sprog. Der er f.eks. "Hævnen i himlen", der blandt andet fortæller historien om Fausto Coppi's og Gino Bartali's rivalisering ved VM i Valkenburg i 1948, "Piraten i regnfrakken" om Pantani og Ullrich på Les Deux Alpes i 1998 og "Vildsvinet vender tilbage" om Philippe Gilbert's sejr i Flandern Rundt 2017.
Be soft, don't be stern.

Brugeravatar
fabriz

#1317 Indlæg af fabriz » 22 maj 2019 06:48

Ja, den bog er rigtig fornøjelig. Kan også anbefales til hedninge, der endnu ikke #forstårogstøtter cykelsporten, som her kan få nogle hurtige heltefortællinger. Anbefales til alle der føler sig ramt af GoT-tomhed.
Illustrationerne er jeg også helt vild med.

Brugeravatar
helle b
Kontakt:

#1318 Indlæg af helle b » 23 maj 2019 00:16

Illustrationerne er rigtig fine ja, dem glemte jeg.

Tsk, hvor er det råddent at Caleb Ewan (han er også lidt irriterende, er han ikke? Og er jeg den eneste der hele tiden kommer til at sige Cadel Ewans, når jeg skal sige hans navn?) og Viviani disser resten af Giro’en for at forberede sig til touren. Det ødelægger jo det smukke i løbet, når de bare dissekerer det på den måde.
Be soft, don't be stern.

Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

#1319 Indlæg af andreassyr » 27 maj 2019 10:46

Skal love for at der lige pludselig kom liv i Giroen, selvom alle lod til at gå og tro at den var så godt som afgjort efter Dumoulins exit.
Spot On

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#1320 Indlæg af Half_Noise » 27 maj 2019 15:46

Har også været historisk kedelig, så det manglede bare. Carapaz virker enormt solid og med 1.47 ned til Nibali, så kan han godt blive hård at have med at gøre. Også godt at se Ciccone for alvor køre fedt igen!
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Besvar