Hvad skriver dine venner i deres facebook status ting

Næsten alt
Josti

Re: Hvad skriver dine venner i deres facebook status ting

#2871 Post by Josti » 21.03.2017 11:35:09

Lang wrote:
rikke p wrote:er der overhovedet nogen som lytter til den kanal?

Vel en halv million lyttere om ugen efterhånden. Jeg hører kun Eldorado med Mylle på DR, men ellers kører 'Min Lille Hassan', 'Bearnaise er dyrenes konge' 'AK24syv' og 'Det, vi taler om' ret fast herhjemme. Sidstnævnte kan jeg endda finde på at tænde for selv fordi jeg som medlem af den talende klasse bør vide hvad der står i 'Se og Hør' og sådan noget men jeg orker ikke at følge med normalt men her bliver det serveret meget godt og enkelt.
'Det, vi taler om' kan jeg slet, slet ikke holde ud. Den der svælgen i kendte menneskers ulykke eller dumheder og spekulation og motivforskning uden nogen form for substans er fuldstændig uudholdelig. Jeg kører så godt som aldrig i bil i hverdagene, men programmet ramler stort set altid sammen med de tidspunkter, jeg er ude at køre i familiecontaineren søndag formiddag, og så er jeg fandme ved at køre i grøften, når Ditte Okmans grin skærer igennem højttalerne. Jeg er ikke for fin til reality tv, og hvad har vi, men 'Det, vi taler om' er eddermame for tåkrummende. Rasende!
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Tonic Satan

#2872 Post by Tonic Satan » 21.03.2017 12:15:58

Fodbold FM holder fortsat højt niveau. Men jeg kan heller ikke fordrage Det Vi Taler Om.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Ali Pilfinger

#2873 Post by Ali Pilfinger » 25.04.2017 21:49:21

Svært alternativt begavet facebook-ven:

hej venner i må have en god fanatisk god dag til jer alle sammen

eini

#2874 Post by eini » 17.05.2017 14:43:19

Jeg har bemærket, at folk fra Danskernes Parti er meget ivrige facebook-networkere. Samtidig oser deres profiler sjældent ligefrem af imødekommenhed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... fref=jewel

Frcaheal

#2875 Post by Frcaheal » 04.07.2017 19:34:44

Image
Nå, men så sælger vi egern.

leapfrog

#2876 Post by leapfrog » 04.07.2017 20:46:30

Ali Pilfinger wrote:Svært alternativt begavet facebook-ven:

hej venner i må have en god fanatisk god dag til jer alle sammen
det dér, det kunne lige så godt komme fra alt.lit-bevægelsens efterkommere i danmark. grammatikkens repressive åg + hverdagsnaivitet
"inseperable does not mean identical"

Beefheart

#2877 Post by Beefheart » 09.10.2017 16:36:22

Nå, men pladeforretningen Sound i indre by anmeldte så lige en koncert på deres Facebook-site i morges (opslaget er taget ned nu). Problemet var bare, at de lige havde taget fejl af, hvem der optrådte. Men Röyksopp og Sigur Rós minder vel også meget om hinanden, eller... :oops:

Image
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

wonderfulspam

#2878 Post by wonderfulspam » 15.12.2017 00:22:07

Torsten wrote:Har nu fået det meste af årets julegavekøb ordnet... Og Jo julen er jo børnenes fest. Hvad man også kunne mærke nede i Lyngbystorcenter... Og her savner jeg jo nok de gamle brune sumpværthuse der er uegnet for mindre børn... Når man går ind på en mondæn cafe som der jo efterhånden er en del af i Lyngby er det jo nok dårlig stil at brokke sig hvis disse her dumme forældre kommer ind med deres sexaffald. Mener ihvertfald hvis ungerne ikke selv har noget ud af besøget så må konen, kællingen madammen blive hjemme og se Disneysjov med børnene. Det har ungerne også meget mere ud af ..... Vi er jo trods alt stadig nogle der vil nyde vor øl efter indkøb i fred og ro. Det kunne man på de brune værtshuse.
Der er lidt Lasse-Basse-style stream of consciousness blandet med lidt Fisker Thomas-agtig bitterhed. Forstår og støtter, naturligvis.

00Void

#2879 Post by 00Void » 15.01.2018 15:46:39

Skægabe blev jeg rigtig der i 2013-2014 stykker tænkte jeg, udover senest efter vi kom ind i 14 jeg lige fik det og ku se det pynte jo mere med det plus skønhed/personlighed osv :) :D ^_^ ^^, klæger mig os bedst med, ellers haft det i alt i 10 år cirka må det jo være med mindre til og start med gedeskæg og så haft i mindst i halvanden år såe kørt som glatbarberet i 5 års tid for det meste, okay som teenage klæget det mig uden skæg til og start med, måske da jeg var midt i 20erne jeg burede og ha skæg hvor mange af sagde det vil klæg mig med det, såe fik det da jeg var 27 år, skate rocken roll hippies som man selv siger :D ^_^ :D, vil man vil altid være :), go aften på en fed mandag :) :D ^^
Masser af bacon med krydderier en del chiliflag halv citron plus godt ristet til osv :) ^_^ :D, såe med nogle brød kaviaer skaldyr salat plus en skive citron til og drys dertil så det smeltede i selvet smagsløg ^_^ :D ^_^, os bla en fin ting dagen efter byen og fest så videre ;) :) ^^, godt nytår i det nye år osv :D ^_^ ^^
Tror jeg vil og stå på skateboard igen og så til og køb en almindelig en til og stå let på den ^^, sted for det går al for hurtigt på den lille coosterboard eller den hedder_ :P ^_^ ^^, om vintern der er det ik så meget udendores man inddores i vejgaardhall 3 dag om ugen :D :) ^_^ ^^, det blir efter nytår hvert fald :P :D ^^, måske vist os være en streetammo model med det lange garn og skæg der :D ^_^ ^^, plus os i slanke bygning plus rimlig høj i det ^_^ :D :) ^^, go lørdag til alle man kende osv ;) :D ^^
1,92 høj er man, så man på højde med sacha baron cohen bla ellers li som nogen andre hellige nogen sårn, 64,7 stod man på vægten for og være sikker hva man vejer okay om nogen uge ka være man tage lidt på så man ka hold varmen som man kalde :D ^_^ ^^, er os bygget til og være slank, normalt sku man heller veje 82-85- kg så tabe man lidt sin højde når man tage fedt på, så heller med naturlig muskler som veje en del vis man pludslig tag på eller nogle, jeg blir som det osv, go dag og pas på hinanden derude :D ^_^ :) ;) ^^
single og ung tynd og bredskuldret langt hår langt skæg på vej, hippie metal skate høj nok heldigvis ik lav ryge hverdag drikker når man er sammen med nogen eller når man ka kom til det osv, ^^ så man klage squ da ik over :) :D ^_^ ^^, go nat og goo dag imorgen igen igen ^_^ :D ^^
fire hang out with me

Jallan

#2880 Post by Jallan » 15.01.2018 16:36:37

wauw
:lol:

Post Reply