Hvad skriver dine venner i deres facebook status ting

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: Hvad skriver dine venner i deres facebook status ting

#2931 Indlæg af Jensth » 15 feb 2020 12:00

Det skriver min potentielle nye ven på Facebook:

Billede
Billede
Billede

Skal, skal ikke?
:| :sad:
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Jensth

#2932 Indlæg af Jensth » 15 mar 2020 02:25

En facebook-ven postede dette herlige opslag i dag :D

Billede

Brugeravatar
Fyrst W
Geografisk sted: I hvalens bug

#2933 Indlæg af Fyrst W » 04 maj 2020 15:27

En ven skrev:Hvor er det klamt at man via eboks skal finde ud af at man har fået en datter som NN har født den 24.04.2020. Tænk at man som udannet pædagog, som selv arbejdet med udsatte unge, og ved hvor vigtigt en relation til forældrene er, selv udsætter vores barn for det samme. At hun bevidst holder det skjult og ikke fortæller at hun har født. Det er muligt at hende og jeg ikke er på talefod, men at hun bevidst vil afholde vores datter en relation til sin far er da usmagelig... 😠 Et menneske man har kendt i godt 6 år og haft et forhold til som man troede man kendte! Skal da lige love for at man først ser det grimme og modbydelige i en person når der er børn indblandet... Føj!
Vennens ven i kommentarfeltet skrev:Mennesker er den klammeste race.
Double penetration og så BANG! BANG!

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#2934 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 04 maj 2020 15:32

Fyrst W skrev:
04 maj 2020 15:27
En ven skrev:Hvor er det klamt at man via eboks skal finde ud af at man har fået en datter som NN har født den 24.04.2020. Tænk at man som udannet pædagog, som selv arbejdet med udsatte unge, og ved hvor vigtigt en relation til forældrene er, selv udsætter vores barn for det samme. At hun bevidst holder det skjult og ikke fortæller at hun har født. Det er muligt at hende og jeg ikke er på talefod, men at hun bevidst vil afholde vores datter en relation til sin far er da usmagelig... 😠 Et menneske man har kendt i godt 6 år og haft et forhold til som man troede man kendte! Skal da lige love for at man først ser det grimme og modbydelige i en person når der er børn indblandet... Føj!
Vennens ven i kommentarfeltet skrev:Mennesker er den klammeste race.
Samme fødselsdag som mig!
jegharfangetmigenmyg skrev:
29 maj 2019 11:28
Touché.

Brugeravatar
eini

#2935 Indlæg af eini » 20 maj 2020 16:06

Noget af det aller aller bedste ved facebook er gruppeformålsbeskrivelser forfattet af passivt-aggressive hobby-entusiaster.
Det er mig Helena, Syltedronningen, som har startet gruppen og jeg er dybt passioneret om syltning. Faktisk så meget, at det er min mission at få alle til at sylte!

Det er vist det man kan kalde en evighedsmission, men jeg er godt på vej og jeg er lykkelig for, at du vil være med. Så kan du mærke på egen hånd, hvad syltning kan gøre for dig.
Syltning er en kreativ hobby, og en livsstil som inkluderer velsmag, naturen, sanselighed, mindre madspild, bedre udnyttelse af vores råvarer, interesse for madhåndværk, ro og fordybelse i noget grundlæggende, som forbinder os til en simplere tid.

Gruppen koster dig nul kroner at deltage i, men jeg forventer at du ønsker at være en aktiv del af gruppen ved at bidrage til den gode stemning og være engageret. Selvom du ikke slår noget op, kan du heppe på andre og tilkendegive at du er med og glad for det de deler.
Det er nu en gang sådan, at det vi giver, er det vi får tilbage og det kan sagtens være lille, bitte det vi giver. For ”at give er en gave i sig selv”. Citatet er helt mit eget, håber du kan bruge det.
Remember, the algorithm only learns from you. Do not thank the algorithm. You are here because you are you.

Brugeravatar
Kong Louie

#2936 Indlæg af Kong Louie » 20 maj 2020 16:10

Sylt!
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
PeterEllermann
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

#2937 Indlæg af PeterEllermann » 20 maj 2020 18:21

eini skrev:
20 maj 2020 16:06
Noget af det aller aller bedste ved facebook er gruppeformålsbeskrivelser forfattet af passivt-aggressive hobby-entusiaster.
Det er mig Helena, Syltedronningen, som har startet gruppen og jeg er dybt passioneret om syltning. Faktisk så meget, at det er min mission at få alle til at sylte!

Det er vist det man kan kalde en evighedsmission, men jeg er godt på vej og jeg er lykkelig for, at du vil være med. Så kan du mærke på egen hånd, hvad syltning kan gøre for dig.
Syltning er en kreativ hobby, og en livsstil som inkluderer velsmag, naturen, sanselighed, mindre madspild, bedre udnyttelse af vores råvarer, interesse for madhåndværk, ro og fordybelse i noget grundlæggende, som forbinder os til en simplere tid.

Gruppen koster dig nul kroner at deltage i, men jeg forventer at du ønsker at være en aktiv del af gruppen ved at bidrage til den gode stemning og være engageret. Selvom du ikke slår noget op, kan du heppe på andre og tilkendegive at du er med og glad for det de deler.
Det er nu en gang sådan, at det vi giver, er det vi får tilbage og det kan sagtens være lille, bitte det vi giver. For ”at give er en gave i sig selv”. Citatet er helt mit eget, håber du kan bruge det.
:rofl: :rofl: :rofl:
Steely Dan Jørgensen.

Brugeravatar
Jensth

#2938 Indlæg af Jensth » 20 maj 2020 18:25

Det går jo helt galt allerede ved; Det er mig, Helena, Syltedronningen...

:crown:

Brugeravatar
Frcaheal

#2939 Indlæg af Frcaheal » 21 maj 2020 11:21

Alle ved, at syltedronningen er slagteren i Elling lidt uden for Frederikshavn. Hendes flæskesylte er guddommelig. Servér med Arfmanns sennep og giv porsesnaps til.
God hvid jul til alle(!)

Brugeravatar
Kong Louie

#2940 Indlæg af Kong Louie » 21 maj 2020 12:57

kan man sylte flæsk?
Now I'm the king of the swingers

Besvar