en liste

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

Re: en liste

#111 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 07 jan 2012 12:48

stilhed skrev:en liste over grunde til at elske svingninger:
andersthode skrev:Lyt dog til det for hvad det er. Er sangene gode? Fremprovokerer det en eller anden følelse? Fuck nu om det lyder som det ene eller det andet, for der er ikke noget moderne rytmisk musik, der er uden referencer.
AnnaNoir skrev:Kunne årsagen til at du synes Iceage er retro-agtige være at du ikke har en specielt dybdegående viden eller interesse for punk?
Lang skrev:Det er findes vel ikke rock som ikke er retro idag? [...] rock, som jo for længst er stivnet i sin form ligesom jazz eller wienervals.
Kronologisk eller prioriteret?
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
Non-metal dude
Geografisk sted: København S
Kontakt:

#112 Indlæg af Non-metal dude » 19 mar 2012 16:06

andersthode
00Void
Jon A
kasper kål

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: Vesterbro

#113 Indlæg af J Spaceman » 19 mar 2012 17:52

Det er en fin liste.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
yesoffense

#114 Indlæg af yesoffense » 22 apr 2012 23:07

oles
stilhed
Broder Salsa
satirejohn
Josti

Onkel Tuca
Tonic Satan
Pete Rock
Antimatter
Kapselho
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: Vesterbro

#115 Indlæg af J Spaceman » 23 apr 2012 02:28

Du har været på svingninger i mindre end 1½ år, og du har alligevel formået at få 10 mænd på 'din liste'. Godt gået yesoffense!
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Josti
Geografisk sted: På tønden
Kontakt:

#116 Indlæg af Josti » 23 apr 2012 07:24

Jeg forstår det ikke.
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#117 Indlæg af Broder Salsa » 23 apr 2012 09:22

Hvis jeg til gengæld forstår Spacemans mistænkeliggørende kommentar ret, så skal jeg til at være mere svinger-social irl. Apropos, en liste:

Palesaint
Haile Lassie
Eini
Secondtoughest
Satirejohn

Boblere:
Fjumregøj
Wonderfulspam

Edit: Og listens neger:
Syresødsovs

Brugeravatar
yesoffense

#118 Indlæg af yesoffense » 23 apr 2012 14:48

Du sparer sammen til det største virtuelle los i løgene i Svingningers historie, Spaceman. Shut da fuck up.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
yesoffense

#119 Indlæg af yesoffense » 23 apr 2012 16:38

Broder Salsa skrev:Hvis jeg til gengæld forstår Spacemans mistænkeliggørende kommentar ret, så skal jeg til at være mere svinger-social irl. Apropos, en liste:

Palesaint
Haile Lassie
Eini
Secondtoughest
Satirejohn

Boblere:
Fjumregøj
Wonderfulspam

Syresødsovs
Med fare for at være Captain Obvious, så er det vel folk du har mødt ude i virkeligheden. Boblerne kunne være folk, du kun har set flygtigt eller folk, du har mødt, men først senere har fundet ud af, har en profil på Svingninger. Syresødsovs gjort dig wooo! girl engang han stod på en scene, som du kiggede på.

EDIT: Boblerne kunne også være folk, som du snart skal møde i forbindelse med noget køb/salg af en art.
Great minds think HEHE

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#120 Indlæg af Broder Salsa » 23 apr 2012 16:49

yesoffense skrev:
Broder Salsa skrev:Hvis jeg til gengæld forstår Spacemans mistænkeliggørende kommentar ret, så skal jeg til at være mere svinger-social irl. Apropos, en liste:

Palesaint
Haile Lassie
Eini
Secondtoughest
Satirejohn

Boblere:
Fjumregøj
Wonderfulspam

Syresødsovs
Med fare for at være Captain Obvious, så er det vel folk du har mødt ude i virkeligheden. Boblerne kunne være folk, du kun har set flygtigt eller folk, du har mødt, men først senere har fundet ud af, har en profil på Svingninger. Syresødsovs gjort dig wooo! girl engang han stod på en scene, som du kiggede på.

EDIT: Boblerne kunne også være folk, som du snart skal møde i forbindelse med noget køb/salg af en art.
Korrekt, den var vist ret åbenlys. Og det er kun personer, jeg har mødt i forbindelse med køb og salg (hvor jeg dog nok har glemt nogen). Boblerne er boblere, fordi de ikke rigtig er aktive, men stadig har en profil. Syre er listens neger, da han jo ikke længere er aktiv bruger, men samtidig er den eneste, jeg er stødt ind i, i en gedigen gensidig brandert, uden at mødet var.. af kommerciel karakter.

Og så kunne jeg godt bruge en forklaring på din opremsning af profiler, selvom Stilhed sikkert vil mene, at forklaringer ikke rigtig hører sig til i tråden.

Besvar