Løbetråden

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
nap nap.

Re: Løbetråden

#511 Indlæg af nap nap. » 14 sep 2018 13:06

fabriz skrev:
12 sep 2018 15:47
Dog spiller jeg lidt hyggefloorball hver søndag og har også en racercykel, de to discipliner tvinger mig ud i lidt mere intervalagtig træning, så jeg rykker konditionen på den måde.
Cykler du med andre? Jeg er begyndt igen efter mange års pause, men jeg kan sgu ikke samle mig sammen til at køre rigtige intervaller alene. Det er meget mere tiltalende med en jævn og smertefri fart, selvom man ender som en typisk motionist med nul accelerationsevne og stagnerende form.
Forestil dig et kunstværk skabt af Per Arnoldi med musik af Niels Lan Doky.

Brugeravatar
mary jane

#512 Indlæg af mary jane » 14 sep 2018 13:55

nap nap. skrev:
14 sep 2018 13:06
fabriz skrev:
Dog spiller jeg lidt hyggefloorball hver søndag og har også en racercykel, de to discipliner tvinger mig ud i lidt mere intervalagtig træning, så jeg rykker konditionen på den måde.
Cykler du med andre? Jeg er begyndt igen efter mange års pause, men jeg kan sgu ikke samle mig sammen til at køre rigtige intervaller alene. Det er meget mere tiltalende med en jævn og smertefri fart, selvom man ender som en typisk motionist med nul accelerationsevne og stagnerende form.
Det hjælper at komme ud hvor der er bakker. Nu ved jeg ikke hvor langt du cykler, men fra København kan man tage turen omkring Furesø, igennem Værløse, Farum og Virum og tilbage gennem Lyngby, og så gælder det ellers bare om at jerne igennem på stigningerne og få pusten igen på nedturene.

Brugeravatar
nap nap.

#513 Indlæg af nap nap. » 14 sep 2018 18:36

De forskellige oplagte ruter kender jeg ret godt. Kører jævnligt omkring Værløse-Ganløse-Stenløse for bakkernes skyld. Det er vist bare mageligheden, den er gal med. Men der er jeg så ikke alene.

Løsningen må være at starte i klub og få nogle pisk af en træner.
Forestil dig et kunstværk skabt af Per Arnoldi med musik af Niels Lan Doky.

Brugeravatar
fabriz

#514 Indlæg af fabriz » 14 sep 2018 21:11

nap nap. skrev:
14 sep 2018 13:06
fabriz skrev:
cykler ind i mellem med andre, et par gange om måneden fra foråret frem. Dem jeg kører med, kører på tricykler, så jeg bliver tvunget til at holde kæden stram.

Besvar