Jeg elsker

Næsten alt
Jensth

Re: Jeg elsker

#2561 Post by Jensth » 02.01.2018 22:10:14

Synes der er alt for godt gang i Jeg hader-tråden, så skal vi ikke lige prøve at elske lidt os' hva?

Henrik Harlaut: Svensk freestyle-skiløber men en slem rasta/gangsta-mani (4XL kluns, dreadlocks). Fuld plade i wigger-banko. På papiret burde det jo være lige til hader-tråden, og så aligevel er han et af de mest knuselskelige mennesker i denne verden. Det hjælper nok lidt hvis man selv står på ski/snowboard, eller bare synes sådan nogle snegøglere er sjove at se på.

Den her video er noget af det seneste der nærmest fik mig til at tabe kæben over det kunstneriske niveau i noget der bare er et lille throwaway-projekt han har smidt ud på youtube:
Middle of August 2015 Henrik Harlaut & Noah Albaladejo had the chance to go visit El Calafate in Argentina, a place that’s not very known for skiers to go to as the resort has only existed for 3 years. With lots of help from the Viladomat family, Calafate Mountain Park crew & Jose Carlos Trujillo, Noah and Henrik were able within 8 days to produce an edit that showcases that with imagination, creativity, work, and dedication you can make any place into a dreamland for skiers. Most Villain is based on the inspiration, music from MF Doom & Madlib’s album “Madvillain”. Bump the volume up and enjoy the ride!

et lille udpluk af HH highlights:

young

#2562 Post by young » 03.01.2018 16:05:07

purløg! undervurderet.
living is great, of course it is, what else did you think

not_batman

#2563 Post by not_batman » 03.01.2018 17:04:22

rester fra nytårsaften. især de alkoholiske
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

Post Reply