Jeg forstår ikke...

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
DeathPosture
Geografisk sted: 9 kilo bongmix

Re: Jeg forstår ikke...

#991 Indlæg af DeathPosture » 31 okt 2014 10:02

... kinesiske restauranter der har suppleret deres udvalg med sushi
Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)

Brugeravatar
00Void

#992 Indlæg af 00Void » 01 nov 2014 17:05

DeathPosture skrev:... kinesiske restauranter der har suppleret deres udvalg med sushi
lige så slemt som caféer der serverer både "italiensk", "spansk", "dansk, "amerikansk" og "thailandsk" mad.
Jeg tænkte så sent som i dag på, om der findes en rigtig sushi-restaurant i danmark? hvor der står en makker og laver nigiri'erne en ad gangen, og der bliver serveret saké.
fire hang out with me

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#993 Indlæg af Dan Dare » 01 nov 2014 17:11

I Brede (i Lyngby) ligger der et kombineret bageri/thai take-away. Det er også lidt underligt. Men også smart, at udnytte åbningstiderne i løbet af hele dagen.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Gregor XIII
Kontakt:

#994 Indlæg af Gregor XIII » 01 nov 2014 18:03

Ha, tell me about it! Kender i det med at gå på en 'inder', men så er alle retterne fra Pakistan eller Bangladesh? Hvis man er heldig er der lidt Kashmiri. Det er FUCKED UP!!! Og jeg var på en dansk restaurant, hvor man både kunne få 'fynsk carpaccio' OG Sol over Gudhjem!!! Jeg mener, Fyn og Bornholm, der er PÆNT LANGT IMELLEM DEM!!! OG MIN LOKALE SHAWARMA-PUSHER SIGER HAN ER TYRKER, MEN BIKSEN ER OPKALDT EFTER EN KURDISK BY!!! Det er virkelig bizart! Det er næsten som om kultur forandrer sig under migrations-processer, det er virkelig mærkeligt.

Når det så er sagt, så er min lokale café blevet lavet om til 'Southern Sushi', og serverer nu både bbq og sushi. Det er liiidt for amerikansk.
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#995 Indlæg af Fisker Thomas » 02 nov 2014 12:18

DeathPosture skrev:... at sexmesser stadig er en ting i 2014
Så længe, der findes folk som Lasse-Basse, eller tilstrækkeligt mange som ham, så længe findes der erotikmesser.

Men okay, ifølge ham er det heller ikke, hvad det har været.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
EHG
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

#996 Indlæg af EHG » 02 nov 2014 12:38

Fisker Thomas skrev:
DeathPosture skrev:... at sexmesser stadig er en ting i 2014
Så længe, der findes folk som Lasse-Basse, eller tilstrækkeligt mange som ham, så længe findes der erotikmesser.

Men okay, ifølge ham er det heller ikke, hvad det har været.
Woow. Lasse-Basse oplever mange stærke ting. Sexmesse, swingerklub, linedance, trucker træf i Jespershus og Aarhus festuge.
Opskrift på at spare penge sammen til party uge på Ibiza: Hold dig væk fra Swingerklubben i et år - spar 2000 kroner om måneden og vupti. Råd til at leve som en konge på Ibiza.

Brugeravatar
00Void

#997 Indlæg af 00Void » 02 nov 2014 20:15

Fedt at han var på Pianobaren sunshine. Det er egentlig bare en forlængelse af Radisons reception, som mest af alt minder om baren på stena saga. Der er ganske rigtigt aldrig nogen der spiller på det der gennemsigtige flygel, til gengæld koster din gin&tonic 78kr og man skal udenfor for at ryge.
fire hang out with me

Brugeravatar
Hansen

#998 Indlæg af Hansen » 02 nov 2014 22:17

00Void skrev: Jeg tænkte så sent som i dag på, om der findes en rigtig sushi-restaurant i danmark? hvor der står en makker og laver nigiri'erne en ad gangen, og der bliver serveret saké.
http://www.greensushi.dk/ er et godt bud på en rigtig sushi restaurant, hvis man kan acceptere deres økovenlige profil. Der er godt nok taget stilling til det hele, og maden er virkelig god.

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#999 Indlæg af Dan Dare » 02 nov 2014 23:31

Hansen skrev:
00Void skrev: Jeg tænkte så sent som i dag på, om der findes en rigtig sushi-restaurant i danmark? hvor der står en makker og laver nigiri'erne en ad gangen, og der bliver serveret saké.
http://www.greensushi.dk/ er et godt bud på en rigtig sushi restaurant, hvis man kan acceptere deres økovenlige profil. Der er godt nok taget stilling til det hele, og maden er virkelig god.
Jeg har hørt godt om, men aldrig prøvet Restaurant Kyoto, der ligger som en del af SAS Radisson hotellet først på amager. Så prisen er sikker voldsom, men efter sigende skulle der komme herboende japanere kørende fra jylland, for at spise der.
Ikke for at sige at GreenSushi ikke er godt. Kender det ikke.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Brugeravatar
DeathPosture
Geografisk sted: 9 kilo bongmix

#1000 Indlæg af DeathPosture » 03 nov 2014 13:20

Jeg tror ikke på, at der bor japanere i Jylland!
Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)

Besvar