Den store WA og Information-tråd

Næsten alt
Syme

Re: Den store WA og Information-tråd

#901 Post by Syme » 06.04.2017 10:39:46

Men hvis det var hende, der i egenskab af "podcastredaktør" fandt på at bruge ska som intromusik til Jes Stein Pedersen, så kan hun for min skyld tillade sig hvad som helst.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Fisker Thomas

#902 Post by Fisker Thomas » 06.04.2017 11:59:38

Jeg er fan af hende - jeg tror, det nok skal blive godt. Men de kunne selvfølgelig godt tænke lidt uden for boksen.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

miegas

#903 Post by miegas » 06.04.2017 19:50:33

Hvis der sidder nogle chefredaktører derude, der mangler en kulturredaktør og gerne vil prøve noget nyt, giver jeg det gerne en chance. 28 år, 170 cm, avanceret idiot. Send en pb.
Til de interesserede

leapfrog

#904 Post by leapfrog » 06.04.2017 20:29:51

Det giver god mening med hende. Yde er nysgerrig udi og nogenlunde velorienteret i diverse kunstarter. Og så ved jeg, at hun rent faktisk, modsat tidligere redaktører på samme sprøjte og sprøjten hun kommer fra, abonnerer på det her ideal:
»Vi vil have en redaktør, som kan gøre kulturen stærkere på Information. Som insisterer på, at kultur er væsentligt i sig selv og ikke behøver være udtryk for alt muligt i samfundet for at være interessant, og som ser kritik som en vigtig journalistisk genre i sig selv. Som både kan gøre den klassiske kultur væsentlig i offentligheden og gå på opdagelse og søge nye erkendelser i populærkulturen.«
Måske har hun brug for at læse lidt op på den klassiske del, men intentionerne fejler ikke noget, tror jeg. Det bliver interessant at følge.
"inseperable does not mean identical"

cloveroverdover

#905 Post by cloveroverdover » 04.09.2017 18:15:35

Kristian Ditlev Jensen har skudt papegøjen og fået lov til at anmelde Turen går til bøgernes verden i WA's bogtillæg. Han er begejstret:
man – og mand! – [...] støder på ting, man ikke anede eksisterede. Hvem vidste for eksempel, at der findes en tetralogi om kvindeliv i Napoli?
Ja, hvem anede det? Det er da også bare en af de seneste ti års største litterær succeser. Hvor skulle litteraturanmelderen kende den slags fra? Nåmen, han påtænker da at læse Napoliromanerne, næste gang han "er på de kanter til pizzaer og sfogliatelle".
I'm not taking no fucking responsibility for cats I don't know, man.

palesaint

#906 Post by palesaint » 13.09.2017 16:59:46

Gad vide hvem der får det sidste ord i dagens tre timer lange debat på Malte Frøslee Ibsens væg? Perler for svins kommentar har virkelig sat angrebet på Friktion og co igang.
Little did he know he’d lose a rib
but staring at you now I’m glad he did.

Lang

#907 Post by Lang » 13.09.2017 17:18:45

Meget sjov debat. Morten Stinnus er nogenlunde kvik og tilregnligelig imodsætning til dem han forsvarer som generelt er noget ustabile og uigennemtænkte.
Jeg har ikke valgt Transmission fra.

Syme

#908 Post by Syme » 21.10.2017 10:12:08

Information wrote:Den amerikanske skuespiller Alyssa Milano sendte sent søndag aften det første #MeToo ud på Twitter. I tweetet opfordrede hun alle, der har oplevet sexchikane, til at dele hashtagget for at vise, hvor omfangsrigt problemet er.

Siden er en række nye hashtags kommet til: #NotMe deles både af kvinder, som ikke har været udsat for seksuel chikane og af mænd, som aldrig har chikaneret en kvinde seksuelt.

Hastagget #IWill bliver delt af både mænd og kvinder, som lover at kæmpe imod sexisme, mens #IWillChange primært at blevet delt af mænd, der vil behandle kvinder bedre fremover.

Flere mænd erkender også at have taget del i sexisme med hastaggene #IDidIt, #ItWasMe og #IWasComplicit.
Er der et hashtag, man kan bruge, hvis man i et sårbart øjeblik er blevet ringet op af en abonnementsælger? Der er gået tre dage af tre måneder, og jeg er allerede rasende.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

PeterEllermann
Spotify: 114022072

#909 Post by PeterEllermann » 06.01.2018 13:48:57

Gang i den for ENW-freaks på bagsiden af første sektion.
Jens-Andre, der nu har fået en klumme i Politiken ( :O) bliver afsløret som medlem af ENWs Satankult! (Du du duh...!)
I dag bor han sammen med to kvinder og alle tre er #vanvittige på #internettet.
Guderne findes og de elsker at knalde.
Bum.
Frugtprovokatøren - - Svingninger 3.0

Norge, Norge, Norge
(Screaming)

Fisker Thomas

#910 Post by Fisker Thomas » 06.01.2018 13:56:49

Pilgaard går i det hele taget meget op i ENW. For nogle år siden var der en stor "afsløring" af, at Rune Engelbreth havde, gys, været med i denne farlige satankult.

Bo Bjørnvig var i en lang periode også meget interesseret i ENW og gik vildt op i ham, indtil ENW pludselig var venstreorienteret. Siden har det fyldt mindre for Bjørnvig. Gad vide, om det spiller ind på de tilbageværende artikler.

I øvrigt ret lol at bruge nogen fra Dialogcentret som kilde, dengang og i 2017 :shock: .
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Post Reply