Svingz official NBA thread!

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
SwuB

Svingz official NBA thread!

#1 Indlæg af SwuB » 22 dec 2010 21:56

Lad os snakke en masse NBA her alt fra youtube videoer til dagens spil og nattens kampen!!! Julen er altid et godt tidspunkt hvis vil bide sig med på krogen.

Jeg elsker finale serien Lakers/Celtics ellers hader jeg Heat og håber Knicks får lavet et dreamteam med Amare og Carmelo måske Tony Parker.

Jeg har tænkt mig at lave en dagens spil med stats bare for at få lidt diskussion igang.

Ellers bare fyr løs!!

PS. hvis overskriften er dum eller den skal pimpes så kom endelig med et bud

OBS "Hvis man ikke ved hvordan man ser kampen så google atdhe/livescorehunter/fromsport etc.."
Senest rettet af SwuB 23 dec 2010 05:07, rettet i alt 2 gange.

Will Smith

Re: Svingz official NBA tread!

#2 Indlæg af Will Smith » 22 dec 2010 21:59

Nu kan jeg ikke se det nogen steder hvilket sucks, men jeg forudser at CELTICS vinder i år. Eller håber.

Billede

Derudover HYLDER jeg denne tråd, og ligger ud med et spørgsmål jeg allerede har stillet en gang tidligere: Hvor kan man spille på NBA, og vigtigere: Hvor kan man spille på vinderen af NBA?

Brugeravatar
SwuB

#3 Indlæg af SwuB » 22 dec 2010 22:11

Dagens spil bliver Knicks(x1) 1.901.

Knicks er inde i en cold streak med 3 tabte i streg. Dagens nøgle matchup bliver Ibaka overfor Amare. Ibaka har det dog ofte med at få strafproblemer og Amare vil owne både Krstic eller Collison hvis de kommer derned. Det udelukkende problem for Knicks er dog de ikke har noget defense så Felton + Amer vs Westbook + Durant bliver duellen der afgør kampen. Den duo som laver flest point vinder og Amer er bare ustoppelig for tiden.

NBA record is 0-0 (0%) +0 UNITS

Alle mine odds bliver taget fra Pinnacle som ligger med højeste odds på dette marked

Brugeravatar
SwuB

#4 Indlæg af SwuB » 22 dec 2010 22:17

Will Smith skrev:Nu kan jeg ikke se det nogen steder hvilket sucks, men jeg forudser at CELTICS vinder i år. Eller håber
Jeg har smidt et tip i min startpost. Ellers er det jo mulighed for at se NBA hver søndag på DK4 og allerede nu på søndag vises der Lakers mod Heat som er sygt hypet i USA allerede.

Ang. odds så er spørgsmålet mere hvilken bookmakere har IKKE odds på NBA. Jeg vil anbefale Pinnacle eller Betfair til NBA. Der kan du spille på alt fra divisionsvinder til kampene med specialspil på spillere osv.

Golden Hour

#5 Indlæg af Golden Hour » 22 dec 2010 22:54

amar'e hedder han. jeg er phoenix-tilhænger, men har et soft spot for nyere bulls og oklahoma city.

oklahoma fordi durant og co. var det første og andet nba hold jeg så spille live (dengang de holdt til i key arena, seattle).
Billede

favorit spiller: steve nash
sejeste spillere: joakim noah, nate robinson, derrick rose
overvurderede (og irriterende): rajon rondo, carmelo anthony, tony parker

Brugeravatar
SwuB

#6 Indlæg af SwuB » 22 dec 2010 23:26

Har stadig tilgode at se en kamp live men overvejer kraftigt at lave en tur til foråret.

favorit spiller: kobe bryant
sejeste spillere: paul pierce(the truth), dirk nowitzki(han fortjener en ring inden han slutter),
deron williams(troede han var manden der kunne slå lakers af tronen med jazz sidste år men skuffede fælt.)
overvurderede (og irriterende): blake griffin(tudeprinsesse), Lebron(fat nu bare Kobe er MVP!!), Ginobili(gennemført usympatisk)

Brugeravatar
christian
Geografisk sted: 2013

#7 Indlæg af christian » 23 dec 2010 00:05

Will, du kan spille på NBA alle steder? Danske Spil, Unibet, Pinnacle, Betfair, Betsafe, Scandic, bet365, bet24, Nordicbet, Bodog, bet188, Ladbrokes, bwin, Betway, Danbook... og alle andre bookies derude. Du kan spille på vinderen de fleste steder, bedste odds fås nok hos Pinnacle og Betfair. Hvis du bare vil hyggespille lidt på singler også, vil jeg anbefale bet365. God allround bookie.

Det er længe siden, jeg har spillet. Mit NBA-projekt gik lidt i vasken, men jeg vil nok prøve at genoptage det igen. Henover jul og nytår skal der i hvert fald spilles igennem.

Mht. hold og spillere er Golden spot on (udover Rondo, wtf? - han er megasej): Suns, (det nye) Bulls og Thunder. Det er svært at holde gejsten oppe som Suns-tilhænger, især hvis Nash også smutter snart. Knicks er også helt vildt seje i år. Hadehold: Spurs, Mavericks, Celtics, Jazz. Heat er jeg begyndt at bløde lidt op overfor. Det er for nemt at hade dem og det er fedt, at de har haft lidt startproblemer. Det gjorde dem lidt mere sympatiske.

Golden: Kan du huske vores McGrady-Durant væddemål? :D Det var ret god timing - jeg tror nærmest at lige siden den kamp har Durant været for vild, mens McGrady er blevet mere og mere sucky.
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

Brugeravatar
Beefheart
Geografisk sted: Desolation Row

#8 Indlæg af Beefheart » 23 dec 2010 00:22

Will Smith skrev:Nu kan jeg ikke se det nogen steder hvilket sucks, men jeg forudser at CELTICS vinder i år. Eller håber.
Du kan streame NBA på atdhe.net

Edit: Jeg samlede engang på basketkort (men hvem gjorde ikke det?) og har stadig David Robinsons autograf på en bog.

Billede
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#9 Indlæg af kenk » 23 dec 2010 00:38

Beefheart skrev:Jeg samlede engang på basketkort
Det gjorde jeg også!

Jeg havde engang, da Michael Jordan stadig var aktiv, et kort med ham, der var 300 dollars værd. Jeg aner dog ikke, hvor det er i dag... Jeg har på fornemmelsen, at det kunne være smart at vide det. Og så sælge det. Well, tough luck.
:crown:

Golden Hour

#10 Indlæg af Golden Hour » 23 dec 2010 00:43

ang. rondo så er han mere beskidt og usympatisk end nogen anden spiller i ligaen, synes jeg. hver eneste kamp jeg har set med ham, formår han altid at spille unfair og det er ligegyldigt om celtics fører med 20+ og det gør de jo tit. jeg hader ham virkelig for de ting han lavede mod bulls i den magiske, bedste-nogensinde playoff serie forrige år. der er 2-3 klip fra den serie her:

Besvar