Svingz official NBA thread!

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
SlipOfTheTongue

Re: Svingz official NBA thread!

#401 Indlæg af SlipOfTheTongue » 30 okt 2014 22:28

hitler skrev:
Syme skrev:
hitler skrev:Som Lakers fan er jeg en smule bekymret.
Kun en smule? Du tager let på det, Hitler.
DET HELE ER NOGET FUCKING LORT!!!!!!
Lakers' sæson handler vel mest om at Kobe og hans jagt på scoringsrekorden.

Jeg gad virkelig godt, at jeg kunne blive om at se Cavaliers og Knicks i nat.

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist
Kontakt:

#402 Indlæg af hitler » 31 okt 2014 07:43

SlipOfTheTongue skrev:
hitler skrev:
Syme skrev:
hitler skrev:Som Lakers fan er jeg en smule bekymret.
Kun en smule? Du tager let på det, Hitler.
DET HELE ER NOGET FUCKING LORT!!!!!!
Lakers' sæson handler vel mest om at Kobe og hans jagt på scoringsrekorden.

Jeg gad virkelig godt, at jeg kunne blive om at se Cavaliers og Knicks i nat.
Den handlede jo blandt andet også om at udvikle Randle. Indtil kamp 1. Fucking skader. Fucking fucking.
Jensth skrev:
11 aug 2019 12:31
Jeg anerkender at jøder har bidraget med enormt meget kulturel og intellektuel værdi til verden, men man må altså også til at se på bagsiden af medaljen.
Køb min bog her!

Brugeravatar
ruthner
Geografisk sted: progress

#403 Indlæg af ruthner » 01 dec 2014 10:44

Hvad sker der for, at Politiken skriver en artikel om NBA en gang om måneden, og at det uden undtagelse handler om Lakers eller Kobe hver eneste gang?

Jeg hylder forresten Grizzlies' gode start.

Syme

#404 Indlæg af Syme » 29 okt 2015 18:53

Det har været nogle lovende åbningskampe, især Spurs-Thunder på trods af Dion Waiters' tilstedeværelse.

Ville det være den rene galskab at tippe Kawhi Leonard som MVP?
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
ruthner

#405 Indlæg af ruthner » 29 okt 2015 21:19

Ikke med den måde Spurs spiller på. Men forhåbentlig kommer han på all star holdet i år. Også selv om han overhovedet ikke passer ind i sådan et mediecirkus.

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist
Kontakt:

#406 Indlæg af hitler » 30 okt 2015 10:25

Syme skrev: Ville det være den rene galskab at tippe Kawhi Leonard som MVP?
Ja. Men han fortjener nok en all star plads.

Sæsonen starter lidt hårdt igen som Lakers-fan, men jeg glæder mig rigtig meget til at se, om Julius Randle dur til noget denne sæson.
Jensth skrev:
11 aug 2019 12:31
Jeg anerkender at jøder har bidraget med enormt meget kulturel og intellektuel værdi til verden, men man må altså også til at se på bagsiden af medaljen.
Køb min bog her!

Will Smith 2015

#407 Indlæg af Will Smith 2015 » 26 maj 2016 00:51

Nu hvor folk allerede har begravet GSW og er parat til at køre Draymond Green til skafottet, vil jeg gerne forsvare ham. Sparket mod Adams var en almindelig Reggie Miller-finte og ikke nok til en suspendering i en playoffkamp. Jeg kan gå med til det i den regulære sæson, men straffen er for hård når det er playoffs. Man ville heller ikke give Rondo en playoffkamp i karantæne for at sige faggot. Dahtay jones er en anden sag, der forskel på en skodspiller der kommer ind i nogle få minutter og derefter slår en spillet med en knytnæve i skridtet og så på to spillere der går op mod hinanden hele kampen igennem og begge er kendt for at spille dirty.

men jeg tror Warriors vinder i Oakland omend de nok taber serien. Jeg er ret sikkert på Steph Curry stadig er skadet, selvom han siger noget andet. Han har kun været god i perioder siden han kom tilbage. Jeg synes faktisk Warriors ser en lille smule bedre ud med Shaun Livingston lige nu, men det kan være febervildelse. Jeg tror heller ikke en hel kamp mellem Westbrook og Livingston ville være et kønt syn :lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
ruthner

#408 Indlæg af ruthner » 26 maj 2016 10:45

Nu fik han jo heller ikke en karantæne for hændelsen, og de tabte den efterfølgende kamp, selvom han var med. Jeg er ikke helt klar til at kalde Warriors ude af playoffs, men man må tage hatten af for den måde OKC er gået til den serie på uanset udfaldet.

Will Smith 2015

#409 Indlæg af Will Smith 2015 » 26 maj 2016 22:38

Nej, det ved jeg godt han ikke gjorde, men public opinion var at han skulle have været det.

Rædselsfuld kamp igår btw. Det var dog meget underholdende at høre Jeff Van Gundy og Mark Jackson padle i tre kvarter.

Og så er det slutteligt lolleren med Deandre Jordan på All-nba first team. Jeg er med på systemet med centere og at der et tyndt udvalg, men det alligevel en spiller der gik igennem sæsonen uden at være player of the week, ikke blev valgt til all star-kampen af trænerne, er den tredje bedste spiller på sit hold og fik klø da de to andre spillere manglede. :roll:

Syme

#410 Indlæg af Syme » 17 jun 2016 17:39

Will Smith, jeg synes, du skal blive på Svingninger, så jeg vil lige spørge, hvad du tænker om finalerne?
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Besvar