Svingz official NBA thread!

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
SlipOfTheTongue

Re: Svingz official NBA thread!

#421 Indlæg af SlipOfTheTongue » 20 jun 2016 11:33

En vild kamp, hvor man bare må overgive sig til hvor god Lebron er. Det chasedown block!

Curry og Thompson ramte ikke dagen og det var også en kæmpe grund til at Cavs vandt. Curry havde en del brændte skud, som han ellers har ramt hele sæsonen. Og Thompson skød kun 20% bag 3'eren.

Will Smith 2015

#422 Indlæg af Will Smith 2015 » 20 jun 2016 13:04

Sikke en kamp, der dog blev overgået af interviewet med Dan Gilbert efterfølgende. Har sjældent set nogen glide af på et spørgsmål på en så uelegant måde og slippe afsted med det. Doris Burke har også situationsfornemmelse som en demenspatient - jeg forstår virkelig ikke den overdrevne respekt, der er omkring hende.

Steph Curry var godt nok frustrerende igår. Da han laver en turnover efter hans forsøg på at skyde bag om ryggen var jeg lige ved at brække armlænet af min kontorstol. Også noget gyseligt spil fra hans side i sidste minut. Han virker noget banget up og Igoudala lignede også en 50 årig i kampens slutning. Jeg går ud fra at denne her kamp også betyder at Kevin Love bliver i Cleveland næste år.

Det var også fedt da LeBron taler om at tage "the hardest path" efter nogle af de hold de spillede mod i slutspillet i øst - han har virkelig ingen skam i livet :lol: Og hvorfor er det de flyver Bill Russell ind, når han alligevel ikke skal overrække trofæet??

Billede

Will Smith 2015

#423 Indlæg af Will Smith 2015 » 05 jul 2016 12:34

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Billede

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Feldman.

#424 Indlæg af Feldman. » 15 jul 2016 14:33

Manden der aldrig har sagt mere end 10 sammenhængende ord til pressen, taler i et kvarter bl.a. om Ramones, Anthony Bourdain og hans de facto søn, Tim Duncan.

Brugeravatar
ruthner
Geografisk sted: progress

#425 Indlæg af ruthner » 18 okt 2016 18:58

Nå, men så begynder sæsonen om en uges tid. Hvis nogen har lyst til at deltage i en fantasy-liga på yahoo, så prøver jeg at stable en på benene. Man sætter hold en gang om ugen cirka, så det behøver ikke at være tidskrævende.

Lige et skud fra hoften på stillingen efter grundspillet:

Øst:
1. Cleveland
2. Boston
3. Toronto
4. Atlanta
5. Indiana
6. Detroit
7. New York
8. Chicago
9. Charlotte
10. Washington
11. Milwaukee
12. Orlando
13. Miami
14. Brooklyn
15. Philadelphia

Vest:
1. Golden State
2. San Antonio
3. Los Angeles Clippers
4. Portland
5. Houston
6. Utah
7. Memphis
8. Oklahoma
9. Minnesota
10. Dallas
11. Denver
12. New Orleans
13. Sacramento
14. Phoenix
15. Los Angeles Lakers

Syme

#426 Indlæg af Syme » 18 okt 2016 20:48

Du har alt for stor tiltro til New York og Chicago efter min mening. Især Chicago har jo udartet sig til en absurd konstellation. Der har New York en smule mere upside, hvis de kan få det til at hænge sammen, men det tror jeg så bare ikke på. Washington har fået en rigtig træner og burde være sikret en slutspilsplads. Derudover spår jeg, at Philadelphia langt om længe har samlet talentmassen til at blive næstsidst, og at Utah Jan Kaspersen kommer til at være top fire i vest.

Øst:
1. Cleveland
2. Boston
3. Toronto
4. Atlanta
5. Washington
6. Charlotte
7. Indiana
8. Detroit
9. Milwaukee
10. New York
11. Chicago
12. Orlando
13. Miami
14. Philadelphia
15. Brooklyn

Vest:
1. Golden State
2. San Antonio
3. Los Angeles Clippers
4. Utah
5. Portland
6. Houston
7. Memphis
8. Minnesota
9. Oklahoma
10. Dallas
11. Denver
12. New Orleans
13. Sacramento
14. Phoenix
15. Los Angeles Lakers
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
ruthner
Geografisk sted: progress

#427 Indlæg af ruthner » 18 okt 2016 21:13

Jeg havde egentlig også begge hold ude af top 8, men New York har fået en ordenlig træner og har på papiret et ret skarpt hold. Jaja, der skal nok komme skader, og hvor meget har Rose og Noah egentlig at bidrage med efterhånden? De har rutine og et par spændende unge spillere, og det tror jeg i sidste ende er nok til at klemme dem ind. Chicago tror jeg heller ikke rigtigt på, men de har også spillermaterialet til presse sig ind i playoffs. Jeg er helt på det rene med, at de har en latterlig sammensætning af spillere, der ikke kan skyde og som gerne vil have bolden i hænderne, men jeg tror stadig de kan klemme sig ind. Washington burde kunne spille sig ind, men et af holdene skulle skæres fra, og de har den tyndeste rotation, synes jeg. Charlotte har simpelthen ikke nok point i sig. De kommer til at savne Lin, Jefferson og Lee (hvem skulle have troet, at et hold ville savne Jefferson og Lin?), fordi de simpelthen ikke har nok, der kan kreere noget selv.

I vest tror tror jeg, at Utah skal bruge lidt tid på at spille sig varme - især med Hayward ude de første uger. Jeg er selv med på hypen, men jeg er bare ikke sikker på, at de fungerer fra start af. Jeg ville egentlig også gerne skubbe Portland lidt ned, da de i mine øjne har overpræsteret et par sæsoner i streg, men jeg kan bare ikke lige se, hvem der skulle samle nok Ws. Memphis måske? Men Gasol er lige blevet skadet igen, og de er stadig pissegamle. Houston kunne også godt overraske og ende med en god record - jeg tror bare ikke på, at deres spillestil kommer til at klare sig godt i slutspillet.

Syme

#428 Indlæg af Syme » 26 okt 2016 22:01

hitler skrev:
Syme skrev: Ville det være den rene galskab at tippe Kawhi Leonard som MVP?
Ja.
Han blev nummer to! Jeg siger det samme igen i år, tror jeg. Selvfølgelig vil man ikke ligefrem "holde med" Spurs, men jeg er måske klar til at kunne lide dem en lille smule.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist
Kontakt:

#429 Indlæg af hitler » 27 okt 2016 10:22

LOL
Jensth skrev:
11 aug 2019 12:31
Jeg anerkender at jøder har bidraget med enormt meget kulturel og intellektuel værdi til verden, men man må altså også til at se på bagsiden af medaljen.
Køb min bog her!

Will Smith 2017

#430 Indlæg af Will Smith 2017 » 03 dec 2016 19:06

Mine bud inden sæsonen startede som jeg postede et andet sted:

1. gsw
2. spurs
3. rockets
4. clippers
5. memphis
6. okc
7. mavericks
8. blazers

1. cavs
2. raptors
3. boston
4. pacers
5. pistons
6. hawks
7. bulls
8. hornets

mvp - lebroon
roty - ingram
dpoy - green
mip - dennis schröeder

Synes egentlig det ser ganske tilforladeligt ud. Eneste undtagelse er Mavericks i top 8 :lol: De sidste par år havde jeg forudsagt de ville være ude af slutspillet, så i år havde jeg klog af skade haft dem med i top 8

Besvar