Mit nytårsforsæt

Næsten alt
Besvar

Nytårsforsæt

Stoppe med at ryge
14
37%
Begynde at ryge
24
63%

Afgivne stemmer: 38

besked
Forfatter
Brugeravatar
Antimatter

Re: Mit nytårsforsæt

#131 Indlæg af Antimatter » 09 jan 2018 14:50

Jallan skrev:Kan desværre ikke taget sådan noget som τέκνον ἐμόν, ποῖόν σε ἔπος φύγεν ἕρκος ὀδόντων, da jeg ikke forstår græsk. Men du får det da til at lyde en hel del mere som A song of fire and ice på græsk.
Tak for anbefalingen. Skal da prøve det der Game of Thrones, hvis det er ligesom Homer.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#132 Indlæg af Jonas » 09 jan 2018 14:51

Det med sukker og psilocybin er vist en narkomanmyte. Det er i hvert fald aldrig lykkedes mig at opstøve nogen reel evidens, og alt andet lige er det vel medicinsk at foretrække at kyle fem Yankiebarer, en astronautis og halvanden liter cola i folk, der dukker op på psyk klokken fire om morgenen og tror, de er Fenrisulven.
»Jeg har aldrig krænket nogen«

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#133 Indlæg af Langley » 09 jan 2018 14:53

GOT er vist mere modelleret over Rosenkrigene i engelsk middelalder end antikken.
We're off to the land of hot middle-aged women.

Brugeravatar
La Mouche
Spotify: 113192036
Kontakt:

#134 Indlæg af La Mouche » 09 jan 2018 14:55

Sjovt, den her kom lige op i mit feed.

"There is a theory that the city of Troy was located in England and the Trojan War was fought between groups of Celts"

https://www.thevintagenews.com/2018/01/07/city-of-troy/

Brugeravatar
Langley

#135 Indlæg af Langley » 09 jan 2018 14:55

Jonas skrev:Det med sukker og psilocybin er vist en narkomanmyte. Det er i hvert fald aldrig lykkedes mig at opstøve nogen reel evidens, og alt andet lige er det vel medicinsk at foretrække at kyle fem Yankiebarer, en astronautis og halvanden liter cola i folk, der dukker op på psyk klokken fire om morgenen og tror, de er Fenrisulven.
Lægerne giver dig ihvertfald ikke sukker hvis du skal indlægges med et dårligt trip men derimod en ordentlig syg dosis valium eller anden benzodiazepin.
Så stjæl nogen af dem fra din farmors medicinskab og hav dem ved hånden hvis du har brug for at hive i nødbremsen.

Brugeravatar
phisteria

#136 Indlæg af phisteria » 09 jan 2018 15:13

læge ordineret morfin (Doltard e.l.) kan også anbefales til et roligt comedown.
Jeg har ikke valgt transmission fra.

Brugeravatar
æsmet

#137 Indlæg af æsmet » 09 jan 2018 15:35

Vil I have en skrækhistorie, eller er det bedst at lade den være? Det er det nok. Den er nemlig virkelig og brutal. Og så er den fra Aarhus-egnen. Lige syd for Aarhus. Beder, Malling, Mårslet. Nok især Mårslet. Jeg fik den fortalt af min fætter. Han havde gået i 10. klasse med gerningsmanden. Jeg har fundet artiklen. Vi er ude i horrorgenren. Men vi må hellere holde igen, hvis man skal trippe. Holder da bare igen. Sådan noget sker ikke igen. "Den tidligere opsynsmand, du ved, gik fuldstændig...". Hav et fedt trip, Nap Nap!

Tranbjerg. Der kan man bare se.
Her står jeg så og kigger på denne fabrik.

Brugeravatar
yesoffense

#138 Indlæg af yesoffense » 09 jan 2018 16:06

Den fedeste ting, man kan gøre, når man gerne vil prøve en eller form for narko, er at undlade at læse om stoffet inden. Når man så har taget, hvad man skal osv., og man kan mærke rusen er på vej, så er det bare direkte ind på Netdoktor for at læse om bivirkningerne.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
yesoffense

#139 Indlæg af yesoffense » 09 jan 2018 16:18

Jallan skrev:Det er semi-kompliceret, så jeg vil råde dig til virkelig at sætte dig ind i det inden du går igang.
Det vil jeg gerne fraråde. Det behøver man ÆK. Bare igang, mand. Der er EN vej og det er FREMAD.
Jallan skrev:[...]Coinbase, som er den største digitale valuta exchange. Men de handler så kun med Bitcoin, Ethereum og her fra januar Bitcoin Cash.
Og Litecoin. Har i øvrigt ikke den store fidus til Bitcoin Cash.
Jallan skrev:Hvis der var mig der skulle investere i én mønt og bare sidde på den et år ville jeg i øvrigt nok vælge Ethereum og ikke Bitcoin.
Enig.
Jallan skrev:Og til sidst vil jeg også sige, at hvis du rent faktisk gør det, så skal du kun investere penge du kan undvære på samme måde som når man oddser eller den slags.
Yedds. Lad være med at investere pensionsopsparingen. Eller andre voksensummer.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
Langley

#140 Indlæg af Langley » 09 jan 2018 16:19

Når man så har taget, hvad man skal osv., og man kan mærke rusen er på vej, så er det bare direkte ind på Netdoktor for at læse om bivirkningerne.

Åh Yesoffense
Billede

Besvar