Hvem skal vi holde med?

Næsten alt
Besvar

Hvem skal vi holde med?

Afstemning sluttede 04 mar 2016 10:00

AB
7
16%
Frem
13
30%
B93
5
11%
Fremad Amager
7
16%
Brønshøj
12
27%

Afgivne stemmer: 44

besked
Forfatter
Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: Hvem skal vi holde med?

#271 Indlæg af junebug » 11 apr 2018 00:43

EHG skrev:78% godkendt sæsonstart. 3 kampe, 9 point og en score på 7-0. Det er svært at brokke sig over. Når de andre tophold samtidig har smidt point på kryds og tværs, betyder de sidste to jammerlige kampe (1 point) ikke helt så meget. Drengene er nemlig stadig gået alene på rækkens andenplads. Stærkt når man kom så meget fra baghjul. De to seneste møgresultater spøger dog stadig i baghovedet - specielt fordi næste uges kamp i Marienlyst er hamrende vigtig.

I går var der 2600 tilskuere. Bevares - der var gratis billetter i omløb - men endnu et bevis på hvor ærgerligt det er kun at spille 2. division på Næstved Stadion. Potentialet er til så meget mere. Samtidig må Nykøbing, Brabrand, Fredericia, Skive, Roskilde, Køge, Helsingør og selv Lyngby undre sig over deres egen manglende opbakning.

Pga. plastic-træningsbanekampe har jeg min første rigtige stadionoplevelse til gode. Fanden tage den pludselig forårsvinter. Forhåbentlig kommer den første 2018-stadionoplevelse lige efter Roadburn. Planen er d. 29.04 mod Tønders stolthed: FC Sydvest.

I hvert fald et kanon spændende fodboldforår som Næstved mand. Ærgerligt at strukturen ikke giver Frem skyggen af sportslig spænding, mens AB ser ud til at tage langsomme, men sikre skridt væk fra den katastrofale nedrykning.

Well, vi er fem runder inde, og vi har endnu slet ikke været på et stadion. To gange kunstgræs på udebane, tre gange hjemmekamp på træningsanlægget. Det værste er jo at man har et bedre point of view hvis man bliver hjemme og streamer kampene via mycujoo...

Men ellers er jeg tilfreds. Tre sejre, to uafgjorte, og første overtidssejr i lørdags. Projekt Madsen, hit the ground running, men det er sgu noget værre tonserbold. Det kan de unge snobber få lov at stå og være bitre over - jeg tager det hele med, bare der er point i sækken!

Lidt off-topic, og så alligevel umiskendeligt 2.div: vi er små 20 gutter der har booket en overnatning på hotel forud for vores udekamp imod Odder om fem ugers tid. Men til vores store overraskelse er der hele 3(!) beværtninger/diskoteker i Odder. Lidt af et longshot, men nogen der ved noget om Odder? Hvor mødes man med deres hårde casuals? :P
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
jewhova
Geografisk sted: city of cum

#272 Indlæg af jewhova » 11 apr 2018 13:12

Jeg er så bange for hvad der kommer til at ske med 93 denne sæson. Én sejr, én uafgjort og to nederlag indtil videre. Samtlige kampe har været elendigt spillede. Nå men vi tager en bus til Progress på lørdag for at blive modtaget med åbne arme af Progress Fremad. Krydser fingre for Den Hvide Dame!

Brugeravatar
junebug

#273 Indlæg af junebug » 12 apr 2018 04:11

Jeg følger champagneholdet på instagram. Er du med der, jewhova? Ligner nogle gode ture, trods alt.
En grimmer en i weekenden, men hva faen - man har efterhånden set det meste!

Brugeravatar
jewhova

#274 Indlæg af jewhova » 12 apr 2018 16:49

junebug skrev:Jeg følger champagneholdet på instagram. Er du med der, jewhova? Ligner nogle gode ture, trods alt.
En grimmer en i weekenden, men hva faen - man har efterhånden set det meste!
Yes, det er mig og en anden der kører den. Fedt at du følger. Der skal nok komme updates på lørdag. OPREJSNING!
Det er lige netop dét der er så vildt ved 2. div. og 93: fra de grimmeste trafikuheld af nogle kæmpenederlag over absolut stilstand til fucking Emmy Starbois vanvittige langskudskasser i smukke storsejre...

Brugeravatar
junebug

#275 Indlæg af junebug » 15 apr 2018 01:59

Fedt, fedt! Så ud til I havde en god tur til Århus.
De er vildt gode værter deroppe! :)

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#276 Indlæg af kasper kål » 15 apr 2018 13:09

Endnu en elendig fodboldkamp i Sydhavnen. Ringe fremmøde og sløj stemning bag målet. Men vi vandt og det var dejligt endelig at være tilbage på stadion.

Og godt at nogle af de nyere spillere kan tage lidt over når Elly er ude, Beran har en off day og Adam ikke er på normalt niveau. Dirksen, Hervé Gamys og Skibsted leverede fine præstationer på trods af det generelt niveau.

Brugeravatar
jewhova

#277 Indlæg af jewhova » 15 apr 2018 15:11

junebug skrev:
15 apr 2018 01:59
Fedt, fedt! Så ud til I havde en god tur til Århus.
De er vildt gode værter deroppe! :)
Ja det må man sgu nok sige. God stemning hele dagen!

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#278 Indlæg af kasper kål » 15 apr 2018 20:14

Nu blev jeg lige inspireret af champagneholdet til at også at få lavet en insta-profil til fremtidige Frem-opdateringer.

Følg endelig: https://www.instagram.com/paulisrodder/

Brugeravatar
Amos

#279 Indlæg af Amos » 16 apr 2018 13:24

kasper kål skrev:
15 apr 2018 13:09
Endnu en elendig fodboldkamp i Sydhavnen. Ringe fremmøde og sløj stemning bag målet. Men vi vandt og det var dejligt endelig at være tilbage på stadion.

Og godt at nogle af de nyere spillere kan tage lidt over når Elly er ude, Beran har en off day og Adam ikke er på normalt niveau. Dirksen, Hervé Gamys og Skibsted leverede fine præstationer på trods af det generelt niveau.
Trods alt dejligt med en sejr :D

Brugeravatar
junebug

#280 Indlæg af junebug » 16 apr 2018 21:47

kasper kål skrev:
15 apr 2018 20:14
Nu blev jeg lige inspireret af champagneholdet til at også at få lavet en insta-profil til fremtidige Frem-opdateringer.

Følg endelig: https://www.instagram.com/paulisrodder/
Fedt, fedt! Følger!
Man overvejer jo unægteligt om man skal oprette en selv.
Men jeg tror vi er lidt for lyssky, trods alt. #pubencrew indtil videre på instagram. :D

Besvar