Hvem skal vi holde med?

Næsten alt
Besvar

Hvem skal vi holde med?

Afstemning sluttede 04 mar 2016 10:00

AB
7
16%
Frem
13
30%
B93
5
11%
Fremad Amager
7
16%
Brønshøj
12
27%

Afgivne stemmer: 44

besked
Forfatter
Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: Hvem skal vi holde med?

#361 Indlæg af junebug » 05 sep 2018 01:45

Rock Action skrev:
31 aug 2018 20:28
Det flyder jo med klassiske københavneropgør, og hvis vi endda begynder at spille fodbold på hjemmebane også, så kan morgendagens opgør mod AB da fint gøre det ud for en lørdag eftermiddag. Kommer du, Junebug!?
I was there! Højlydt og glad, hehe.
Og efter kampen mødte vi Klaus Lykke på Østerbrogade! Genial lørdag.
Ham jeres 11'er lignede lidt Teemu Pukki fra der hvor jeg stod :shock:
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#362 Indlæg af Rock Action » 05 sep 2018 10:16

Ja, I var virkelig gode! Altså, Jer fans. Vi er i noget af en eksistentiel krise efter 7-8 faste har forladt truppen over sommeren, så udover det er lidt nedern sådan generelt, så er 70-80% af vores sangbog lissom også væk :(
Ift. kampen er det paradoksalt, at vi spiller årets bedste halvleg, som alligevel ødelægges af foræringen ved Jeres første mål, men derudover har I jo ikke meget før 1-2 scoringen, hvorefter vi falder helt og aldeles og meget uskønt sammen. Fedt, at vi med Rajovic har fået en rigtig target man Mitrovic style! Og der er generelt kommet fede eksotiske typer ind i truppen, så det skal nok komme, men det er sgu op ad bakke lige nu.
Nicolai Olsen ligner Pukki på en prik, og det har også været hans kælenavn i en del år, men nu er det vidst faset ud. Weekendens kamp var første kamp, hvor han for alvor lignede den spiller, han var, inden han fik et alvorligt kraniebrud sidste år, så det er også positivt.
Seejou King var pænt konge alligevel!
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
EHG
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

#363 Indlæg af EHG » 09 sep 2018 14:21

Niv mig lige i armen. Næstved - uden topscoreren, anføreren og den nye superkreatør - fører i Viborg og ligger nummer to. Michael Hemmingsen er en troldmand.
Edit: Jinx, Jinx, Jinx

Brugeravatar
Amos

#364 Indlæg af Amos » 09 sep 2018 20:56

Kører sgu ikke rigtig for BK Frem, trækker op til endnu en middelmådig sæson...

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#365 Indlæg af kasper kål » 10 sep 2018 00:02

Ja, det har virkelig været en sløj omgang de sidste par kampe. Både på banen og på lægterne. Det er sgu ærgerligt, for efter Brønshøj-kampen troede man ligesom på det igen.

Til gengæld var det sjovt med de 200 Wales-fans der var forbi B93-kampen i går! :)

https://www.instagram.com/p/BneKc7hAvt5/

Men nu skal vi bare lige vinde over Vejle på tirsdag, så er der gang i den igen.

Brugeravatar
jewhova

#366 Indlæg af jewhova » 10 sep 2018 00:41

93 har tabt alle hjemmekampe og vundet alle på udebane. Jeg har endnu ikke været til en away i denne sæson, så det tror jeg bare jeg bliver ved med. Måske skulle jeg også holde mig fra hjemmekampene, haha.
Jeg kunne ikke være der i går, men jeg arbejder på en bar hvor et par Frem-fans forvildede sig hen på de sene timer. De fortalte om Pukkis kasse og hans jubelscene og alle waliserne. Lyder som en god dag!

Brugeravatar
Amos

#367 Indlæg af Amos » 10 sep 2018 15:17

kasper kål skrev:
10 sep 2018 00:02
Ja, det har virkelig været en sløj omgang de sidste par kampe. Både på banen og på lægterne. Det er sgu ærgerligt, for efter Brønshøj-kampen troede man ligesom på det igen.

Til gengæld var det sjovt med de 200 Wales-fans der var forbi B93-kampen i går! :)

Men nu skal vi bare lige vinde over Vejle på tirsdag, så er der gang i den igen.
Blev lidt bekymret da jeg læste optakten til B93 kampen. Hvad er det Lasse Holmgaard siger her: "Henover en periode på tre-fire uger var der 15 udskiftninger, og økonomien er også anderledes. Der vil selvfølgelig komme skuffelser undervejs, hvis man tror, at alt er som i gamle dage." ?

Brugeravatar
kasper kål
Kontakt:

#368 Indlæg af kasper kål » 10 sep 2018 17:53

Amos skrev:
10 sep 2018 15:17
kasper kål skrev:
10 sep 2018 00:02

Blev lidt bekymret da jeg læste optakten til B93 kampen. Hvad er det Lasse Holmgaard siger her: "Henover en periode på tre-fire uger var der 15 udskiftninger, og økonomien er også anderledes. Der vil selvfølgelig komme skuffelser undervejs, hvis man tror, at alt er som i gamle dage." ?
Han har jo ret. Når der bliver skiftet så meget ud i trup, trænerstab og det sportslige setup i det hele taget, så kommer det nok uundgåeligt til at blive en overgangssæson. Men jeg vil nu faktisk sige at jeg er ret fortrøstningsfuld for fremtiden. Rent sportsligt synes jeg der har været rigtig gode takter allerede. Der er nogle af de gamle spillere som virkelig er trådt i karakter, eksempelvis Hamid, og det virker som om om der for en gangs skyld rent faktisk ligger noget mening bag det taktiske system. Men der er helt sikkert også nogen af de nye spillere, som lige skal vende sig til at de ikke spiller for 25 tilskuere i Danmarksserien mere.

Brugeravatar
Amos

#369 Indlæg af Amos » 11 sep 2018 11:20

Enig. Det er bare en lidt defensiv udmelding at komme med. Begyndte at frygte at han allerede nu kunne mærke stolen vippe under sig. Der var jo en del hårde ord på de sociale medier da Elly-bomben sprang, og masser af likes til dem fra markante personer i support miljøet a la: "Vi giver Bornholmeren seks mdr. etc."

Brugeravatar
kasper kål
Kontakt:

#370 Indlæg af kasper kål » 11 sep 2018 12:06

Det var mest de sædvanlige brokkehoveder synes jeg. Selvom jeg stadig synes at ledelsen kunne have håndteret det bedre rent kommunikationsmæssigt. Jeg snakkede med bornholmeren efter Brønshøj-kampen på vej fra klubben til Ellebo (Han skulle hjem til sin midlertidige sydhavnslejlighed), og jeg må sige at han sgu virker til at have et stort engagement og mange gode ideer.

Besvar