Hvem skal vi holde med?

Næsten alt

Hvem skal vi holde med?

Poll ended at 04.03.2016 10:00:52

AB
7
16%
Frem
13
30%
B93
5
11%
Fremad Amager
7
16%
Brønshøj
12
27%

Total votes: 44

Amos

Re: Hvem skal vi holde med?

#261 Post by Amos » 03.04.2018 08:43:36

Kæft hvor er det bare deprimerende at holde med BK Frem. Ikke en skid at spille for her i foråret og det kan ses på banen (synes jeg). Slatten indsats igen-igen. :cry:

kasper kål

#262 Post by kasper kål » 03.04.2018 09:35:52

Ja, det er ikke vildt opløftende. Selvfølgelig har det været en ret underlig start på halvsæsonen på grund af vejret og mærkelige kunstgræsbaner, men stadig. Offensivt Har vi et godt hold, men forsvaret er helt til rotterne. Stokholm ligner jo en 90-årig gigtpatient på banen.

Og Adam, mand, fuck hvor er hans udvikling vild. Manden er 18 år gammel og får alle andre 2. Divisionsspillere til at ligne middelmådige serie 3-bøverter.

https://www.bold.dk/sukkerbold/adam-skaanning-jakobsen/

junebug

#263 Post by junebug » 03.04.2018 20:05:41

Til gengæld er det FREM, jo. Det havde alligevel været noget andet at holde med eksempelvis Greve, og ikke have noget at spille for.
I har noget andet, som altid er der, selv når turneringen går fløjten. Eksempel på den gode fremmer stil:

Jeg er helt broke i midten af februar, og på vej hjem fra en ordentlig brandert kl midt om natten.
Jeg har en tyver, og jeg er sulten, da jeg er ved at passere Burger King på Gl. Køge Landevej, og tænker "argh, det bliver sgu to hamburgere for mine sidste skejser". Så går jeg ind på King, og synes jeg kan genkende knægten bag disken. Men jeg er lidt bedugget, så det tager al min ventetid at identificere den blege starut. Jeg når frem til kassen og udbryder "det er sgu da Geertsen, er det ikke?!", hvortil han spørger "er du fremmer?". Jeg vender min hue ordentligt, så han ser AB logoet, hvortil han udbryder "ahhh...fede tider!".
Jeg bestiller og vi smalltalker lidt imens jeg venter på mine to skaldede burgere. Da det så bliver min tur til at få mad spørger Geertsen: "kan du lide fritter?", og jeg svarer "ja!". "Kan du lide twisters?", "øhh endnu mere!". "Hvad med en Whopper?"...osv...

Jeg ender med at betale tyve kroner for to hamburgere, en stor fritter, en stor twister, en whopper, og en stor jordbærmilkshake.
"Jeg håber I klarer den, mand!" siger Geertsen. "Jeg håber fandme I rykker op!", siger jeg. Og går helt og aldeles glad og mæt til køjs.

Det er jo for faen derfor den her tråd er bedre end fodboldtråden. Det er rigtige mennesker, dem vi hepper på.
Og så var det bare den gode Fremmer stil at dele gratis mad ud fra multimilliard butikken King, og så til en AB'er.
Tænker jeg må et smut forbi Valby Idrætspark når forårsprogrammet tillader det. I har vel også fået fjernet det skide stillads fra tribunen nu??
too many chinese cooks spoil the broth

kasper kål

#264 Post by kasper kål » 03.04.2018 20:43:46

Haha fantastisk historie! Geertsen er på alle måder en guttermand. Han er eksempelvis også med til at arrangere fodboldturneringer for udsatte unge. Her er en besked han sendte til mig for et par måneder siden:

Image

Kommunen skulle gerne være færdige med renoveringen nu, ja. Til gengæld hørte jeg I går at vi ikke kan få lov at spille under en eventuel kommende lockout.

junebug

#265 Post by junebug » 04.04.2018 16:47:24

Fedt! Det giver altså bare et eller andet, at de er så tilgængelige. For mig bliver de nemlig ikke mindre fancy af at de spiller i divisionerne.
Jeg er meget mere starstruck hvis jeg skal snakke med Nichlas Rohde end hvis jeg skulle snakke med Messi. Et idol er et idol.
Og lur mig om du ikke skaffede bannere til Geert. ;)

J Spaceman

#266 Post by J Spaceman » 04.04.2018 17:18:42

junebug wrote:Jeg er meget mere starstruck hvis jeg skal snakke med Nichlas Rohde end hvis jeg skulle snakke med Messi.
:o
Jon A wrote:Bidrag med noget.

junebug

#267 Post by junebug » 05.04.2018 23:26:17

J Spaceman wrote:
junebug wrote:Jeg er meget mere starstruck hvis jeg skal snakke med Nichlas Rohde end hvis jeg skulle snakke med Messi.
:o
Messi er lavere end jeg er, og han lesper garanteret mere end jeg selv gør.
Så længe vi ikke er på græs ville vi nok bare connecte over at være lave mænd begge to.
Men Rohde, altså. Han redder os jo på et tidspunkt fra nedrykning i overtiden af sæsonens sidste kamp! Det kan en dygtig tekniker fra en ligegyldig spansk klub ikke hamle op med for faen da. Og for en god ordens skyld; ja, Eddi Gomes ville nok få et kæmpe kram, hvis jeg mødte ham.

Generelt bliver jeg bare ikke starstruck. I oktober sad jeg i to timer til bords med mit største idol nogensinde (293 kampe!), og jeg snakkede øret af ham.
Man bliver ukuelig, når man opdager at fodboldspillere bare er normale mennesker. Ustoppelig, nærmest.

Og Bræmer er begyndt at undgå mig nu. :D

junebug

#268 Post by junebug » 08.04.2018 01:54:13

Overtidsscoring imod Lyseng! Ikke som sådan mindre ekstatisk end da Daniel Jensen scorer til 2-3 ude imod Portugal. :mrgreen:

EHG

#269 Post by EHG » 09.04.2018 12:48:47

78% godkendt sæsonstart. 3 kampe, 9 point og en score på 7-0. Det er svært at brokke sig over. Når de andre tophold samtidig har smidt point på kryds og tværs, betyder de sidste to jammerlige kampe (1 point) ikke helt så meget. Drengene er nemlig stadig gået alene på rækkens andenplads. Stærkt når man kom så meget fra baghjul. De to seneste møgresultater spøger dog stadig i baghovedet - specielt fordi næste uges kamp i Marienlyst er hamrende vigtig.

I går var der 2600 tilskuere. Bevares - der var gratis billetter i omløb - men endnu et bevis på hvor ærgerligt det er kun at spille 2. division på Næstved Stadion. Potentialet er til så meget mere. Samtidig må Nykøbing, Brabrand, Fredericia, Skive, Roskilde, Køge, Helsingør og selv Lyngby undre sig over deres egen manglende opbakning.

Pga. plastic-træningsbanekampe har jeg min første rigtige stadionoplevelse til gode. Fanden tage den pludselig forårsvinter. Forhåbentlig kommer den første 2018-stadionoplevelse lige efter Roadburn. Planen er d. 29.04 mod Tønders stolthed: FC Sydvest.

I hvert fald et kanon spændende fodboldforår som Næstved mand. Ærgerligt at strukturen ikke giver Frem skyggen af sportslig spænding, mens AB ser ud til at tage langsomme, men sikre skridt væk fra den katastrofale nedrykning.

Amos

#270 Post by Amos » 09.04.2018 14:24:21

Amos wrote:Kæft hvor er det bare deprimerende at holde med BK Frem. Ikke en skid at spille for her i foråret og det kan ses på banen (synes jeg). Slatten indsats igen-igen. :cry:
Genbruger et gammelt indlæg. Så ikke weekendens kamp, men det man hører er sgu ikke opløftende...

Post Reply