Hvem skal vi holde med?

Næsten alt
Besvar

Hvem skal vi holde med?

Afstemning sluttede 04 mar 2016 10:00

AB
7
16%
Frem
13
30%
B93
5
11%
Fremad Amager
7
16%
Brønshøj
12
27%

Afgivne stemmer: 44

besked
Forfatter
Brugeravatar
EHG
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Hvem skal vi holde med?

#321 Indlæg af EHG » 27 maj 2018 16:31

1. Division :mrgreen:

Oprykningen bliver fejret i Firenze. Surt holdet ikke kunne trække den til næste uge, hvor Københavnerfraktionen tager på Kolding Stadion, men følelsen er nu stadig sweeeet.

Gudskelov gode kampe i vente mod rivalerne Køge og Nykøbing + for en Valby bosat Næstvedmand: lokale kampe mod Lyngby, Helsingør, Roskilde, Hvidovre og Amager.

Kommer til at savne turene til Tingbjerg Ground, Valby Idrætspark, Gladsaxe- og Østerbro Stadion, meeeen 1 Division er alligevel en stærk følelse.

Brugeravatar
jewhova

#322 Indlæg af jewhova » 28 maj 2018 13:38

Sindssygt for vores Sebastian Czajkowski, lige pludselig at skulle skifte til en Suppeklub når han har gået og troet han skulle spille 1. div. Der er fandme langt fra nedrykningsspil i 2. div til suppen...

Fedt at han bliver genforenet med Emmy Starboi og Andreas Kaltoft.

Brugeravatar
Amos

#323 Indlæg af Amos » 31 maj 2018 15:18

kasper kål skrev:
21 maj 2018 13:07
Mikkel Andersson spillede sin kamp nummer 200 forleden, det fejrede han selvfølgelig med at købe at kasse bajere efter kampen og sætte sig ned og drikke den med os. En sand konge!

https://www.instagram.com/p/Bi94wuPllzz/
Mikkel er sgu en konge. Synd han har været så meget ude pga. skader og karantæner...

Engang imellem tænker jeg på hvor meget alkohol og ”glorificering” af ”hygge druk” egentlig fylder ude i Frem. Lidt trist at tænke på når man samtidig ser en masse eksempler på folk der tydeligt bærer præg af egentlig misbrug. Så mange triste skæbner, der dingler rundt...

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#324 Indlæg af Jallan » 31 maj 2018 15:27

Amos skrev:
31 maj 2018 15:18
Engang imellem tænker jeg på hvor meget alkohol og ”glorificering” af ”hygge druk” egentlig fylder ude i Frem.
Så skynder du dig vel at tage en bajer?
'I for unge til ironi' :lol:

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#325 Indlæg af Rock Action » 01 jun 2018 11:29

Jeg havde ikke troet, det ville ramme mig så hårdt, men Martin Heisterberg stopper efter forårssæsonen, og det er jeg sgu rimelig ulykkelig over lige nu. Fantastisk personlighed. Kæmpe legende. Enormt tomrum.
Billede
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

#326 Indlæg af junebug » 02 jun 2018 20:55

Det bliver noget af et sommer vindue? Eller rykker I bare nogle nye stjerneskud op på 1.senior?
I AB bliver det vist også en sommer hvor man, traditionen tro, skifter 12-15 spillere ud. Stabilitet er ondskab!
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#327 Indlæg af kasper kål » 02 jun 2018 21:20

Ja, tror virkelig der bliver rystet nogle poser de næste uger.

Vi har mistet Louie, Adam Jakobsen og Christian Stokholm indtil videre.

Adam kunne vi selvsagt ikke holde på, når stortset samtlige klubber i de to bedste rækker har været interesseret i ham. Men Vejle er et godt match tror jeg, så al mulig held og lykke til knægten.

Louie sagde allerede i vinterpausen at han ville stoppe efter sæsonen for at prøve sig af på et højere niveau, så det er også fair nok.

Stokke har ikke præsteret de sidste par år, og han har ikke rigtig niveauet desværre, så selvom det er hårdt at miste en sympatisk klubmand, så er det faktisk lidt en lettelse rent sportsligt at han rykker til Østerbro.

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#328 Indlæg af Rock Action » 04 jun 2018 13:07

junebug skrev:
02 jun 2018 20:55
Det bliver noget af et sommer vindue? Eller rykker I bare nogle nye stjerneskud op på 1.senior?
Altså, Adam Emme er jo allerede klar til den tjans, og burde imo også overtage anførerbindet. Vi holdt fødselsdag for formanden i weekenden, hvor også Heister og Anton Peterlin (ex-everton 8) ) var der, og vi fik os en lille 5-a-side med dem, dagen inden de skulle spille mod vsk. Men det er sgu mere det potentielle skred der kommer, når Heisterberg stopper. Der er sikkert nogle af de få andre rutinerede som Senoglu, der nok følger med, desværre. Og vi har sgu brug for bare lidt rutine. I går startede vi med en 16-årig på top...
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

#329 Indlæg af junebug » 04 jun 2018 22:02

Rock Action skrev:
04 jun 2018 13:07
junebug skrev:
02 jun 2018 20:55
Altså, Adam Emme er jo allerede klar til den tjans, og burde imo også overtage anførerbindet. Vi holdt fødselsdag for formanden i weekenden, hvor også Heister og Anton Peterlin (ex-everton 8) ) var der, og vi fik os en lille 5-a-side med dem, dagen inden de skulle spille mod vsk. Men det er sgu mere det potentielle skred der kommer, når Heisterberg stopper. Der er sikkert nogle af de få andre rutinerede som Senoglu, der nok følger med, desværre. Og vi har sgu brug for bare lidt rutine. I går startede vi med en 16-årig på top...
Peterlin - amerikansk afstamning på højre back? Eller husker jeg helt forkert?
Eller er det en bulgarsk kantspiller?! Måske tænker jeg på en HIK'er. #toomuchfootballmanager

Men mon ikke det nok skal falde på plads altsammen. De spillere som rykker ud bliver vel fordelt ud over os andre, hvis de beslutter sig for at studere på djævleøen eller lignende. Det er jo lidt af en karrusel i divisionerne.

Tung weekend med kalenderårets første nederlag. Til til at slutte af med en ordentlig indsats!
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
EHG
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

#330 Indlæg af EHG » 06 jun 2018 08:54

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fir ... -naestved/
Nå, hvem skal have Baes? Mere end habil central midt på divisionsniveau. Han kunne vel sagtens ende i AB/B93/FREM? - Fatter ikke at Næstved lader ham gå.

Besvar