Hvem skal vi holde med?

Næsten alt
Besvar

Hvem skal vi holde med?

Afstemning sluttede 04 mar 2016 10:00

AB
7
16%
Frem
13
30%
B93
5
11%
Fremad Amager
7
16%
Brønshøj
12
27%

Afgivne stemmer: 44

besked
Forfatter
Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

Re: Hvem skal vi holde med?

#441 Indlæg af kasper kål » 03 mar 2019 12:52

Elly var ikke i truppen, men han har bombet i de øvrige træningskampe. AB ser virkelig skarpe ud synes jeg.

Bornholmeren taler i øvrigt lidt om Elly-situationen i dette her Mediano-afsnit. Omkring minut 50.

https://soundcloud.com/medianosandbox/f ... -holmgaard

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#442 Indlæg af kasper kål » 07 mar 2019 13:31

Victor ved det! 2 dage tilbage, fuck hvor jeg glæder mig!

Brugeravatar
junebug
Geografisk sted: Gamle Tribune

#443 Indlæg af junebug » 07 mar 2019 23:09

Vildt at så stive mennesker kan klappe så flot i takt. Respekt herfra!

Jeg er også multi klar til det her forår, og jeg kan kun blive skuffet. Mit eget ydmyge ultras-slæng Puben Crew sender fire fyldte biler afsted mod Marienlystcentret lørdag formiddag, så hvis nu også de noget mere stuerene fans fra AB Forever kan få fingeren ud, så er vi vel nærmest på hjemmebane. God opstart, mange mål i træningskampene, forårspremiere imod rækkens mest latterlige hold - mon ikke den ender 0-0... :roll:

Og så vil jeg egentlig glæde mig til at følge Næstved-SIF søndag. Super spændende kamp i toppen af 1div, og det ville eddermanme klæde superligaen at have en rigtig fodboldby som Næver tilbage. Selvom det naturligvis vil gøre 1div mindre attraktiv end den allerede er. Hvis sydsjællænderne kan stå med to sejre efter kampe imod nummer 1 og 2 er man sgu nødt til at tage dem ret seriøst i den oprykningskamp. De spiller jo i øvrigt en god gang bold.
the winners toil with all the answers

Brugeravatar
junebug

#444 Indlæg af junebug » 10 mar 2019 00:49

Glæd jer til at se Anis Ben Slimane i aktion i foråret. En 17-årig knægt, der i bedste Nicolai Jørgensen stil er blevet en voksen mand henover vinteren. Fysisk pragteksemplar, som spiller en aggressiv 8'er, med lige dele blodige tacklinger og slibrige driblinger. Han har allerede været på prøve i Freiburg, og fik sin første seniorkamp fra start i dag - banens bedste! Savle, savle.

Jeg tænkte I måske kunne byde ind med jeres respektive klubbers "player(s) to watch"?

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#445 Indlæg af Rock Action » 10 mar 2019 09:37

Hæslig start, kunstbane på anlægget, vinden der ødelagde alt. Eller også gjorde vi selv. Vi kom ellers planmæssigt foran, da Quincy viste, han stadigvæk er hurtigere end 99% af danske fodboldspillere og uselvisk - omend ikke super præcist - spillede på tværs til endnu en ny spiller Sebastian Koch, som vidst kom fra Helsingør. Stor dreng med masser af power. Det hører selvfølgelig med til det, at have en suave Brasiliansk målmand, der kan sparke de der slicede udspark, at han også laver horrible blundere nu og da, så hvis skylden for nederlaget skal lægges ét sted, er det hos ham. Det hele hang ikke super godt sammen. Danny Jung insisterer stadigvæk på at spille Heegard, som er sådan en 2 meter høj lobotomi, ved siden af Stokke, og vores centrale midtbane er lidt klejn. Players to watch er Leonel Montano, som efterhånden er en af de mere rutinerede midtbanespillere med sine 19 år, hvis han kan holde sig fri for skader og byture, så er han en virkelig spændende, ranglet og elegant tovejsspiller med masser af flair, der lige skal finde lidt stabilitet i sit niveau (han var skadet i går). Derudover har vi 18-årige Jeppe Erenbjerg (søn af ex-TDC direktør Pernille Erenbjerg i øvrigt), som ligner en dygtig dribler, og havde virkelig mange gode indhop i efteråret. Vi har fået en ex-FCK talent type ind, Persson, som også skulle være rigtig dygtig, så nu må vi se, men der mangler noget identitet, og jeg synes godt nok, der har været stor rotation i truppen for andet år i træk, men omvendt havde vi nogle overbevisende resultater i træningskampene.
Senest rettet af Rock Action 11 mar 2019 08:19, rettet i alt 1 gang.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
junebug

#446 Indlæg af junebug » 11 mar 2019 00:51

Leonel Montano. Ham kan I da sælge til en Serie A subtop klub alene på navnet! Og hey, hvis ham målmanden er den samme som stod i efteråret, så vil jeg bare sige at I har divisionens sejeste keeper. Masser af tv-redninger! Og i Gladsaxe bar han en skadet holdkammerat ud ene mand, gjorde han ikke? Det er altså god stil.
Jeg synes også ham den lillebitte højreback har været ret god i de to kampe mod AB. Okay, I lukkede syv mål ind, men han har en super attitude!

Måske skal I gå efter Daniel Warmbach, som har udløb i AB 1/7? Divisionens bedste tackler, godt langspark, 100% workrate. Han er vores bedste spiller, men klubben har ikke tilbudt ham en forlængelse. Han har også kun spillet her i 16 år... :/

Brugeravatar
Rock Action

#447 Indlæg af Rock Action » 11 mar 2019 08:17

Det lyder godt nok kogt med ham Warmbach, og tak for lige at bruge udtrykket 'langspark'!
Mht Conrado, så er han da ganske rigtigt divisionernes fedeste keeper, men han har det godt nok med at koste point også. Højrebacken du nævner er Kemson, vores Sierra Leonske landsholdsspiller, og han er også en personlig favorit, men jeg formoder, det er en skade der holder ham ude, og har gjort et stykke tid. Eller måske er det bare svært at finde en størrelse 29 i fodboldstøvler.
Leo er i øvrigt søn af Cesar, som de fleste, der har deres gang på Nørrebro, vil kende som den Colombianske herre med den absurd kæmpe dreadlock dome ala Sideshow Bob bare meget større om som regel bundet ind på en eller anden led.

Brugeravatar
junebug

#448 Indlæg af junebug » 12 mar 2019 00:10

Rock Action skrev:
11 mar 2019 08:17
jeg formoder, det er en skade der holder ham ude, og har gjort et stykke tid. Eller måske er det bare svært at finde en størrelse 29 i fodboldstøvler.
Tak for en god gammel LOL. Han er godt nok ikke særligt høj, nej. Laveste spiller i østrækken?
Til gengæld vil jeg så sige at vores bedste header er vores højreback på 1,67. På det her niveau kan timing gøre en ret stor forskel.

Brugeravatar
Rock Action

#449 Indlæg af Rock Action » 12 mar 2019 07:55

158 cm.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#450 Indlæg af Tonic Satan » 12 mar 2019 10:56

Rock Action skrev:
11 mar 2019 08:17
Leo er i øvrigt søn af Cesar, som de fleste, der har deres gang på Nørrebro, vil kende som den Colombianske herre med den absurd kæmpe dreadlock dome ala Sideshow Bob bare meget større om som regel bundet ind på en eller anden led.
:lol:

Ham har jeg ofte set enten på cykel eller på Temple Bar. På førstnævnte bliver jeg altid imponeret over den balanceevne. Hvad faen foregår der...
Karsten Olesen skrev:
17 jan 2008 12:21
knepningens mester!

Besvar