Baby tråden - What to do, tips og trix

Næsten alt
Post Reply
young

Re: Baby tråden - What to do, tips og trix

#471 Post by young » 22.01.2018 15:33:02

ring til kommende vuggestue og/eller pladsanvisningen. hver dag.

vi fik rykket vores behovsdato frem til daværende dags dato (cirka to måneder før vores oprindelige behovsdato) via pladsanvisningen efter at have snakket med vuggestuen, som på det tidspunkt havde en ledig plads ingen ville have (!?!?!) og fik på den måde tilbudt den ledige plads. ellers havde vi nok tidligst kunne få en plads 2-3 måneder (eller mere) efter vores behovsdato i de ønskede institutioner. vi betalte for pladsen uden at bruge den indtil start #ressourcestærkeforældre :?
living is great, of course it is, what else did you think

Piverenseren

#472 Post by Piverenseren » 23.01.2018 09:22:56

young wrote:ring til kommende vuggestue og/eller pladsanvisningen. hver dag.
x 2. Og der er ingen slinger i valsen her. Bare stik dem den samme plade. 'Ringer bare lige for at høre, om der skulle være sket noget siden i går'-bingojamtamtam. Og noget med at det er virkelig synd for dit barn og måske også dig. Make them remember you. Det virker. Det skal dog siges, at jeg ikke helt ved, hvordan det nye system virker. Men mon ikke der stadig er et par elastikker tilbage hos pladsanvisningen.
yossarian wrote:Denne tråd mangler en metadiskussion

Lang

#473 Post by Lang » 23.01.2018 10:04:21

Kan man møde op? Alle skranker der har voldt mig problemer har været modtagelige for personligt og let panikslagent fremmøde
Jeg har ikke valgt Transmission fra.

gigantic
Location: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#474 Post by gigantic » 24.01.2018 16:41:19

Tak for svar, allesammen.
Vi har sat behovsdato til 1/1-18, men skal I HVERT FALD ikke regne med noget før maj.
Jeg vil prøve at ringe nok til, at de bliver så trætte af mig, de gør et eller andet.

Statens Kunstrad

#475 Post by Statens Kunstrad » 24.01.2018 21:18:33

Lang wrote:Alle skranker der har voldt mig problemer har været modtagelige for personligt og let panikslagent fremmøde
Image
Du er så ung og god

gigantic
Location: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#476 Post by gigantic » 12.03.2018 15:20:37

Nå, det går sgu mildest talt ad helvede til med den fucking pladsanvisning. Vi havde planlagt noget privat pasning, men det er så også gået i vasken, og nu står vi i den uheldige situation, at vi begge er tilbage på arbejde fra på mandag uden at have pasning til den lille fyr. Så:

Kender du nogen, der kunne være interesserede i at stå for privat pasning (ideelt set i vores hus i Husum)
fra nu og formentlig to-tre måneder frem?

De penge, der ellers var gået fra os og kummunen går i så fald til børnepasseren (10.007kr), som i øvrigt gerne må passe op til tre børn til hver 10.007kr. For et enkelt barn er det jo ikke alverden, en hvis nu, man kender en der er mellem uddannelser, eller hvad ved jeg, så kunne vi måske hjælpe hinanden.

Mit virkelige navn er Mads, og jeg kan kontaktes på 2682 2370 eller mads.rtr [a] gmail.com (ja, "rtr" står for Roll Tide Roll. Selvfølgelig gør det det)

Post Reply