Baby tråden - What to do, tips og trix

Næsten alt
Rock Action

Re: Baby tråden - What to do, tips og trix

#461 Post by Rock Action » 02.02.2017 10:18:18

Pete Rock wrote:
Rock Action wrote:Rent fysiologisk er det ikke nødvendigvis nemt at gå fra au natural skovskidder stilling til den moderne, konstruerede variant, vi blærer os med i den vestlige verden, tænker jeg.
Potte?
Mjah, hvad mener du? Altså med ble foregår det jo også tit i sådan et ret dybt squat.
andersthode wrote: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Sille...sille...

#462 Post by Sille...sille... » 02.02.2017 10:45:14

whose fool are you?

Lang

#463 Post by Lang » 07.08.2017 21:23:13

yossarian wrote:Prøv bestikkelse igen. Lav et tisseskema og giv den et kryds hver gang den bruger toilettet og hver gang den bruger bleen og sæt et billede af en ting den ønsker sig på skemaet og forklar, at den får gaven, når der kun er krydser i toiletfelterne.

Så lykkes det omsider. Jeg prøvede alt bestikkelse men den fire årige er ubestikkelig. Han er ikke til falds for smiger, mobning, trusler, handler, det-er-bedst-for-dig-selv argumenter eller noget. Han lader til at være den rene vilje og han ville have gjort Nietzsche stolt. Nægte man at skide man på tønden så nægter man at skide på tønden. Ingen slavemoral her.

Der måtte derfor lægehjælp til at knække den rene vilje. Lægen sagde: Giv ham Movicol (Et afførringsmiddel) hver dag og nægt ham bleen. Han holdt fandme i fire dage og hvor han kæmpede imod og kæmpede imod naturens kræfter også på fjerde dagen gav han op og under løfte af at få en stor kasse lego gjorde han det. Og så sked han som jeg aldrig har oplevet noget skide før - i dagevis.

Den rene vilje vs lægemiddelindustrien 0-1
Jeg har ikke valgt Transmission fra.

yossarian
Spotify: 113344089

#464 Post by yossarian » 07.08.2017 22:53:51

stilhed wrote:yndlingsdims til at adsprede baby (læs: få den til at stene på egen hånd og give mor og far en pause): den her hval, som både kan sige livmoderlyde og skifte farve, fra b toys:
Image

det er i øvrigt ikke min erfaring, at man behøver begrænse musikken til newage og deslige. det er mere et spørgsmål om volumen. babyer kan jo f.eks. beviseligt godt lide hvid støj. freejazz osv. går helt fint.
Tak for tip med Glowzzzs hvalen, Johanne er vild med den.
foxtrot wrote:En internetperson, der ikke kan se hvornår man er sarkastisk, er jo bare et fjols man endnu ikke har mødt.

not_batman

#465 Post by not_batman » 05.10.2017 15:23:59

hold nu kæft mand, kvindelige ledere i den kommunale sektor... fået ny stilling pr 1/11, men siger ok til at starte forrige mandag pga de er max presset. siger kun ok under den forudsætning, at mine tider kan tilpasses min konens skema, da hun har 2 obligatoriske kurser og et planlagt ophold på et anden anæstesiafdeling. ingen ko på isen. bliver ringet hjem på 3. arbejdsdag for at hente den mindste dreng, der kaster op - tager en ekstra sygedag, som jeg har krav på og som junior har behov for. tilbage igen fredag. bliver så ringet op af børnehaven tirsdag, for at hente den mellemste dreng, der har fået gastroenterit. han kræver (selvfølgelig) også en ekstra dag, så jeg melder mig tilbage til i dag. sørme om ikke den mindste begynder at kaste op, lige som vi er på vej ud af døren i morges, så nu er vi hjemme resten af ugen... bliver så ringet op senere af en teamleder, der vredt spørger, om jeg virkelig "vil" arbejdet... og nu er jeg så lige blevet ringet op af en områdeleder, der gerne vil blande sig i fordelingen af, hvem der holder barnets sygedage, og som virkelig synes det er for ringe, at vi ikke har opbygget et netværk af reservebedsteforældre, og som mere eller mindre truer med at nogle af mine sygedage skal konverteres til omsorgsdage; "det skal vi lige regne på"... har mest af alt lyst til bare at råbe pik og skride.

beklager tudeindlægget, men far er indigneret :cry:
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

Jon A

#466 Post by Jon A » 09.10.2017 19:50:08

Det lyder da godt nok også fuldstændig vanvittigt med en arbejdsgiver, der forholder sig skeptisk til, at du tager fem barnets sygedage indenfor de første to uger. Der ville jeg nok vælge at skrive et meget bestemt indlæg på slyngebarn.dk.
kulsoen wrote:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

leapfrog

#467 Post by leapfrog » 09.10.2017 20:18:27

:D
"inseperable does not mean identical"

Katten

#468 Post by Katten » 09.10.2017 21:27:31

not_batman wrote:hold nu kæft mand, kvindelige ledere i den kommunale sektor... fået ny stilling pr 1/11, men siger ok til at starte forrige mandag pga de er max presset. siger kun ok under den forudsætning, at mine tider kan tilpasses min konens skema, da hun har 2 obligatoriske kurser og et planlagt ophold på et anden anæstesiafdeling. ingen ko på isen. bliver ringet hjem på 3. arbejdsdag for at hente den mindste dreng, der kaster op - tager en ekstra sygedag, som jeg har krav på og som junior har behov for. tilbage igen fredag. bliver så ringet op af børnehaven tirsdag, for at hente den mellemste dreng, der har fået gastroenterit. han kræver (selvfølgelig) også en ekstra dag, så jeg melder mig tilbage til i dag. sørme om ikke den mindste begynder at kaste op, lige som vi er på vej ud af døren i morges, så nu er vi hjemme resten af ugen... bliver så ringet op senere af en teamleder, der vredt spørger, om jeg virkelig "vil" arbejdet... og nu er jeg så lige blevet ringet op af en områdeleder, der gerne vil blande sig i fordelingen af, hvem der holder barnets sygedage, og som virkelig synes det er for ringe, at vi ikke har opbygget et netværk af reservebedsteforældre, og som mere eller mindre truer med at nogle af mine sygedage skal konverteres til omsorgsdage; "det skal vi lige regne på"... har mest af alt lyst til bare at råbe pik og skride.

beklager tudeindlægget, men far er indigneret :cry:

Forfærdlig arbejdsgivere. Du passer dine syge børn, det har du all ret til.
Jeg håber at du kan komme væk fra den arbejdsplads.
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.

gigantic
Location: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#469 Post by gigantic » 22.01.2018 14:45:26

Hvordan kommer man foran hos Pladsanvisningen i København?
Vi skal flytte fra Nørrebro, og da den bette stod på venteliste på Nørrebro, kom vi bag i køen, hvilket vil sige, man fandme dårligt kan få en vuggestueplads, før han starter i børnehave.

Alle ved, Pladsanvisningen er et uhæderligt foretagende, og nu har jeg brug for at vide, hvordan jeg kommer foran i køen. Det er jo det vilde vesten, så nu vil jeg lære at navigere i systemet.

Zukin

#470 Post by Zukin » 22.01.2018 14:59:30

Hvornår har I behovsdato? Københavns Kommune ændrer systemet grundlæggende fra august, hvor de går fra venteliste til et først-til-mølle-lignende bookingsystem.

Vi er skrevet op på Nørrebro med behovsdato i maj, og jeg er for første gang i mit voksenliv alvorligt bekymret.

Post Reply