mærkelige drømme-tråden...

Næsten alt
Post Reply
a.cat

mærkelige drømme-tråden...

#1 Post by a.cat » 28.09.2004 07:31:34

I kender det sikkert godt...man vågner op fra en meget usammenhængende, sær og surrrealistisk drøm, som har det med at følge én resten af dagen. uha. Hvad er jeres mest mærkelige drøm?

ps. jeg havde mareridt i nat:

suttede en vi legmesdel på prins joachim!!!!!!!!!!!! :(

a.cat

#2 Post by a.cat » 28.09.2004 07:32:12

ups: en VIS legmesdel...

not_batman

#3 Post by not_batman » 28.09.2004 08:42:31

a.cat wrote:ups: en VIS legmesdel...
Det kan da ikke være hans hjerne, du suttede på? :roll:
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

VikingCrown

Re: mærkelige drømme-tråden...

#4 Post by VikingCrown » 28.09.2004 09:14:15

a.cat wrote:I kender det sikkert godt...man vågner op fra en meget usammenhængende, sær og surrrealistisk drøm, som har det med at følge én resten af dagen. uha. Hvad er jeres mest mærkelige drøm?

ps. jeg havde mareridt i nat:

suttede en vi legmesdel på prins joachim!!!!!!!!!!!! :(
Så han ud som min avatar, da du gjorde det?

helle b

#5 Post by helle b » 28.09.2004 09:33:12

Jeg havde også mareridt i nat - jeg har ikke lyst til at komme ind på det her - lad mig bare nøjes med at sige, at jeg var bange. Heldigivis vækkede Mads mig.

I sidste uge havde jeg dog en sær oplevelse. Jeg drømte, at jeg gav min ven en lussing, og det har så vist sig, at jeg rent faktisk har givet en lussing den nat - > anlægget i soveværelset står i vindueskarmen, som er lige ved siden af mig, og den har jeg så givet en lussing så hård, at båndoptageren åbnede sig. Undskyld anlæg :oops: - men i det mindste gik det da ikke ud over Mads eller Lukas.
Be soft, don't be stern.

Viskarne

#6 Post by Viskarne » 28.09.2004 09:39:38

den værste drøm jeg nogensinde har haft, var da jeg drømte, at min datter fik transplanteret et nyt skelet.
spent pride arms talking yellow age.

fatcap

#7 Post by fatcap » 28.09.2004 09:48:17

Viskarne wrote:den værste drøm jeg nogensinde har haft, var da jeg drømte, at min datter fik transplanteret et nyt skelet.
Har du talt med din datter idag, eller igår for den sags skyld :?: :?: :?:

Søren
Spotify: 116195305

Re: mærkelige drømme-tråden...

#8 Post by Søren » 28.09.2004 10:37:37

Jeg drømte i nat, at jeg gik rundt med min guitar i et snelandskab og spillede blues. Jeg kan faktisk huske prævis hvilke to akkorder jeg spillede. Så skulle jeg lige til at gå over en bro, men der gik nogen foran mig. Jeg kan ikke huske præcis hvad der skete, men de røg hvis i bækken eller noget. Så tog jeg min mobil og ringede 911 (for jeg mente jeg var i USA), men der var ikke nogen der tog telefonen. Så kom der to grønne monstre, der lignede noget fra et dårligt computerspil. Den ene spiste mig, og så vågnede jeg. Konklusionen må være, at universet som vi kender det, er inde i maven på et grønt monster.
a.cat wrote:surrrealistisk drøm,
En drøm kan altså ikke være surrealistisk. Eller, den er altid surrealistisk, så det er omsonst at bruge ordet til at beskrive en drøm. Det er lidt som at sige at en bæver er bæver-agtig.

myrkur

#9 Post by myrkur » 28.09.2004 12:26:28

åh, har ventet på sådan en tråd.

DRØM #1 i sidste uge drømte jeg at jeg fik en ny mobiltelefon (fordi jeg fik én et par dage efter). og den mobiltelefon var så sindssyg smart, den havde nemlig indbygget bærbar computer! altså, i almindelig bærbar computer størrelse, samtidig med at telefonen var i lille mobiltelefon størrelse. så kunne man folde computeren ud. nå, men det så JULIA ROBERTS så, og hun prøvede på at stjæle den. så sagde jeg til hende at jeg altså havde betalt for telefonen, og jeg ville blive vildt ked af det hvis hun stjal den. det kunne hun selvfølgelig godt se, så hun lod være. senere i drømmen sad hun ude i en bil og spiste junk food, og så satte jeg mig ind på bagsædet.

DRØM #2 forleden drømte jeg at der var galla fest i et stort indkøbscenter, og alle skulle have en dansepartner. dem, der var der havde alle vildt flot tøj på, og jeg havde vist bare almindeligt tøj på. nå, men jeg havde ikke nogen dansepartner og alle de andre så mærkeligt på mig, så jeg ledte efter jonas. over det hele! men har var bare gone. så gik jeg udenfor, hvor jeg mødte dem jeg bor sammen med. og fik tæsk af røde (som i virkeligheden er super sød og fredelig) med et bat og en flaske, så jeg til sidst lå/sad på jorden og gloede ud over et vandfald og savlede. så faldt der en dame ned i en pæn kjole.

åh. og i nat drømte jeg at jeg havde fundet en helt perfekt butik fyldt med pæne kjoler og sko og tasker til næsten ingen penge, og ejeren spurgte om jeg ikke ville have et job, fordi jeg virkede så ivrig. de havde også en musik butik ved siden af!

krea

#10 Post by krea » 28.09.2004 12:33:51

Mine drømme er alt for fucked up og personlige til at jeg vil dele dem med jer. Men det er bl.a. noget med en familiefest der udvikler sig til en kamp på liv og død mod helvedesvæsener. Og absurd sex, virkelig absurd.
... så det' go'nok ...

Post Reply