TN 2018 - Hundens år

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: TN 2018 - Hundens år

#1041 Indlæg af makrel » 11 apr 2018 18:23

TN: Yahya Hassans instagramprofil :lol: :? :shock: :o :sad: :shock:
Tom D. Warrior

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#1042 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 11 apr 2018 18:50

Det er godt nok ekstremt trist at være vidne til.
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
makrel
Kontakt:

#1043 Indlæg af makrel » 11 apr 2018 19:00

secondtoughestintheinfant skrev:Det er godt nok ekstremt trist at være vidne til.
Det er fuldstændig vanvittigt. Den seneste situation er bare eskaleret fra at være mild lol til at være ét stort wtf. Du godeste, det er så vanvittigt.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
shaken

#1044 Indlæg af shaken » 11 apr 2018 19:02

Hvad nu?
If I've a taste, it's not alone
For the earth and stones,
Rocks, coal, iron, air,
That's my daily fare

Brugeravatar
makrel
Kontakt:

#1045 Indlæg af makrel » 11 apr 2018 19:09

shaken skrev:Hvad nu?
Som jeg har forstået det har Yahya været klog nok til at overføre 40.000 kr til nogle antagede venner, der så har snydt ham og ikke hævet dem og givet dem til ham. Jeg antager at han ikke kan hæve eller bruge sit kort i Thailand, hvor han er lige nu. Det er i sig selv den lol del. Det virker som om INGEN forholdsregler er taget eller aftalt.
Det har så eskaleret sig til slåskampe, hvor Yahya har allieret sig med nogle thaivenner og jeg ved snart ikke hvad. Og Yahya vil kneppe dem med pengenes mødre, brødre, søstre og børn. Og Yahya vælger så at offentliggøre et billede af en kvinde med et barn, der angiveligt er en af pengesnydernes kæreste og barn. Senere uploader han så et klip hvori han siger at følgere/dem der kommenterer situationen, skal tage en slapper, for i krig der er der altid et par børn og kvinder der dør. :shock:
Det er fuldstændig sindssygt!
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Antimatter

#1046 Indlæg af Antimatter » 11 apr 2018 19:16

Hvorfor er Yahya Hassan flyttet til Thailand?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
makrel
Kontakt:

#1047 Indlæg af makrel » 11 apr 2018 19:23

Antimatter skrev:Hvorfor er Yahya Hassan flyttet til Thailand?
Ingen idé, men kunne forestille mig at han var træt af at få bank i Danmark eller er bange for at få det.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
tårer
Geografisk sted: concrete desert
Kontakt:

#1048 Indlæg af tårer » 12 apr 2018 02:57

Kong Louie skrev:Hvordan kan Danmarks Radio have profiler på facebook? Altså, hvis man tænker det igennem, så er det jo fuldstændig pløk. Og videre, hvordan kan DR ikke føle sig truet af, at alle offentlige instanser og institutioner i Danmark har profiler på Facebook? Hvordan kan Danmarks Radio ikke føle sig truet af Facebook? Hvordan kan de ikke tage kampen op for at sikre det offentlige aspekt af vores medieforbrug? Det er blindhed i yderste potens.
Fordi Facebook ikke er et medie? Facebook er ligeså meget konkurrent som internetkabler er en konkurrent... begge dele lægger noget asfalt ud som DRs kegler kan sidde og køre naivistisk rundt på og tro at deres hjerner er groet ind i det 21. århundrede fordi alt omkring dem lyser i neon. Mark Zuckerberg er et geni, og DRs kegler bør føle ærefrygt for at få lov til at hore sig ud til folket på et site så velfungerende som Facebook.

Og danske politikere vil hellere lave f***ing danflix end de vil bygge noget mere udspekuleret såsom et statsfinansieret socialt medie med indbygget supersikrede email-konti. Hvem skulle også programmere et så ambitiøst projekt? Dedikerede mennesker er jo ikke normen, og hvis folk som Zucc havde gennemlevet den danske folkeskole, så ville han sikkert være DJ eller kulturredaktør i dag, eller revisor. Vi kunne jo flyve nogle indiske ingeniører ind og lave Danbook med indbygget email samt dintube.dk ... men så tror jeg mere på et opkøb af arto.dk og massiv investering og relancering af det oprindelige danske sociale medie.

Men altså, hvis regeringen sidder og læser med, så er det bestemt ikke for at afskrække jer. dintube.dk 40kr pr år.

Billede
"Zuckerberg grandson of david rockefeller,Bill Clinton is other Rockefeller,Angela merkel is daughter of hitler thats why she is a Rotschild.10 famiilies control the world,they are in everything and have all the gold metal"

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist

#1049 Indlæg af hitler » 12 apr 2018 12:35

tårer skrev:
Kong Louie skrev:Hvordan kan Danmarks Radio have profiler på facebook? Altså, hvis man tænker det igennem, så er det jo fuldstændig pløk. Og videre, hvordan kan DR ikke føle sig truet af, at alle offentlige instanser og institutioner i Danmark har profiler på Facebook? Hvordan kan Danmarks Radio ikke føle sig truet af Facebook? Hvordan kan de ikke tage kampen op for at sikre det offentlige aspekt af vores medieforbrug? Det er blindhed i yderste potens.
bla bla bla

Og danske politikere vil hellere lave f***ing danflix end de vil bygge noget mere udspekuleret såsom et statsfinansieret socialt medie med indbygget supersikrede email-konti. Hvem skulle også programmere et så ambitiøst projekt? Dedikerede mennesker er jo ikke normen, og hvis folk som Zucc havde gennemlevet den danske folkeskole, så ville han sikkert være DJ eller kulturredaktør i dag, eller revisor. Vi kunne jo flyve nogle indiske ingeniører ind og lave Danbook med indbygget email samt dintube.dk ... men så tror jeg mere på et opkøb af arto.dk og massiv investering og relancering af det oprindelige danske sociale medie.
1. Hvad fanden er en supersikret email-konto og hvordan differentierer den sig fra en sikker email-konto, som allerede er let at få?
2. Alle programmører kan lave et socialt medie. Det er idiotarbejde.
J Spaceman skrev:Jeg kan virkelig godt lide Stairway To Heaven.
Køb min bog her!

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#1050 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 12 apr 2018 14:28

TN: Løb lige ind i et kokset globaliseringsproblem i dag. En af mine elever er kineser, og han tager tilbage til Kina til sommer, inden karaktererne er givet for den afsluttende opgave. Karakterer og respons går gennem universitets intranet, som er bundet op på Google, og den kinesiske elev kan så ikke få sin opgaverespons og sin karakter, fordi Google er forbudt i Kina. Han må så sikkert bare få det via mail til den tid, men det er stadig vildt at tænke på. Det må være mærkeligt at tage til "Vesten" et semester og så vende hjem til totalitære Kina.
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Besvar