Jonas' dystre selvhjælpstråd

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

Re: Jonas' dystre selvhjælpstråd

#51 Indlæg af Langley » 07 mar 2018 16:16

Søren Hviid Pedersen er stor post-punk fan. Det er hvad den slags fører til.
We're off to the land of hot middle-aged women.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#52 Indlæg af Tonic Satan » 07 mar 2018 16:23

Spøg & Skæmt / Genetik og Bulgur var sgu meget rart i sin tid, og de fleste af mine medstuderende fra dengang fik da arbejde. Nogle endda inden for studierelaterede erhverv. Det var mest teatertyperne. Men det var så også en anden oplevelse at gå på uni dengang, end det er nu, tænker jeg.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#53 Indlæg af Fisker Thomas » 07 mar 2018 16:32

Jeg har fået ret meget ud af mine humaniorastudier. Hvis ellers man lige selv gider gøre en indsats, er det ret fremragende. Så snart, jeg ramte overbygningen, skrev jeg kun om fede ting og satte mig ind i fede emner. Slim og polerne og darwinistiske motiver i viktoriansk horror. Det handler bare om at have fede interesser.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#54 Indlæg af kasper kål » 07 mar 2018 16:41

Det er en selvhjælpstråd for fanden! Der er sgu da ingen der får det bedre af at dødsdiskutere humaniora!

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#55 Indlæg af Tonic Satan » 07 mar 2018 16:47

Lige, da jeg havde læst det indlæg, zappede din avatar. Jeg skal nok gå igen... :sad:
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#56 Indlæg af Pete Rock » 07 mar 2018 18:42

secondtoughestintheinfant skrev:
Jonas skrev: Folk er efterhånden blevet så selvhøjtidelige og alvorlige.
Er det ikke kun Pete Rock, der er blevet det?
100 %. Det kan der være noget om. Og det er heller ikke fordi jeg skal ødelægge jeres loltråd. Men:
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Pete Rock

#57 Indlæg af Pete Rock » 07 mar 2018 18:45

(a) Der er ikke noget mere taberagtigt end den der med at jeg er alt for klog til uddannelsses-systemet, jeg skal bare sidde derhjemme og læse en masse bøger. Det producerer i 99 ud af 100 tilfælde kun hashomaner, kroniske onanister og seriemordere, og ofte alle tre ting.
(b) Det eneste der er værre end Frank Zappas ulidelige gøglermusik er hans dumsmarte bemærkninger.

Men det glæder mig da at eini fik destilleret det essentielle fra det citat, og dermed fik noget brugbart ud af processen.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Pete Rock

#58 Indlæg af Pete Rock » 07 mar 2018 18:54

Pete Rock skrev:hashomaner, kroniske onanister og seriemordere
Ja, jeg ved det Jonas: Ding, ding, fucking ding.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#59 Indlæg af Fisker Thomas » 07 mar 2018 19:38

Pete Rock skrev:(a) Der er ikke noget mere taberagtigt end den der med at jeg er alt for klog til uddannelsses-systemet, jeg skal bare sidde derhjemme og læse en masse bøger. Det producerer i 99 ud af 100 tilfælde kun hashomaner, kroniske onanister og seriemordere, og ofte alle tre ting.
"Selvlærte" narhoveder er fandeme det værste i verden. "Se mig, jeg snakker om tempelriddere, false news, frimurere og illuminati i min danskopgave i stedet for at forholde mig til emnet, og hvis du kritiserer, er det bare, fordi du ikke har fattet det, hvordan kan du tale til mig på den måde, jeg har faktisk siddet og tænkt over tingene. School of Hard Knocks, University of Life and damn proud of it, manner".

Som en kombination af en Krigsguden-, Uwe Max Jensen- og Stanley Opmann-facebookprofil, der maxer helt ud.
Senest rettet af Fisker Thomas 07 mar 2018 19:40, rettet i alt 1 gang.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#60 Indlæg af Jonas » 07 mar 2018 19:39

Og vi siger farvel og tak til Pete Rock og hans meget flotte byld i røven.
»Jeg har aldrig krænket nogen«

Besvar