Jonas' dystre selvhjælpstråd

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
00Void

Re: Jonas' dystre selvhjælpstråd

#81 Indlæg af 00Void » 21 mar 2018 10:54

K O K A I N

edit: nå jonas kom først. er self også hans tråd.
fire hang out with me

Brugeravatar
Antimatter

#82 Indlæg af Antimatter » 21 mar 2018 11:00

Lev på et eksistensminimum så du generer 100 kr. i overskud hver måned som du investerer i aktier. Så kan du have det fedt med renterne når du bliver pensionist. Du kan lave dit eget amfetamin i køkkenet for at holde udgifterne nede.
Senest rettet af Antimatter 21 mar 2018 11:03, rettet i alt 1 gang.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#83 Indlæg af Fisker Thomas » 21 mar 2018 11:01

For at tjene penge må man bruge penge 8)

Billede
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Lang
Geografisk sted: Kallipolis

#84 Indlæg af Lang » 21 mar 2018 11:12

Det er ikke helt lamt det med millionøse metoden. Selvfølgelig kan man ikke trylle penge frem men alle dem jeg har observeret blive meget rige har haft det til fælles at de ikke har tænkt på andet penge - du skal tænke på penge, drømme om penge, læse om penge, opsøge folk med penge, tale om penge og du skal blive ved og ved. Ligesom i kulturlivet, er et så visseligt indrettet at med den rette stamina og lidt held så kan du på en 10-20 år blive etableret kunstner eller få masser af penge hvis du ikke brugt din tid på at tænke på andet.

Hvis du bare vil være almindelig middelklassemillionær, så skal du skynde dig at komme ind på ejendomsmarkedet og købe et lille hus i Husum, så venter du på at det stiger, så køber du et lidt større i Farum, så venter du på det stiger og køber et endnu større nord for København og voila er du millionær i mursten i 50-60 års alderen,
Jeg har ikke valgt Transmission fra.

Piverenseren
Geografisk sted: Ved siden af mig selv

#85 Indlæg af Piverenseren » 21 mar 2018 11:34

Jeg har selv utrolig meget lyst til at junke mit gåpåmod med Adderall. Det virker trods alt lidt mere langtidsholdbart end coke og speed. Selvom sidstnævnte vist nok har dele af sig repræsenteret i ADHD-medicinen. Det er det, de bruger, alle de succesrige i mulighedernes land.
eini skrev:
30 jun 2018 15:51
A Love Supreme er nu Svingningers Sgt. Pepper.

Piverenseren
Geografisk sted: Ved siden af mig selv

#86 Indlæg af Piverenseren » 21 mar 2018 11:48

Og ellers åben et biludlejningssted. Eller gå på darkweb og køb en pillepresser samt en opskrift på MDMA-piller (bare lad være med at putte noget i, der kan slå folk ihjel) og så ring lidt rundt. Med lidt paranoia og lidt snilde kan du nok gå under radaren i et års tid, og her kan du nå at tjene mange penge lige til portemonnæen.
eini skrev:
30 jun 2018 15:51
A Love Supreme er nu Svingningers Sgt. Pepper.

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#87 Indlæg af gigantic » 21 mar 2018 12:12

Sørg for at være heldig. Det er den eneste vej til rigdom og succes, man ved virker.

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#88 Indlæg af Rock Action » 21 mar 2018 12:28

Nix. Lang har 100% ret. Hvis man gerne bil være rig, er den sidste måde man lykkedes med det i hvert fald at skrive indlæg på svingninger.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#89 Indlæg af Morten » 21 mar 2018 12:31

Lang skrev:...du skal tænke på penge, drømme om penge, læse om penge, opsøge folk med penge, tale om penge og du skal blive ved og ved. ...
- som om der ikke er rigeligt af den slags i forvejen.
Men det er selvfølgelig fint i tråd med Jonas' råd om at blive kriminel.

Hvis man vil bevare en eller anden form for menneskelighed, tror jeg også mere på gigantic's pure-luck-approach til rigdom.
Simplify

Brugeravatar
Antimatter

#90 Indlæg af Antimatter » 21 mar 2018 12:41

Er der nogen uoverensstemmelse mellem at tjene mange penge og at bevare sin menneskelighed? Det lyder som noget fattige har fundet på.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Besvar