MAGA-sladder

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

MAGA-sladder

#1 Indlæg af Jonas » 18 jan 2019 12:24

Jeg er patologisk besat af Donald Trumps regime. Helt fra starten har jeg fulgt det ekstremt tæt, og både showet og det spektakulære persongalleri bliver kun bedre og bedre. Derudover har jeg bemærket, at lidt kreative humanist-typer á la Svingninger ofte deler min fascination, fordi det i så høj grad mimer et kunstværk.

Ergo, vi skal have en tråd til sladder. Artikler, rygter, personkarakteristikker, memes, krænk, snowflakes, selvhjælp og forargelse. Bring it.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Jonas

Re: MAGA-sladder

#2 Indlæg af Jonas » 18 jan 2019 12:34

Lad mig starte: Selvfølgelig er Steve Bannon min favorit. Én ting er hans bizart eklektiske udseende: griselignende, kronisk usoigneret David Lynch-like, som af en eller anden grund altid har to skjorter på (wtf?). En anden ting er den måde, Bannon og Trump var det geniale Lawful Evil/Chaotic Evil-makkerpar. Desværre var han for politisk debil: kunne ikke holde sin kæft, lagde sig ud med Ivanka og Jared og stort set alle andre. Selvom jeg virkelig elskede Michael Wolffs Fire and Fury, er jeg lidt ærgerlig over, at den direkte førte til Bannons lidt tamme exit.

En anden personlig favorit er den ret undervurderede Sarah Huckabee Sanders, en 36-årig kvinde proppet ind i en 50-årig konekrop med dertilhørende perlekæde. Jeg har før, delvist i spøg, nævnt, at hun er sådan én, som alle mænd skammer sig over engang at have slæbt med hjem fra provinsdiskotek efter en heftig tequila-brandert, men på en måde er hun det perfekte, pseudo-lødige ansigt til Trump-cirkusset.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#3 Indlæg af Rock Action » 18 jan 2019 12:42

Altså, som kæmpe fan af Benjamen Walker, så er der jo masser lækkert Trump-content at gå i gang med. Hele hans 'False Alarm' serie har en del Trump. Og før den serie kredsede han også tæt om Trump, her blandt andet: http://theoryofeverythingpodcast.com/20 ... lin-trump/
Donald Trump says all his ‘nuclear knowledge’ comes from his favorite uncle John G Trump. According to ToE special correspondent Chris, Uncle Johnny also gave Donald a time machine ring. Learn all about how John Trump acquired this ring (from Nikola Tesla) and how Vladimir Putin stole it (from Robert Kraft) and what Donald Trump is prepared to do to get it back (nukes).
- det bliver lidt meta, fordi Benjamen Walker startede med at blande fiktion og fakta langt inden, vi for alvor begyndte hele den her verdensomspændende fake news rejse.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -

#4 Indlæg af Rock Action » 18 jan 2019 12:52

Stormy Daniels er også en dejlig karakter. Og Avenatti, mand!

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#5 Indlæg af J Spaceman » 18 jan 2019 12:53

Rock Action skrev:
18 jan 2019 12:42
Altså, som kæmpe fan af Benjamen Walker
Ham her?

Billede
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -

#6 Indlæg af Rock Action » 18 jan 2019 13:00

ja, ham der.

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#7 Indlæg af Ali Pilfinger » 18 jan 2019 13:08

Jonas skrev:
18 jan 2019 12:34
En anden personlig favorit er den ret undervurderede Sarah Huckabee Sanders, en 36-årig kvinde proppet ind i en 50-årig konekrop med dertilhørende perlekæde.
What. Hun er den allerværste. Et eller andet sted har jeg en lillebitte forståelse for Trump selv, fordi han ikke kan være så fucked ud af det blå. Der må rumstere en lille, forurettet dreng et sted inde bag halloweenkostumet. Den store flok omkring ham er enten enfoldige opportunister (fx vicepræsidenten, som må være godt træt af at Trump stadig ikke er død), hovedløse bjørnetjenestepatrioter (de voksne) eller familie, men Sarah Huckabee Sanders fremstår som den allermest skruppelløse, fordi hun tilsyneladende både er ved bevidsthed og begavet og løber Trumps ærinde med blind loyalitet. Jeg ved godt, du ikke ligefrem har sat en fornuftundersøgelse i søen, men hun giver mig kvalme.

Brugeravatar
Mr Hands

#8 Indlæg af Mr Hands » 18 jan 2019 13:08

Roger Stone!

Billede
Billede

Så en dokumentar der hed Get Me Roger Stone på netflix engang og han virkede som noget af det vildeste og mest skruppeløse.
Ham og Manafort sovsede fandme løs og er all time gokkemakkers med Donald. Sætter sig selv op til at være den helt store brainiac bag kulissen.

En helt vild looker og klart en af mine favoritter i fortællingen.

Lige to til
Billede
Billede

Brugeravatar
Jonas

#9 Indlæg af Jonas » 18 jan 2019 13:42

Ali Pilfinger skrev:
18 jan 2019 13:08
Jonas skrev:
18 jan 2019 12:34
En anden personlig favorit er den ret undervurderede Sarah Huckabee Sanders, en 36-årig kvinde proppet ind i en 50-årig konekrop med dertilhørende perlekæde.
What. Hun er den allerværste. Et eller andet sted har jeg en lillebitte forståelse for Trump selv, fordi han ikke kan være så fucked ud af det blå. Der må rumstere en lille, forurettet dreng et sted inde bag halloweenkostumet. Den store flok omkring ham er enten enfoldige opportunister (fx vicepræsidenten, som må være godt træt af at Trump stadig ikke er død), hovedløse bjørnetjenestepatrioter (de voksne) eller familie, men Sarah Huckabee Sanders fremstår som den allermest skruppelløse, fordi hun tilsyneladende både er ved bevidsthed og begavet og løber Trumps ærinde med blind loyalitet. Jeg ved godt, du ikke ligefrem har sat en fornuftundersøgelse i søen, men hun giver mig kvalme.
Blah, blah, blah, nu ikke så umusikalsk, Ali. Jeg tænker, Sarah Huckabee Sanders er Neutral Evil. Ligesom Kellyanne Conway, i hvis skygge hun altid står. Virkelig undervurderet alignment som for alvor kommer til sin ret på Team Trump.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#10 Indlæg af Jensth » 18 jan 2019 13:49

Sarah H Sanders gør mig så uendelig trist. Der er jeg ikke enig med nogen af jer. Jeg mener ikke hun er særlig begavet. Man skal godt nok være umanerlig fucked i skalle, for at gide stå i den position hun har. Er det ikke bare noget man desperat klynger sig til, imens man lever med smerten over at ligne en virkelig grim drag?

@Mr.Hands: Ja! Han er alt for vild, og alle skal se den doku. Her er lidt fra da han arbejdede for Reagans kampagne / administration:
Billede
Billede
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Besvar