MAGA-sladder

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: MAGA-sladder

#81 Indlæg af Jensth » 24 apr 2020 15:13

Roger Stone er selvfølgelig en notorisk slimeball, og den personlighed gør ham ikke nogen tjeneste her. Gad vide om han huskede at tage sine beta-blockere den morgen?

Du ville blive overrasket over hvad en god afhører med adgang til omfattende materiale om dine relationer kunne gøre ved dig. De har selvfølgelig profileret Stone og ved præcis hvor skoen trykker. 8 timer af det der kan få de fleste at til at bryde sammen, uanset skyld. Den med gentagne gange at røre ved afhørtes arm, er jo en klassiker. Jeg ville også blive pissed.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#82 Indlæg af Pete Rock » 24 apr 2020 15:30

palesaint skrev:
26 mar 2020 10:26
Hvis man mener, man fik noget ud af Get Me Roger Stone, vil jeg anbefale denne tvillingefortælling, hvor Roger Stone selv medvirker. Stone erindrer bl.a. at have kritiseret Atwater for kampagnevideoen om Willie Horton.
Roger Stone skrev:"You'll [Atwater og George W.H. Bush] wear that to your grave. It's a racist ad."
Jeg køber ikke den her, forresten. Jeg er sikker på han var all-in på det lort, og bare prøver at få sig selv til at fremstå bedre.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Mr Hands

#83 Indlæg af Mr Hands » 24 apr 2020 16:17

Jensth skrev:
24 apr 2020 15:13
Roger Stone er selvfølgelig en notorisk slimeball, og den personlighed gør ham ikke nogen tjeneste her. Gad vide om han huskede at tage sine beta-blockere den morgen?

Du ville blive overrasket over hvad en god afhører med adgang til omfattende materiale om dine relationer kunne gøre ved dig. De har selvfølgelig profileret Stone og ved præcis hvor skoen trykker. 8 timer af det der kan få de fleste at til at bryde sammen, uanset skyld. Den med gentagne gange at røre ved afhørtes arm, er jo en klassiker. Jeg ville også blive pissed.
Det er så vidt jeg kan se, hans egen advokat der med sin hånd prøver at få ham til at slappe af, så han ikke graver sig selv yderligere ned i lortet. Jeg ser kun en superskurk der ikke gider alt det retfærdighedspis lige nu, ikke en stakkel der ikke kan klare 8 timers bullshit. Han er ikke presset, han gider bare ikke det lort. 100 på han laver samme fjæs når han ikke kan åbne mælkekartonen. Han er fantastisk.

Brugeravatar
palesaint

#84 Indlæg af palesaint » 24 apr 2020 16:30

Pete Rock skrev:
24 apr 2020 15:30
Jeg køber ikke den her, forresten.
Ha! Det er der vel forhåbentlig ikke mange, der gør her i 2020? Jeg fremhævede det jo af netop den årsag.
Nuanceret had og den venlige læsning.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#85 Indlæg af Pete Rock » 24 apr 2020 16:37

palesaint skrev:
24 apr 2020 16:30
Pete Rock skrev:
24 apr 2020 15:30
Jeg køber ikke den her, forresten.
Ha! Det er der vel forhåbentlig ikke mange, der gør her i 2020? Jeg fremhævede det jo af netop den årsag.
Nå, okay, du virkede bare som om du troede på ham.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Jensth

#86 Indlæg af Jensth » 24 apr 2020 18:10

Mr Hands skrev:
24 apr 2020 16:17

Det er så vidt jeg kan se, hans egen advokat der med sin hånd prøver at få ham til at slappe af, så han ikke graver sig selv yderligere ned i lortet. Jeg ser kun en superskurk der ikke gider alt det retfærdighedspis lige nu, ikke en stakkel der ikke kan klare 8 timers bullshit. Han er ikke presset, han gider bare ikke det lort. 100 på han laver samme fjæs når han ikke kan åbne mælkekartonen. Han er fantastisk.
Nu har jeg lige set det igen, og du har da helt ret i det med hånden. Ved ikke hvordan jeg fik fejlplaceret den i første omgang og det ændrer helhedsbilledet voldsomt. Han er tydeligvis en som ikke magter at spille forsvar. Angreb, angreb, angreb! Der er helt klart noget psykologisk malignt der. Helt tourettes-agtigt som han ikke kan styre sin hidsighed.

Brugeravatar
Jonas

#87 Indlæg af Jonas » 10 jul 2020 15:08

Elsker Bannon. Savner Bannon. Største MAGA-hall-of-famer i min bog. Jeg kan lytte til hans rants i timevis. Er der nogen, der har lyttet til hans podcast?

Brugeravatar
Jensth

#88 Indlæg af Jensth » 10 jul 2020 16:46

Det fede ved Steve Bannon, er at han ikke bare er intelligent, men også gennem hans baggrund og kariere på Wall Street, forstår hvordan de store finansielle spillere gamer systemet økonomisk og politisk. Det er selvfølgelig også grunden til at Bannon blev framet som en superskurk i msm. Efter jeg har dykket ned i det økonomiske har jeg fået stor respekt for Bannon. Bare i de første 20 minutter kondenserer han det jeg har prøvet at forklare folk herinde i et år nu.

Har ikke hørt hans podcasts, men det burde jeg måske...

Brugeravatar
Jensth

#89 Indlæg af Jensth » 11 jul 2020 08:13

TRUMP BENÅDER ROGER STONE!!!

:lol: :twisted: :D :P :thumbup: :mrgreen: :rofl: :crown: :balloons:

Billede
well... what did you think was going to happen? So long, suckaz!

Brugeravatar
Mr Hands

#90 Indlæg af Mr Hands » 28 jul 2020 13:04

Jon Mcnaughton fra united bluff fyrer den auf med bizart patriotskrald.
Det ligner noget fra MAD, men den er god nok.

Billede
Billede
Billede
Billede

Der er virkelig meget godt derinde - https://jonmcnaughton.com/

Besvar