Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
æsmet

Re: Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

#61 Indlæg af æsmet » 04 nov 2019 19:42

Man kunne vel også fyre et toiletbesøg eller to ind her.
Her står jeg så og kigger på denne fabrik.

Brugeravatar
leapfrog
Geografisk sted: på bunden af øresund

Re: Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

#62 Indlæg af leapfrog » 04 nov 2019 19:44

secondtoughestintheinfant skrev:
04 nov 2019 19:37
leapfrog skrev:
04 nov 2019 19:21
6. Sauna
7. Mad
Stærk rækkefølge!
Ja, ok, måske lidt off. Men jeg sagde jo, at det var et tidsbillede. Sidder i sauna 10-15 min hver dag for tiden og elsker det skærmfrie og drønvarme sociale rum, hvor man både kan være bomstille nøgen og volddiskutere verdens tilstand.

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#63 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 04 nov 2019 19:52

leapfrog skrev:
04 nov 2019 19:44
leapfrog skrev:
6. Sauna
7. Mad
Stærk rækkefølge!
Ja, ok, måske lidt off. Men jeg sagde jo, at det var et tidsbillede. Sidder i sauna 10-15 min hver dag for tiden og elsker det skærmfrie og drønvarme sociale rum, hvor man både kan være bomstille nøgen og volddiskutere verdens tilstand.
Jeg har faktisk af og til tænkt over, hvorfor du er vild med sauna. Mest fordi, det aldrig er noget, jeg rigtig selv har gjort det i, og fordi jeg ikke rigtig kender andre, der dyrker det. Du må tage mig med, næste gang jeg er i DK.
jegharfangetmigenmyg skrev:
29 maj 2019 11:28
Touché.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#64 Indlæg af Tonic Satan » 04 nov 2019 20:31

Foretrækker svedehytte.
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Brugeravatar
Josti
Geografisk sted: Aarhus N

#65 Indlæg af Josti » 04 nov 2019 20:45

Vinterbade --> sauna

Billede
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Brugeravatar
leapfrog

#66 Indlæg af leapfrog » 04 nov 2019 23:51

04 nov 2019 19:52
leapfrog skrev:
04 nov 2019 19:44
leapfrog skrev:
6. Sauna
7. Mad
Stærk rækkefølge!
Jeg har faktisk af og til tænkt over, hvorfor du er vild med sauna. Mest fordi, det aldrig er noget, jeg rigtig selv har gjort det i, og fordi jeg ikke rigtig kender andre, der dyrker det. Du må tage mig med, næste gang jeg er i DK.
Det skal vi! Jeg har fundet den ene sauna i Storkøbenhavn, hvor man stadig må læse papiravis i saunaen (for nej, avisblæk er ikke giftigt i en sauna!).

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#67 Indlæg af Dan Dare » 06 nov 2019 13:38

leapfrog skrev:

Og så bor du broerne! Eller mener du alnaturen? Du kan jo som minimum sidde på din sommerhusgrund - som vel ikke er vild natur efter Verdens Skoves definition - i små to døgn om ugen, når det er weekend.
Hvor finder man den? Har en biologieksamen om en måneds tid, og kan bl.a. komme op i "natursyn", så vil gerne have inspiration.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Firmamentet

#68 Indlæg af Langley » 06 nov 2019 13:49

Dan Dare skrev:
06 nov 2019 13:38
leapfrog skrev:

Og så bor du broerne! Eller mener du alnaturen? Du kan jo som minimum sidde på din sommerhusgrund - som vel ikke er vild natur efter Verdens Skoves definition - i små to døgn om ugen, når det er weekend.
Hvor finder man den? Har en biologieksamen om en måneds tid, og kan bl.a. komme op i "natursyn", så vil gerne have inspiration.
Det er også hårdt Leap men vi er ude i natur hver weekend. Så skal vi i det mindste ikke sidde en time i tog hver dag. Men når jeg kan være bekendt at trække sig tilbage, så bliver det klart ud af byen

Sommerhuset er faktisk en hel tønde land, som er Verdens Skove godkendt da det praktisk talt er en mose/eng/overdrev. Det er et paragraf 3 område direkte ud til Ruslands fredningen, så man må ingenting byggemæssigt så det var til at betale trods at være 45 min fra byen og i dyrt postnummer.

Her en tre sek video fra efterårsferien fra matriklen
https://www.facebook.com/nikolai.lang/v ... 752347878/
Meister Rumelant har dig
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU

Brugeravatar
leapfrog

#69 Indlæg af leapfrog » 06 nov 2019 14:04

Langley skrev:
06 nov 2019 13:49
Dan Dare skrev:
06 nov 2019 13:38
leapfrog skrev:

Det er også hårdt Leap men vi er ude i natur hver weekend. Så skal vi i det mindste ikke sidde en time i tog hver dag. Men når jeg kan være bekendt at trække sig tilbage, så bliver det klart ud af byen

Sommerhuset er faktisk en hel tønde land, som er Verdens Skove godkendt da det praktisk talt er en mose/eng/overdrev. Det er et paragraf 3 område direkte ud til Ruslands fredningen, så man må ingenting byggemæssigt så det var til at betale trods at være 45 min fra byen og i dyrt postnummer.

Her en tre sek video fra efterårsferien fra matriklen
https://www.facebook.com/nikolai.lang/v ... 752347878/
Vidunderligt, Lang!

@Dandare: Jeg formoder, at du har været omkring Hans Finks lidt didaktiske, men i dit tilfælde ret oplagte gennemgang af forskellige natursyn? Jeg mener, at han opererer med seks natursyn. Ellers er Phillippe Descolas 'Beyond Nature and Culture' en lidt mere langhåret udlægning af forskellige kulturers kosmologier/natursyn. Vi oversatte et kortere Descola-essay til Ny Jord nr. 1

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#70 Indlæg af Dan Dare » 06 nov 2019 15:06

leapfrog skrev:
06 nov 2019 14:04
@Dandare: Jeg formoder, at du har været omkring Hans Finks lidt didaktiske, men i dit tilfælde ret oplagte gennemgang af forskellige natursyn? Jeg mener, at han opererer med seks natursyn. Ellers er Phillippe Descolas 'Beyond Nature and Culture' en lidt mere langhåret udlægning af forskellige kulturers kosmologier/natursyn. Vi oversatte et kortere Descola-essay til Ny Jord nr. 1
Jeps, det kender jeg lidt til, men tak. Kan altid bruge mere at dykke ned i. Det var mere om du vidste om "Verdens Skove" (eller en anden organisation) i sig selv har en direkte nedskrevet definition af "natur". (Er med på, at klikken rundt på hjemmesiden giver gode hints.) Det virker som om, du ved en del om emnet. Det kunne være interessant at få det med, når nu vi også ser på Esben Lundes: "Marker er også natur" udtalelse.

edit: Altså ikke fordi du nu skulle gå ud og researche. Jeg spurgte bare oprindeligt, for du lød som om, der var en ret tydelig definition, som du kendte til.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Besvar