TN 2020 - Orcs are human too

Næsten alt
Besvar

Hvad er Aarhus?

Urørlig dopeness
14
25%
Meh
31
54%
Ren lort
12
21%

Afgivne stemmer: 57

besked
Forfatter
Brugeravatar
gigantic

Re: TN 2020 - Orcs are human too

#4011 Indlæg af gigantic » 18 okt 2020 20:04

Kong Louie skrev:
18 okt 2020 17:23
et eller andet sted angrer han oprigtigt.
Billede
eini skrev:
24 jan 2020 15:59
Svingninger er et af de sidste offentlige steder vi har hvor det er vigtigere at være intelligent end at være sympatisk. Lad os da for helvede værne om det. Du kan få alle de hjerte-emojis du skal bruge ovre på Facebook.

Brugeravatar
PerH

#4012 Indlæg af PerH » 18 okt 2020 20:04

Godt nok sjovt, at de i P3 Guld promoverer Joyce som et helt vildt PUNKBAND. Haha. Det er da så lidt punk som noget kan være. Når de endelig har et eller andet med, der måske kunne stikke bare lidt ud, så gør det det så overhovedet ikke alligevel.

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

#4013 Indlæg af Antimatter » 18 okt 2020 20:07

Kong Louie skrev:
18 okt 2020 17:23
Et eller andet sted angrer han oprigtigt.
Hvis han angrede havde han nok gjort mere for at forhindre det skete igen, sidst han blev afsløret. Det er svært at fatte, men der er folk der aldrig har angret noget i deres liv.
It is in the elevation of all mankind to the rank of princes and princesses in a fairy kingdom, and not in the degradation of all classes to the level of the sordid, that I see the future happiness of the world

Brugeravatar
Kong Louie

#4014 Indlæg af Kong Louie » 18 okt 2020 20:42

I har ret, han angrer ikke oprigtigt. Han angrer, men kun fordi hans politiske karriere er ved at køre i afgrunden.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#4015 Indlæg af Langley » 18 okt 2020 21:34

PerH skrev:
18 okt 2020 20:04
Godt nok sjovt, at de i P3 Guld promoverer Joyce som et helt vildt PUNKBAND. Haha. Det er da så lidt punk som noget kan være. Når de endelig har et eller andet med, der måske kunne stikke bare lidt ud, så gør det det så overhovedet ikke alligevel.
MIn fiskehandler spilede noget dansk der hed Night Fewer. Det er ikke lige mig men det er sjovt at forsangeren er jøde og de lader til at være ret store blandt mosh pit kids. Er det noget der bliver spillet på P3? Jeg tænkte det lød som punkens svar på Volbeat eller sådan noget.
Meister Rumelant har dig
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU

Brugeravatar
PerH

#4016 Indlæg af PerH » 18 okt 2020 21:42

Langley skrev:
18 okt 2020 21:34
PerH skrev:
18 okt 2020 20:04
MIn fiskehandler spilede noget dansk der hed Night Fewer. Det er ikke lige mig men det er sjovt at forsangeren er jøde og de lader til at være ret store blandt mosh pit kids. Er det noget der bliver spillet på P3? Jeg tænkte det lød som punkens svar på Volbeat eller sådan noget.
Haha nej, bliver sgu ikke spillet på P3.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#4017 Indlæg af Fisker Thomas » 18 okt 2020 21:51

Gammel artikel fra BT om Frank Jensens musiksmag og forhold til Sanne Salomonsen:
Rock på Borgen
17. september 1995 B.T. Sektion 2 Henning Høeg...
Man kan med rette sige, at danske politikere er alt for kedelige. Dag efter dag ser vi dem på TV stå og mumle ned i egen overlomme, men se så lige her. Det her er nemlig ikke Danmarks nye rock-håb, men landets unge forskningsminister, Frank Jensen (S), i fuldt Springsteen- udstyr. B.T. har kigget nærmere på politikerne og deres musiksmag, og 34-årige Frank Jensen var ikke den eneste, der skjulte et bankende rock'n'roll-hjerte under MF- habitten. REPORTAGE.
Da Frank Jensen var 14 år gammel, var han til sin første pop-koncert. Den fandt sted i Aalborg Hallen, og det var Smokie, der stod på scenen. Året var 1975. »Egentlig var jeg mere vild med The Sweet, men dem har jeg aldrig set i koncert,« sagde forskningsministeren, da B.T. fangede ham i et stille øjeblik. Frank Jensen er en travl mand, og i hele sidste uge var han på bedste rock-stjernemanér »on the road« med projektet »Forskning I Perspektiv«. Alligevel tog ministeren sig tid til at tale om musik med B.T. Tiderne med Smokie, Suzi Quatro og The Sweet er ovre, og i dag er det Bruce Springsteen, der er Jensens favorit.

»Det er både komposition og indhold, der gør Bruce Springsteen så god,« siger forskningsministeren, der også ser en stor stjerne i med-jyden Allan Olsen. »Der er simpelthen så mange ting i Allan Olsens sange, som jeg kan genkende fra mig selv - det er de nordjyske rødder. Dét, at han er lidt af en boheme, tiltaler mig også,« siger Jensen.
Andre overvejelser
Hvis forskningsministeren skulle invitere en musik-personlighed til middag, så skulle det bestemt være Sanne Salomonsen. »Øøhh..Hvorfor det!? Jo, Sanne er ikke alene en smuk og charmerende kvinde, hun inspirerer også til andre overvejelser,« siger Frank- forskningsminister. Den sidste bemærkning om »andre overvejelser« afføder almindelig munterhed i flokken omkring den unge minister. »Ja, I ved jo godt, hvad jeg mener,« griner Frank. Hjemme i ministerhjemmet er det ellers fru Jensen, der står for indkøb af de fleste nye CDer. »Venter På Far« er hustruens seneste anskaffelse, og fra børneværelset brager Michael Jacksons »HIStory« over den ældste søns stereoanlæg.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Kontakt:

#4018 Indlæg af Fisker Thomas » 18 okt 2020 21:52

Jeppe Kofods smag:
Mig og musikken: Jeppe Kofod
15. december 2008 B.T. Sektion 1 (1. sektion) Side 4

Jeppe Kofod, MF for Socialdemokraterne

Det hører jeg lige nu?

Jeg har en meget bred musiksmag, men jeg hører især meget til Coldplay.

Når jeg skal slappe af?

Så kan jeg godt lide jazz. Jeg har blandt andet et album med Rolling Stones-sange i en jazzet udgave. Det er jeg helt vild med.

Når der skal være fest?

Selv om det ikke lige er in, så er jeg stor fan af Depeche Mode. Jeg kan også godt lide U2 og Bruce Springsteen.

Musik jeg ikke kan lide?

Jeg kan lide al musik. Der er dog noget, som jeg lytter mere til end andet. Jeg hører alt lige fra hiphop til hård rock. Jeg er ikke så meget for hornmusik.
Utroligt, han ikke er blevet vippet ud for ikke at høre Springsteen.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#4019 Indlæg af Langley » 18 okt 2020 21:55

Øhhh dude : 3 sidste sætning?
Meister Rumelant har dig
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU

Brugeravatar
Fisker Thomas
Kontakt:

#4020 Indlæg af Fisker Thomas » 18 okt 2020 21:56

Han fremhæver ham ikke nok. Ham kan man ikke sådan gemme af vejen i en opremsning.

Besvar