Hvad er jeres yndlingsapps?

Næsten alt
besked
Forfatter
Brugeravatar
tårer
Geografisk sted: concrete desert
Kontakt:

Re: Hvad er jeres yndlingsapps?

#11 Indlæg af tårer » 18 maj 2020 18:53

Audible til lydbøger. RIgtig lækker app.

Autodesk Sketchbook til tegninger.

Brilliant(.org) til hjerne-krævende opgaver. Sublimt hvis man er alene et kedeligt sted. Desværre koster det vistnok 400kr om året.

Chess-appen af AI Factory. Fungerer bare.

Duolingo for fremmede sprog. Jeg brugte det til at lære lidt græsk engang jeg skulle på ferie.

FL Studio Mobile. Kræver en større skærm for at virke optimalt, men overraskende god DAW (musikprogram) på farten.

Goodreads. Nok een af de apps jeg bruger mest. Jeg skal altid lige ind og tjekke en bogs anmeldelser, og følge et par folk jeg ser op til.

Moon+ Reader. Fordi Android ikke kan læse Epub- og Mobi-filer uden at have en dedikeret læse-app installeret.

Play Bøger. Jeg har dæleme købt mange bøger på shoppen indtil videre. Det er farligt at et køb kan gennemføres med et klik.

QuizUp. God tids-dræber hvor man dyster mod folk fra hele verden i emner efter eget valg.

Pocket Casts. God podcast-app, jeg tror ikke der findes nogen væsentligt bedre.

Tak til eini for at bringe emnet på banen. Det lyder også stærkt med den natur-app, den har nok været svær at programmere.
:rockout:
"Zuckerberg grandson of david rockefeller,Bill Clinton is other Rockefeller,Angela merkel is daughter of hitler thats why she is a Rotschild.10 famiilies control the world,they are in everything and have all the gold metal"

Brugeravatar
Josti
Geografisk sted: Aarhus N
Kontakt:

#12 Indlæg af Josti » 18 maj 2020 19:39

Jeg har brugt utrolig meget tid på at spille Sim City i #dissecoronatider

iNaturalist er en fremragende tip. Jeg har lige den og tracket en salamander i min kolonihave. PlantSnap har jeg også prøvet, og den er ganske rigtigt ren lort.
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#13 Indlæg af Ali Pilfinger » 19 maj 2020 11:10

Oppefra og ned:

Skyview. Peg på et himmellegeme og vid, at det er Venus, se hvilke stjernebilleder stjernerne indgår i, planeternes bane osv. Man kan også finde Hubble-teleskopet og ISS.

Peopleinspace viser hvor mange mennesker der er i rummet lige nu (der er som regel tre eller seks, lige nu tre: Chris Cassidy, Anatoly Ivanishin og Ivan Vagner), hvor længe de har været der, og hvor mange rumdages erfaring de har, også et socialmediefeed, så man kan se deres billeder, hovedsagelig af jorden og fra rumstationen.

Flightradar24 er en live flytracker (militærfly og den slags undtaget), så man kan se info om flyet på himlen, flynummer og -type, data om og billeder af det specifikke fly, hvor det kommer fra og er på vej hen, hvor længe det har været undervejs, højde, fart osv. Desktopversion her.

BirdID. Fuglebog med beskrivelse, billeder og lyd.

Sufix Guide til når jeg har glemt hvordan man laver fx en dobbelt uniknude, som binder to fiskesnører sammen.

Besvar