Pizza. Hawaii style

Næsten alt
Besvar

Hawaii-pizza?

Yums!
31
34%
Jeg er Lekkim og insisterer på at spise pizzaer med fyld, der får mig til lugte dårligere end jeg gør i forvejen
32
35%
Bonus afstemning! Yossarian får helt sikkert fedtet sin rotte på Roskilde Festivalen
29
32%

Afgivne stemmer: 92

besked
Forfatter
Brugeravatar
Utah
Spotify: 113177199

Pizza. Hawaii style

#1 Indlæg af Utah » 26 maj 2004 14:23

Lekkim har de seneste dage kørt endnu en agressiv hetz mod min person, denne gang med min smag for hawaii-pizzaer som skudsmål.

Men er det for fanden ikke den bedste pizza man overhovedet kan få? Dette let-elskelige levn fra 70erne, hvor ananas-frugten blev opfundet og Hawaii blev opdaget, er både frisk og fyldig. Du har den klassiske pizza-model med tomat, ost og skinke, og så har du det friske, eksotiske pust med ananas-stykkerne. Hvis du er meget eksperimenterende, kan du jo efter eget valg tilsætte eksempelvis rejer, også en afholdt eksotisk frugt.

Jeg hylder denne delikate designer-ret og beder Ansjos- Lekkim om at skrubbe hjem til sin psykopat kat. Hvad bliver det næste? At du køber en hamster og kalder den for Peter Møller?

Billede

Brugeravatar
fatcap
Geografisk sted: århusss - 7 maj 1973
Kontakt:

#2 Indlæg af fatcap » 26 maj 2004 14:27

Ananas og skinke, to ting der ikke hører hjemme på en Pizza.

Brugeravatar
Katten
Geografisk sted: Hus i Ishøj strand

#3 Indlæg af Katten » 26 maj 2004 14:30

är tyvärr heller inte så vild med ananas på pizza. Min favorit är dock svenska pizzor, som är dubbelt så stora och med supertunn botten. En med oxfile och bernaissås på , mums. Jag vet att det låter äckligt. Men när jag flyttat till Käbenhavn, så må det komma några här ifrån, med till Malmö och pröva av dem. Kanske i samband med någon bra koncert. :?:

Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#4 Indlæg af Viskarne » 26 maj 2004 14:35

det er sygt at komme annanas på pizza. SYGT! Vil du ikke have bearnaise på også?
spent pride arms talking yellow age.

Brugeravatar
helle b
Geografisk sted: Whiskeytown
Kontakt:

#5 Indlæg af helle b » 26 maj 2004 14:35

Jeg må give Søren helt ret her.
Hawaii er den bedste pizza - men der skal überhaupt INGEN klamme rejer på, føj.
Be soft, don't be stern.

Brugeravatar
Katten

#6 Indlæg af Katten » 26 maj 2004 14:39

helle b skrev:Jeg må give Søren helt ret her.
Hawaii er den bedste pizza - men der skal überhaupt INGEN klamme rejer på, føj.
Vi kan dela pizzan, du kan få ananas så kan jeg ta de klamme rejer, mjao, mjao mjao

Brugeravatar
Jiggo
Geografisk sted: A small dump, Sheperd's Bush, W2 UK

#7 Indlæg af Jiggo » 26 maj 2004 14:42

Ananas (og frugt i det hele taget) er noget folk i provinsen af en eller anden grund synes er fedt. Jeg har aldrig forstået det. -Syn's det er lidt puha.

Noget der tilgengæld var MEGA puha, var dengang i Sverige hvor jeg så en fyr få serveret pizza med (no shit!) mos og ketchup...!!!

-Jeg fik sgu helt ondt af ham. Men kun indtil han grådigt satte tænderne i den og mumlede uhhmm jävla bra.... :evil:
Only Users Lose Drugs

Brugeravatar
Katten

#8 Indlæg af Katten » 26 maj 2004 14:43

Jiggo skrev:Ananas (og frugt i det hele taget) er noget folk i provinsen af en eller anden grund synes er fedt. Jeg har aldrig forstået det. -Syn's det er lidt puha.

Noget der tilgengæld var MEGA puha, var dengang i Sverige hvor jeg så en fyr få serveret pizza med (no shit!) mos og ketchup...!!!

-Jeg fik sgu helt ondt af ham. Men kun indtil han grådigt satte tænderne i den og mumlede uhhmm jävla bra.... :evil:
:shock: Till och med jag blir förvånad

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#9 Indlæg af stilhed » 26 maj 2004 14:49

Viskarne skrev:annanas
jeg er fan af sorte oliven, men et vådt(, tysk) pigebarn er ligesom toppen af alt. mums.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
marks
Geografisk sted: luderjokevej
Kontakt:

#10 Indlæg af marks » 26 maj 2004 14:51

Hvornår kan folk i Danmark lære det? Der er ikke nogle gode pizzaer fra danske pizzariaer (allerede i navnet går det galt - hvor svært er det at spørge en italiener?).

Itelienske pizzaer - se dé ved hvad det handler om. Mindes stadig den med brasciole-skinke (noget i den retning i hvert fald) og ruccola-salat. Det skal man bestemt ikke kimse af...

Og ellers så er Margheritaen den klart bedste (italian style - not turkish...), mens "pizza bianco" også er god. Men den er jeg vel den eneste herinde der nogensinde har smagt, trods det faktum den har været foretrukken pizza i Italien i århundreder :roll:

Besvar