Det havde jeg ikke ventet fra dig, jeg spræng op fra stolenandreassyr wrote:
De har denne her til en flad tier i SuperBest i øjeblikket. Den er stærk, som i springer-næsten-hovedet-af-dig stærk, men den smager helt fantastisk.

Det havde jeg ikke ventet fra dig, jeg spræng op fra stolenandreassyr wrote:
De har denne her til en flad tier i SuperBest i øjeblikket. Den er stærk, som i springer-næsten-hovedet-af-dig stærk, men den smager helt fantastisk.
oles wrote:Det havde jeg ikke ventet fra dig, jeg spræng op fra stolenandreassyr wrote:De har denne her til en flad tier i SuperBest i øjeblikket. Den er stærk, som i springer-næsten-hovedet-af-dig stærk, men den smager helt fantastisk.
https://www.jacobinmag.com/issue-1516/Just for 24 hours: buy our new cities issue and get it shipped for free — even applies to international orders!
Det er et sindssygt godt tip, det der. Koden virker i øvrigt stadig. Tak!barnabooth wrote:Jeg ved ikke, om den stadig er aktiv, men koden OCT1425 på CCMusic er helt fantastisk. Jeg bestilte 7 plader d. 30 oktober. De ankom i dag.Sindsygt god indpakning også. Med shipping blev det omkring $100, og to af pladerne var de der deluxe-udgaver af Mission of Burma. Man skal bare lige sørge for at bestille ting, som de har hjemme.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests