vis mig dit kæledyr-tråden

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
mads f
Kontakt:

vis mig dit kæledyr-tråden

#1 Indlæg af mads f » 18 nov 2004 04:08

Hvis man ikke har mulighed for at lægge billeder op, kan man bare linke til et dyr der ligner... eller til et dyr man ønsker sig.

Vi har lige fået to sibiriske dværghamstere, Rufus og Martha:

Billede1

Billede2

og katten Lukas bor her selvfølgelig stadig:

Billede3

Brugeravatar
hassefar
Geografisk sted: Aarhus

Re: vis mig dit kæledyr-tråden

#2 Indlæg af hassefar » 18 nov 2004 05:44

mads f skrev:
og katten Lukas bor her selvfølgelig stadig:

Billede3
Vil den ikke gerne æde dine nye dyr?

Brugeravatar
helle b
Geografisk sted: Whiskeytown
Kontakt:

#3 Indlæg af helle b » 18 nov 2004 08:43

Nej, han vil ej - de er jo hans søskende :)

Åh, hvor er de allesammen nuttede. Jeg må kysse dem. Nu!

(Rufus og Martha får sikkert snart unger, så hvis der er nogle derude, der føler sig ensomme, må de gerne få en hamsterbaby, når de er klar til at komme væk fra deres mor - jeg skal selvfølgelig have garanti for, at de bliver behandlet ordentligt!)
Be soft, don't be stern.

Brugeravatar
Lekkim
Geografisk sted: next to a pink princess with my hair in a mess
Kontakt:

#4 Indlæg af Lekkim » 18 nov 2004 10:24

Jeg har desværre ikke billeder af vores to katte liggende på nettet mere, og da jeg ikke kan finde billeder af katte, der ligner dem (mener selv de har noget helt specielt begge to), så billedsøgte jeg bare på Google på deres navne.

Det sjove var, at der ved den operation fremkom billeder af nogle helt andre dyr end katte...

Nå, men her er altså vores to katte

Billede og Billede

Sugar- - - - - - - - - - - - - - - - Stig Tøfting

datadagbog

#5 Indlæg af datadagbog » 18 nov 2004 10:59

Det her er prinsessen. Den er fin. Jeg har 2 af dem og de stortrives, selvom de dog ikke kan finde ud af at yngle. Men sjovt, det er det!
Billede

Brugeravatar
Jakob

#6 Indlæg af Jakob » 18 nov 2004 11:35

Billede
A Threesome with Gladys Knight and Nick Drake eller Soya Super Bien Soya Super Super Bien

Brugeravatar
not_batman
Geografisk sted: for enden af markvejen...

#7 Indlæg af not_batman » 18 nov 2004 11:47

Billede
Det ku' godt ligne min forrige hund, selv om min mor som regel voldtrimmede ham, så han næsten var skaldet. Det er en dværgschnauzer - han fik alt for meget kraftfoder som bette, så han var godt 7 cm større end sine søskende. Og det er en lav hund sådan rent størrelsesmæssigt. (At P. Max så osse var det rent intelligensmæssigt er en anden sag).
Her er et rigtig fint billede af ham som minihvalp - altså ikke lige Max, men en der ligner muchos meget

De gamle har så fået en ny hund nu - osse en dværgschnauzer. Den er slet slet ikke i nærheden af at være lisså sej som den gamle. Bare lissom et dårligt jamband! Men alligevel med en lille portion charme og sød.
Den her ligner en del - men det er ret svært at finde et rigtig godt billede, for de fleste af den slags hunde der bliver brugt til udstillinger og sådan noget, men ikke lige den her. Det er bare sådan en sofahund.
Billede
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

Brugeravatar
Jint
Geografisk sted: København S
Kontakt:

#8 Indlæg af Jint » 18 nov 2004 13:36

ok, det er godt nok ikke min, men en pige jeg bor sammen med har en af disse her:

Billede

Ganske sød hund, men hvordan fanden får man den til at forstå at det er mit mad der står på bordet, og dens mad der er i skålen?

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#9 Indlæg af Ali Pilfinger » 18 nov 2004 15:46

Her er min brors og min ekskat, Lykke-Per:

Billede

I løbet af de små to uger, vi havde Lykke-Per, fandt vi ud af, at det var en hun, så derefter kaldte vi hende bare Per.

Før det havde vi en anden kat, Midden. Den så sådan her ud:

Billede

Jeg anede ikke, at jeg har haft en kat, hvis navn på engelsk betyder køkkenmødding, men det er i grunden et passende navn til en kat. Som det fremgår af billedet, var Midden en grå kat med hvide pletter på poterne og rundt omkring.

Brugeravatar
trækkerdreng
Geografisk sted: kbh.nv

#10 Indlæg af trækkerdreng » 18 nov 2004 17:04

ville gerne have sådan en
Billede
og sådan en
Billede
i min svømmepøl nede i gården

Besvar