vis mig dit kæledyr-tråden

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

Re: vis mig dit kæledyr-tråden

#61 Indlæg af Pete Rock » 16 feb 2017 00:48

Det ligner lidt mere en rigtig hund end de der sædvanlige tæddybjørne - det kan jeg godt lide.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
yesoffense

#62 Indlæg af yesoffense » 16 feb 2017 09:43

Tak til både void og nap nap.

Corgier er tilbøjelige til at få hoftedysplasi, så er det måske en meget god idé at se på nogle kenneler. Jeg har nok tjekket ca. alle kennel-hjemmesider efterhånden, og uafhængigt af race, skriver samtlige, at de KUN SÆLGER TIL DEN RETTE KØBER MED DE RETTE FORUDSÆTNINGER OG MAN SKAL VÆRE MEGET HELDIG FOR AT KOMME I BERAGTNING TIL DERES FUCKING VIDUNDERE. Så kan man jo godt oparbejde lidt nervøsitet ift. om man nu er et godt nok menneske til at håndtere deres fucking vidundere "med kvaliteterne DT4 MJ9 SL67."

Jeres hund er SØD, nap nap. Er den god til at lære fede tricks? Og har du bemærket, om jeres hund har en tendens til at ville hyrde små børn?
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
kulsoen

#63 Indlæg af kulsoen » 16 feb 2017 11:17

Den hund er fandme sød, nap nap. Jeg drømmer om en hund mere, men må hellere vente. Corgi står højt på min liste over næste hund. En hund til min hund hehe

Lige et indspark til hundevalgssnakken: Overvej også størrelse af hund, specielt hvis man bor et sted med trapper. Du kan komme til at skulle slæbe en pænt tung corgi op/ned i mange år. Desuden, en mindre hund, der passer ned i en taske (60x40 cm taske) kan man medbringe i tog/busser/metro gratis. Mit krapyl, Henning (han siger hej, Yesoffense hehe), vejer vel en 10 kilo og er da tung at slæbe på, men det er lækkert at kunne tranportere sin (ivrige og hyper AF) hund i en taske, når man skal hjem til jylland med en masse lortebagage.

Brugeravatar
kulsoen

#64 Indlæg af kulsoen » 16 feb 2017 11:29

Har svingninger iø ikke nogle instagrams med deres søde dyr, som jeg kan følge? Elsker at glo på folks billeder af deres dyrevenner. Min hund har en, hvis man er intra. Jeg poster også andet lo(l)rt, men primært billeder og videoer af Henning. Jeg hedder musehund derinde (NEJ! Ikke fordi Muse er fede, men fordi min hund er en bette mus, et lille musedyr, en musehund. Babytalker max til den fordi jeg elsker det kræ. Babytalker også mine venner. Man ved man er inde i varmen, når jeg taler til folk som var de små fluffy og søde dyr)

https://www.instagram.com/musehund/

Brugeravatar
nap nap.

#65 Indlæg af nap nap. » 16 feb 2017 12:20

yesoffense skrev:Jeg har nok tjekket ca. alle kennel-hjemmesider efterhånden, og uafhængigt af race, skriver samtlige, at de KUN SÆLGER TIL DEN RETTE KØBER MED DE RETTE FORUDSÆTNINGER OG MAN SKAL VÆRE MEGET HELDIG FOR AT KOMME I BERAGTNING TIL DERES FUCKING VIDUNDERE. Så kan man jo godt oparbejde lidt nervøsitet ift. om man nu er et godt nok menneske til at håndtere deres fucking vidundere "med kvaliteterne DT4 MJ9 SL67."
I virkeligheden er det nok ikke svært at blive udvalgt, så længe man fremstår nogenlunde velfungerende. Rigtig mange køber en hund og afleverer den tilbage igen, fordi de ikke lige havde tid alligevel, og det vil man jo gerne undgå.

Linse er god med børn og hyrder dem ikke. Folk på larmende skateboards vil hun dog rigtig gerne styre ind i folden, men altså, hvis man opdrager dem godt og stimulerer deres små hjerner, så kommer de til at opføre sig fint - gælder alle racer, tænker jeg.

Vi har ikke trænet tricks i nogle år, men hun kan da stadig rulle rundt, give pote, gå slalom mellem benene og den slags.
Kulsoen skrev:Overvej også størrelse af hund, specielt hvis man bor et sted med trapper. Du kan komme til at skulle slæbe en pænt tung corgi op/ned i mange år.
God pointe. Jeg slæber min hund ned ad trapperne hver dag. Hvis hun skal med i bussen, propper vi hende ned i en sportstaske, men det kan kun være kortere ture. Og så har jeg da hilst på din musehund. Meget nuttet! Har også overvejet en Instagram til Linse. Tager stadig billeder hver gang den ligger "sødt" i kurven.

Fandt nogle af de gamle hundebilleder frem. Her er et af Linses lillebror, Beowulf, som fik en svær start på livet, fordi hans hoved var så stort, at han ikke kunne gå lige så meget som de andre.
Billede
Forestil dig et kunstværk skabt af Per Arnoldi med musik af Niels Lan Doky.

Brugeravatar
00Void

#66 Indlæg af 00Void » 16 feb 2017 13:33

Spoiler:
Billede
Lille gris
fire hang out with me

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#67 Indlæg af eini » 17 feb 2017 10:16

Beowulf knuser mit hjerte.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#68 Indlæg af kasper kål » 17 feb 2017 11:16

Her er den senest tilkomne kattebasse, Villy. Hun er meget sød og meget vild.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

De to ældre damer som har boet her lidt længere, Nalle og Sally. De er mest bare tossede.
Billede
Billede

Brugeravatar
yesoffense

#69 Indlæg af yesoffense » 12 apr 2017 09:51

Tid til flere billeder af jeres kæledyr, venner.

PS. Tak for råd og sårn.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#70 Indlæg af Morten » 12 apr 2017 15:19

Billede
Simplify

Besvar