Kinky Robots store udsalgsfest!

Alt andet
besked
Forfatter
Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

Re: Kinky Robots store udsalgsfest!

#11 Indlæg af krea » 16 jan 2018 12:22

Cockteases!
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

#12 Indlæg af Kinky Robot » 16 jan 2018 13:40

Fabriz har foldet. Hvad siger Salsa Broderen?

Lad mig lige understrege, at tilbud af denne kaliber ikke hænger på træerne. Man kommer ikke under en tudse for en PS4, med mindre den er skrot klar. Først når PS5 en gang lander vil man se prisfald under 1000kr. Så det er med at slå til mens tid er.
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#13 Indlæg af krea » 16 jan 2018 13:45

Ja, og det skal lige siges at jeg har samme model som K-bot og bliver ikke generet af blæseren. Det er muligt at han har været mere uheldig med sin, men jeg tror det har mere med lydfølsomhed at gøre. Jeg har hørt når den er gået i gang med at blæse, og det er rigtig nok værre end min, men det er vel ikke hele tiden? Hvis den bare står åbent, så den nemt kan slippe af med sin varme, kan det også afhjælpe problemet. Ellers må man jo pakke den ind i tøris.
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Kinky Robot

#14 Indlæg af Kinky Robot » 16 jan 2018 13:53

krea skrev:Ja, og det skal lige siges at jeg har samme model som K-bot og bliver ikke generet af blæseren. Det er muligt at han har været mere uheldig med sin, men jeg tror det har mere med lydfølsomhed at gøre. Jeg har hørt når den er gået i gang med at blæse, og det er rigtig nok værre end min, men det er vel ikke hele tiden? Hvis den bare står åbent, så den nemt kan slippe af med sin varme, kan det også afhjælpe problemet. Ellers må man jo pakke den ind i tøris.
Jeg er også hyper-sensitiv når der kommer til sådan noget som lyd. Og også mere irritable end de fleste mennesker, tænker jeg. Blæseren kicker ikke i overdrive hele tiden. Det er kun meget tunge drenge som f.eks. DooM, Nioh, Wolf 2. Altså spil der som regel kører en steady 60 fps. Ellers gør den det ikke rigitg. Hvis vil minimerer støjen, kan man også vælge at skifte thermal paste omkring CPU'en, og skifte standard blæseren ud med en ny Nidec blæser (den samme som sidder i en PS4 Slim). Thermal paste i launch modellen er efterhånden kendt for, at være af knap så god kval. Så det vil sandsynligvis også hjælpe.
¯\(ツ)/¯

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#15 Indlæg af Broder Salsa » 16 jan 2018 16:08

Fuck it, jeg slår sgu til! Din skærm må du dog godt beholde :D

Brugeravatar
Kinky Robot

#16 Indlæg af Kinky Robot » 16 jan 2018 16:21

Broder Salsa skrev:Fuck it, jeg slår sgu til! Din skærm må du dog godt beholde :D
SOLD (uden skærm)!

Skal vi lige tage resten over PB?
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Frcaheal

#17 Indlæg af Frcaheal » 17 jan 2018 09:35

Fandme da lækkert at høre, at I lige tager den endelige handel over en pariserbøf.

Billede
Nå, men så sælger vi egern.

Brugeravatar
Kinky Robot

#18 Indlæg af Kinky Robot » 17 jan 2018 10:18

Billede
¯\(ツ)/¯

Besvar