Måske ublu? Selvom det måske er lige lovlig konfrontativt.andreassyr skrev: ↑14 mar 2019 15:30Skamløst lyder lidt for ensidigt negativt, synes jeg. Kunne jo være fedt hvis der var en adverbiel løsning på dansk også (altså, den engelske sætning kunne være "her synth melodies are unapologetically epic" eller lignende) så uden blusel er for så vidt rigtigt nok, men kan ikke helt bruges på samme måde. Det var for øvrigt ikke så meget for det sproglige, men mest fordi der er mange aspekter af pladen hvorom man kunne sige at de var unapologetically something-or-other. Det er for øvrigt en ros, den lyder virkelig stærk.
EDIT: gad vide om adverbiel overhovedet er den rigtige betegnelse her. Suk, det er længe siden jeg har beskæftiget mig med grammatik.
HN: Marts 2019 listen very carefully
- simonvt
Re: HN: Marts 2019 listen very carefully
-
er småforelsket i ion serien fra Takashi Kokubo. ambient.
- Antimatter
- Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

Mange bangere.
It is in the elevation of all mankind to the rank of princes and princesses in a fairy kingdom, and not in the degradation of all classes to the level of the sordid, that I see the future happiness of the world
- Antimatter
- Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

Han kunne fucking alt på et klaver.
It is in the elevation of all mankind to the rank of princes and princesses in a fairy kingdom, and not in the degradation of all classes to the level of the sordid, that I see the future happiness of the world
- Kong Louie
Mand, ja! Vi skal høre Kent nu.
Now I'm the king of the swingers
- J Spaceman
- Geografisk sted: London
Jeg har hørt en masse Depeche Mode og Black Sabbath de sidste par dage.
HN:

Gun Club: Lucky Jim
Dette album er blevet hypet lidt herinde på det sidste, så jeg skulle lige give senere Gun Club en chance. Det er ikke helt forfærdeligt, men der er godt nok langt op til niveauet på deres to første albums...
HN:

Gun Club: Lucky Jim
Dette album er blevet hypet lidt herinde på det sidste, så jeg skulle lige give senere Gun Club en chance. Det er ikke helt forfærdeligt, men der er godt nok langt op til niveauet på deres to første albums...
Jon A skrev:Bidrag med noget.
- Kong Louie
- Pete Rock
- Geografisk sted: York University, Toronto
fuck hvor er de omslag bare grimme, men jeg var selvfølgelig heller aldrig fan
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.
- Kong Louie
-
sikke en mundering 
sonic youth goo lyttes der til her i hjemmet.

sonic youth goo lyttes der til her i hjemmet.