It is in the elevation of all mankind to the rank of princes and princesses in a fairy kingdom, and not in the degradation of all classes to the level of the sordid, that I see the future happiness of the world
Findes der surf- metal? Eller er det netop her det bliver klovneramt?
Så ja, det bliver lidt klovneramt.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Mig bekendt er den en ikke ukendt sviner, at betragte black som surf med distortion:
..Det er vel hovedsageligt pga. alle tremolo leadsne. Det er et lidt tyndt grundlag, men der er da måske lidt om det.
Måske er Det Neglen of Godt gået i virkeligheden dem der kan være mest surfklingende, pga. den forholdsvis cleane guitartone og al den twang.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."
Jeg er begyndt at dele metal jeg kan lide ind i tre kategorier
ASF metal: Kostumer, maskotter, twinleads og engelsk læder
ADHD metal: Frembuldrende, episk, mægtigt og fyldigt
OCD metal: Tørt, tæt og stort og rummeligt som en hårdkogt socialpædagog.
Det er fornærmende og diskriminerende at du betragter alt metal som diagnoser. Både for dem med diagnoser og metalhoveder. Nogle af os kan bare godt lide fart og pils.