Metaltråden

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
mary jane

Re: Metaltråden

#4741 Indlæg af mary jane » 25 mar 2021 12:42

Også klar på VM, men ligesom med fodboldholdene er al den fede metal altså fra West Midlands, så den er ligesom afgjort.

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Firmamentet

#4742 Indlæg af Langley » 08 apr 2021 17:07

Var er ikke et nyt engelsk black tip ? Er det blevet henkastet Hn tråden?

Jeg hører Mirror Reaper Bell Witch som en ambient dude har sendt mig. Ved ikke om det tæller som black eller ikke engang som hipster black
Er det stadigvæk mennesker, spørger man så sig selv, eller måske blot tænke-, skrive- og talemaskiner?

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#4743 Indlæg af makrel » 08 apr 2021 17:56

Kan det være det som Peter Metalli anbefalede for nogle sider tilbage? Jeg har dårlig samvittighed over at have glemt det igen og igen.

Bell Witch er doom. Velnok er det Funeral Doom, men det synes jeg er lidt forkert at kalde dem, for deres amerikanske touch har næsten intet at gøre med den ægte vare. Der er rigtig mange som er glad for den, men synes at det er en skandale at det bliver gjort til et mesterværk. Den er gabende kedelig, deres to foregående, og især den første, er klasser over Mirror Reaper.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
qbert
Geografisk sted: På vej op af pyramiden

#4744 Indlæg af qbert » 08 apr 2021 18:18

Det her er fedt:

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4745 Indlæg af Kongen af Danmark » 09 apr 2021 13:36

simonvt skrev:
25 mar 2021 11:38
Er klar på metal-VM. Og er helt enige med EHG, det skal sgu da være svingninger-agtigt! Kaos og beskyldninger, og kraftedme ikke sådan en "nøgtern" metal-rollingstones liste. Gider sgu ikke sidde og hører alt muligt lorte-metal fordi det solgte godt i 87, eller lytte til et eller andet dødsygt lort fordi en eller anden ikke-metalist-boomer-hat siger det er kvali. Bekender gerne kulør fra starten af, er på eurometalholdet.
Jeg er klart også med.

Må faktisk tilstå at jeg ikke er helt sikker på hvad hold jeg spiller på (om man så må sige). Særligt hvis ikke man kører kanon-klassikere + det løse, men alle obskure bands kan være med i kvalifikationsrunderne.
Fisker Thomas skrev:
19 mar 2019 18:51
Var engang til Volbeat-koncert i Forum.

Brugeravatar
mary jane

#4746 Indlæg af mary jane » 09 apr 2021 14:41

makrel skrev:
08 apr 2021 17:56
Kan det være det som Peter Metalli anbefalede for nogle sider tilbage? Jeg har dårlig samvittighed over at have glemt det igen og igen.

Bell Witch er doom. Velnok er det Funeral Doom, men det synes jeg er lidt forkert at kalde dem, for deres amerikanske touch har næsten intet at gøre med den ægte vare. Der er rigtig mange som er glad for den, men synes at det er en skandale at det bliver gjort til et mesterværk. Den er gabende kedelig, deres to foregående, og især den første, er klasser over Mirror Reaper.
Deres koncert i Dødsmaskinen på HDDT '13 var helt hjernedød. Med den oprindelige trommeslager. Og så ind bagefter og være helt blæst og høre Conan og Samothrace.

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#4747 Indlæg af makrel » 09 apr 2021 14:45

mary jane skrev:
09 apr 2021 14:41
makrel skrev:
08 apr 2021 17:56

Deres koncert i Dødsmaskinen på HDDT '13 var helt hjernedød. Med den oprindelige trommeslager. Og så ind bagefter og være helt blæst og høre Conan og Samothrace.
Enig, det var virkelig en sindssyg koncert! Spillede de ikke også i den store sal et par år efter? Kan ikke huske om det var med den gamle, eller nye trommeslager. Bell Witch blev sgu aldrig det samme efter at den gamle trommeslager døde.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Firmamentet

#4748 Indlæg af Langley » 09 apr 2021 21:36

Var sgu da den he frar Šimʻôn, V.

Høje forventinger til ugens store metallyt nu hvor tidsmaskinen er gået ned i kadence
HN: Phaëthon - Sacrifice Doth Call
Er det stadigvæk mennesker, spørger man så sig selv, eller måske blot tænke-, skrive- og talemaskiner?

Besvar