Metaltråden

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Fisker Thomas

Re: Metaltråden

#3121 Post by Fisker Thomas » 12.04.2018 13:10:04

Jeg vil sige, efter at have hørt Rippolatorition 1 og 2, at man faktisk går glip af mere ved at høre dem end ved ikke at høre dem.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

makrel

#3122 Post by makrel » 12.04.2018 13:16:41

Fisker Thomas wrote:Jeg vil sige, efter at have hørt Rippolatorition 1 og 2, at man faktisk går glip af mere ved at høre dem end ved ikke at høre dem.
Den slags opdagelser finder man jo ikke ud af, når pladerne ikke er der. Desuden er det sundt at høre noget middelmådigt.
Tom D. Warrior

O. J. Sampson

#3123 Post by O. J. Sampson » 12.04.2018 18:23:46

Man kan vel bare finde pladerne på youtube, jeg hører altid musik på youtube på jobbet eller måske bandcamp. sidst jeg benyttede spotify var tilbage i 2012

makrel

#3124 Post by makrel » 18.04.2018 16:52:47

O. J. Sampson wrote:
12.04.2018 18:23:46
Man kan vel bare finde pladerne på youtube, jeg hører altid musik på youtube på jobbet eller måske bandcamp. sidst jeg benyttede spotify var tilbage i 2012
Sikkert, jeg orker ikke YouTube og hele plader før deres latterlige gimmick forsvinder med at lukke for lyden, når man vil skifte mellem apps. Bandcamp er fint nok, men ikke koblet til last.fm. Det er YouTube vist, men det har jeg ikke rigtig forstået. Jeg ved at Spotify er koblet til last.fm og det går lige i listepikken, så Spotify er svaret når jeg er på farten og jeg er på job.

Men.
Men.
Men.

Svingninger. Det her er et af årets døds/black albums. Det er et fuldstændig frygteligt bandnavn, men musikken er fuldstændig sindssyg! Det minder mig lidt om Suffering Hour fra sidste år, og jeg er totalt nede med det!

Image
Our Place of Worship Is Silence - With Inexorable Suffering

Bandcamp (deres første album kan også virkelig anbefales!)
Tom D. Warrior

krea
Spotify: https://open.spotify.com/user/118065643

#3125 Post by krea » 19.04.2018 09:49:07

simonvt wrote:
03.04.2018 12:47:50
krea wrote:
simonvt wrote:Primordial, Moonsorrow og Der Weg Einer Freiheit ville være et udemærket bundle.
WHAT! Ja, det vil jeg ha'! Vildt line-up. 28. april i Hamburg ... hmmm...

Jeg var temmelig undervældet da jeg hørte den første gang, men det gik bedre her i morges. "Where Lie the Gods" lagde sig klart i spidsen som en fremtidig favorit.
Tænkte også straks på dig da jeg så det lineup og kom også til at drømte lidt om en tur til Hamburg.

Mht til pladen så er jeg da også stadig usikker på hva' jeg ender med at mene. Hørte den nogle gange igår og så igen nogle gange idag. Jeg havde forberedt mig på at blive ret skuffet pga. singlerne men blev så positivt overrasket.
Nå, men der sker så det at en af mine venner og jeg for lang tid siden har planlagt at tage til Prag i weekenden her for at høre Ritchie Blackmore's Rainbow i morgen aften. Det falder tilfældigvis sammen med at Primordial spiller om lørdagen. Sammen med Der Weg Einer Freiheit og Moonsorrow. Heldet tilsmiler tåben. Og en voldsom god weekend med piva er i vente.

Og piraterne fra Aalborg har i øvrigt mulighed for fredag at hive guldet hjem for første gang siden 1981. Det er satme blevet forår!
... så det' go'nok ...

simonvt

#3126 Post by simonvt » 19.04.2018 15:56:21

krea wrote:
19.04.2018 09:49:07
simonvt wrote:
03.04.2018 12:47:50
krea wrote:
simonvt wrote:Primordial, Moonsorrow og Der Weg Einer Freiheit ville være et udemærket bundle.
WHAT! Ja, det vil jeg ha'! Vildt line-up. 28. april i Hamburg ... hmmm...

Jeg var temmelig undervældet da jeg hørte den første gang, men det gik bedre her i morges. "Where Lie the Gods" lagde sig klart i spidsen som en fremtidig favorit.
Tænkte også straks på dig da jeg så det lineup og kom også til at drømte lidt om en tur til Hamburg.

Mht til pladen så er jeg da også stadig usikker på hva' jeg ender med at mene. Hørte den nogle gange igår og så igen nogle gange idag. Jeg havde forberedt mig på at blive ret skuffet pga. singlerne men blev så positivt overrasket.
Nå, men der sker så det at en af mine venner og jeg for lang tid siden har planlagt at tage til Prag i weekenden her for at høre Ritchie Blackmore's Rainbow i morgen aften. Det falder tilfældigvis sammen med at Primordial spiller om lørdagen. Sammen med Der Weg Einer Freiheit og Moonsorrow. Heldet tilsmiler tåben. Og en voldsom god weekend med piva er i vente.

Og piraterne fra Aalborg har i øvrigt mulighed for fredag at hive guldet hjem for første gang siden 1981. Det er satme blevet forår!
Det lyder da helt og adeles konge! Er satme småmisundelig på sådan en tur :twisted: Men jeg glæder mig til at høre fyldigt referat.

Post Reply