Metaltråden

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Post Reply
Enola Gay

Re: Metaltråden

#2971 Post by Enola Gay » 12.02.2018 11:37:44

Parkinsons er frygteligt. Havde en ven af familien, da jeg var barn, der led af det i mange år, inden han døde. Han var også musiker, og det var helt forfærdeligt, hvordan det gradvist fratog ham evnen til at spille.
Fandeme en lortetrist nyhed. Græder for tippen i dag. Græder hele dagen...
Nr. 112

satirejohn

#2972 Post by satirejohn » 12.02.2018 12:31:14

Fisker Thomas wrote:Fandeme trist. Noget af det værste. Denne statsmand.

Og jeg bliver altså samtidig lidt træt af den utilslørede pengemaskine, der også er i det. Andy Sneap ind som producer, så han heldigti nok lige kan lære numrene og måske også spille på dem. Så booker man en turne, offentliggør den, og sælger de fleste af billetterne. Og SÅ breaker man nyheden. Jeg ville egentlig gerne have min sorg i fred, og det ærgrer mig, at min irritation over det letgennemskuelige managementtiltag skal blande sig med min ædle sorgfølelse. #fuckingklamstil
Ja, den tour blev da lige en del mindre interessant. Og trist derudover også, selvfølgelig.

PeterEllermann
Spotify: 114022072

#2973 Post by PeterEllermann » 12.02.2018 12:40:13

Og jeg bliver altså samtidig lidt træt af den utilslørede pengemaskine, der også er i det. Andy Sneap ind som producer, så han heldigti nok lige kan lære numrene og måske også spille på dem. Så booker man en turne, offentliggør den, og sælger de fleste af billetterne. Og SÅ breaker man nyheden. Jeg ville egentlig gerne have min sorg i fred, og det ærgrer mig, at min irritation over det letgennemskuelige managementtiltag skal blande sig med min ædle sorgfølelse. #fuckingklamstil
Kynismethomas knuser min Faith.
Kunne man ikke have tænkt sig, at han prøvede #TILDETSIDSTE på at komme med, men at han ikke lige kunne klokke Painkillersoloen helt op på fuld Ghadaffi?
Frugtprovokatøren - - Svingninger 3.0

Norge, Norge, Norge
(Screaming)

Jon A

#2974 Post by Jon A » 12.02.2018 13:07:29

Pete Rock wrote:Cosmic Church er stadigvæk super gode
I hvert fald hvis man ikke har hørt Oranssi Pazuzu.
kulsoen wrote:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Fisker Thomas

#2975 Post by Fisker Thomas » 12.02.2018 14:35:48

PeterEllermann wrote:

Kynismethomas knuser min Faith.
Kunne man ikke have tænkt sig, at han prøvede #TILDETSIDSTE på at komme med, men at han ikke lige kunne klokke Painkillersoloen helt op på fuld Ghadaffi?
Jamen, selvfølgelig booker man da en 4½ måneder lang turné, hvis der er tvivl om et bærende medlem, hvis tidlige stadier af sygdommen man har kendt til i 10 år, og selvfølgelig går der da lige fem måneder af pre-sales, før man fortæller det.

You've got another thing coming, siger jeg bare.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Enola Gay

#2976 Post by Enola Gay » 12.02.2018 14:46:48

Jeg er rystet over Fiskerens reaktion. Rystet.

Tippen havde jo tydeligvis satset på at metalle sig i gennem den. Men den gik ikke. Kroppen ville ikke mere. "Ah cun't go on, lads," siger han i øveren, da plekteret falder ud af hans rystende hånd. Halford græder. Alle græder. Det er slut...
Nr. 112

Tonic Satan

#2977 Post by Tonic Satan » 12.02.2018 15:42:28

Horribelt, mand. Min farfar havde det også, og det gjorde stærk smed til rystende olding, der helst blev i stolen. :cry:

Det fungerede da fint med ham Faulkner på Køb-en-Helvedesburger og jeg havde købt billet til Royal. Men nu gider jeg faktisk ikke rigtig. Godt, man har mindet om Roskildekoncerten i sin tid.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Enola Gay

#2978 Post by Enola Gay » 12.02.2018 16:11:12

Falcon Faulkner var en fantastisk tilføjelse til lineuppet, efter KK smuttede. Så Præsten i San Bernardino for fem år siden, og han supplerer fandeme tippen fremragende. Men nu er det slut...
Nr. 112

Fisker Thomas

#2979 Post by Fisker Thomas » 12.02.2018 17:00:01

Enola Gay wrote:Jeg er rystet over Fiskerens reaktion. Rystet.

Tippen havde jo tydeligvis satset på at metalle sig i gennem den. Men den gik ikke. Kroppen ville ikke mere. "Ah cun't go on, lads," siger han i øveren, da plekteret falder ud af hans rystende hånd. Halford græder. Alle græder. Det er slut...
Jeg er i sorg over det her. Men jeg tror simpelthen ikke på det. Tænk på Downings statement, da han skred:
Downing officially left Judas Priest on 20 April 2011. An official press release was issued by the band. In an interview with online music publication, Guitarhoo!, Downing spoke about his leaving the band: "There had been an on-going breakdown in working relationships between myself, elements of the band and management for some time." Downing stated that there were at least "21 reasons" why he decided to quit but refused to go into specific detail about them. In a 2016 interview, Downing elaborated on his decision to leave Judas Priest: "I had lots and lots of reasons for not continuing, as I wasn't content with things as they were. I wasn't happy with the band's live performance. I thought it could have been better; not that the fans would notice. To me, [Judas Priest] was always a stealth machine and that's what I liked about it. Even though you get older, you still need to be able to deliver the goods. People came a long way and paid a lot of money to see us, so you've got to make sure you still give 110 percent. I thought that should be inherent and what it should always be."
(Wiki)
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Jensth

#2980 Post by Jensth » 12.02.2018 18:29:20

"not that the fans would notice".

Av for en sviner. :shock:

Post Reply