Metaltråden

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Metaltråden

#4121 Indlæg af Fisker Thomas » 14 jan 2020 10:38

Hvis man husker at høre Aggressive Perfector, har man hjemme i SMC.

Billede

Når jeg cruiser rundt i Holmbladsgadekvarteret med barnevognen, går jeg og føler mig sej, når jeg hører den her. Det er jeg selvfølgelig ikke, jeg går jo rundt med en barnevogn og en åndssvag hue og har kort hår og briller, men når jeg hører den her, så har jeg det, som om jeg nogle gange stjæler slik fra skolebørn og banker dem, har pisk i nakken og lædervest og store solbriller og ofte er i konflikt med politiet samt andre småkriminelle typer. #sejhedsmetal
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#4122 Indlæg af Fisker Thomas » 14 jan 2020 10:40

Jon A skrev:
14 jan 2020 10:27
Jeg er mest af alt bare skuffet over, at borgmesteren igen har forkastet planerne om en skatepark ved torvet. Alle fritidsforvaltningens ressourcer bliver kanaliseret over i knallertværksteder og dødsdromer.
Men borgergruppen har jo ikke kunnet bevise, at I er possessed to skate. Den slags skal altså certificeres af King, makker.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Jon A
Kontakt:

#4123 Indlæg af Jon A » 14 jan 2020 12:26

Dens lags krav om afrapportering bliver der sjovt nok aldrig stillet til syklubben, selvom borgmesteren selvfølgelig ikke selv bærer kampvest. Der er nogle uhellige alliancer på det rådhus, man holder hånden over hinanden, mærker man.
kulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#4124 Indlæg af krea » 14 jan 2020 12:47

Kongen af Danmark skrev:
14 jan 2020 10:32
Jeg tænker selvfølgelig at lave lidt løjer med at bygge det op som en undervisningstime, med alle de pædagogiske fortrædeligheder (forforståelses "øvelser", gruppearbejde osv.) og måske lidt håndarbejde på kampvesten, men hvad mener SMC er essentielt at sådan en aften indeholder? Udover #intenssaftning selvfølgelig.
Jeg synes klart du skal tale om coverart og hvordan de er med til at markere forskellige stilskift.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#4125 Indlæg af krea » 14 jan 2020 13:02

simonvt skrev:
14 jan 2020 09:55
Den der mærkelige diskussion Krea prøver at starter forstår jeg ikke helt. Mener Krea at man hovedsageligt skal lytte til metal for at være trve SMC? Eller forbryder man sig mod metallen lige så snart man bliver taget i at nyde en jazzpils i truttown??
SMC opstod da vi lavede metallister sidst, så alle dem der var med til det er vel en del af SMC plus alle andre der bære metallen i deres sorte hjerte. Det vil jeg mene der er ret mange der gør.
Selvfølgelig er man kun trve SMC hvis man er fastboende året rundt. Det betyder jo ikke at man ikke bidrager til nærmiljøet positivt, når man så er på besøg. Det er bare en påmindelse om at vi skal huske at besøge SMC jævnligt, så tit det kan lade sig gøre og ikke rejse for meget rundt, når der nu er så få fastboende, så byen ikke uddør.

Hvis man overvejer at stille mig op til borgmesterposten, som Morten foreslår, skal man lige huske på at jeg er diversitets-fortaler og vil derfor inkludere alle. Dvs. at man skal være forberedt på at nogle af kommunens penge kommer til at gå til renovering af Douche-distriktet for at øge trivslen for hårmetallere og nu-metallere. Jon A får sin skatepark som det første.

Jeg er med andre ord liste Å, Metalalternativet.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4126 Indlæg af Kongen af Danmark » 14 jan 2020 13:30

krea skrev:
14 jan 2020 12:47
Kongen af Danmark skrev:
14 jan 2020 10:32
Jeg tænker selvfølgelig at lave lidt løjer med at bygge det op som en undervisningstime, med alle de pædagogiske fortrædeligheder (forforståelses "øvelser", gruppearbejde osv.) og måske lidt håndarbejde på kampvesten, men hvad mener SMC er essentielt at sådan en aften indeholder? Udover #intenssaftning selvfølgelig.
Jeg synes klart du skal tale om coverart og hvordan de er med til at markere forskellige stilskift.
Ah, ja. Deres coverart er jo ikke til at komme udenom!

Man kunne også forestille sig at man kunne tage hul på det sprængfarlige emne "Judas Priest: alsidige kreative giganter eller trendhoppers", men det kan godt være det er for voldsomt til en nybegynder.
Fisker Thomas skrev:
19 mar 2019 18:51
Var engang til Volbeat-koncert i Forum.

Brugeravatar
Jon A
Kontakt:

#4127 Indlæg af Jon A » 14 jan 2020 13:31

Hvis jeg kunne, ville jeg stemme på Krea. Sæt en gymnasielærer til at rydde op efter en gymnasielærer. Støt op om den lokal brugs!
kulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Brugeravatar
PeterEllermann
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

#4128 Indlæg af PeterEllermann » 14 jan 2020 16:41

Enter Æ Lokalbrugs ov Spears.

Det var, hvad jeg havde i dag...
Frugtprovokatøren.

Brugeravatar
simonvt

#4129 Indlæg af simonvt » 15 jan 2020 08:28

krea skrev:
14 jan 2020 13:02
simonvt skrev:
14 jan 2020 09:55
Den der mærkelige diskussion Krea prøver at starter forstår jeg ikke helt. Mener Krea at man hovedsageligt skal lytte til metal for at være trve SMC? Eller forbryder man sig mod metallen lige så snart man bliver taget i at nyde en jazzpils i truttown??
SMC opstod da vi lavede metallister sidst, så alle dem der var med til det er vel en del af SMC plus alle andre der bære metallen i deres sorte hjerte. Det vil jeg mene der er ret mange der gør.
Selvfølgelig er man kun trve SMC hvis man er fastboende året rundt. Det betyder jo ikke at man ikke bidrager til nærmiljøet positivt, når man så er på besøg. Det er bare en påmindelse om at vi skal huske at besøge SMC jævnligt, så tit det kan lade sig gøre og ikke rejse for meget rundt, når der nu er så få fastboende, så byen ikke uddør.

Hvis man overvejer at stille mig op til borgmesterposten, som Morten foreslår, skal man lige huske på at jeg er diversitets-fortaler og vil derfor inkludere alle. Dvs. at man skal være forberedt på at nogle af kommunens penge kommer til at gå til renovering af Douche-distriktet for at øge trivslen for hårmetallere og nu-metallere. Jon A får sin skatepark som det første.

Jeg er med andre ord liste Å, Metalalternativet.
HAR DU SLET INGEN RESPEKT FOR DEM DER BYGGEDE SMC! Douchedistrikt og dokkegokkelokkeland!?! Hva' blir det næste? At JonA skal facilitere postmetalyogga på torvet???

Men derudover har du ret i at vi skal huske at bidrage lidt mere til liv og trivsel i metaltråden. Kommer du ikke til byen når Primordial og Moonsorrow spiller til april? Så kan vi måske endda lokke robotten ud af gamerhulen og gentage mit første succesen fra Vega koncerten? Hvem ved måske endda man kan forbrødres med JonA og måske endda Borgmesteren kan lade barnevognen stå for en enkelt aften..

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4130 Indlæg af Kongen af Danmark » 15 jan 2020 08:50

"We built this city on SMC"

Tager iøvrigt gerne med til Primordial - man skal vel lære det på et tidspunkt...
Fisker Thomas skrev:
19 mar 2019 18:51
Var engang til Volbeat-koncert i Forum.

Besvar