Syme wrote:Dekmantel er også et af det mest overbevisende pladeselskaber lige nu. Young Marco, Vakula, Joey Anderson, Fatima Yamaha, Juju & Jordash og Makam er nogle seriøse navne at entrere med.
Drømmeland.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.
Igen i år et fuldstændig af krogen program til Dekmantel: http://www.dekmantelfestival.com/program/
Nævner i flæng: Terry Riley, Orbital, Floating Points, Four Tet, James Holden, John Maus, Mark Ernestus, Yves Tumor, Hieroglyphic Being og Tangerine Dream. Har selvfølgelig købt billet.
Opdager lige at jeg aldrig har fået himlet op om Jasss herinde. Spansk producerinde og DJ der hiver en del postpunk ind i et technounivers. Sammenbidt, uvenligt og helt rigtigt. Både singlerne og albummet holder!
Det er en virkelig god plade, ja. Man kan i øvrigt se hende live sammen med blandt andre Russell Haswell den 12. maj. Det ser jeg personligt temmelig meget frem til.
Glemte at skrive "Tak", men det var vel implicit når jeg nu spurgte. Glæder mig!
Lige nu er jeg på en techno/EBM binge, og skruer skamløst op for Oliver Ho trax: