Mystik krøb ind på musikkøb i 2016-18

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: Mystik krøb ind på musikkøb i '16

#21 Indlæg af stilhed » 11 apr 2016 09:34

Pete Rock skrev:Er det et sindssygt sjældent tryk eller hvad, VU?
det er et us mono 1. tryk i det tilbagekaldte torso-cover (det hvor der blev sat et klistermærke over eric emerson, inden han i senere udgaver var retoucheret helt væk). vinylen er ex, og coveret er m-, bortset fra at bananen er ca. 20% peeled. den her. den eneste grund, til at jeg har kunnet komme i nærheden af den i den stand, er, at jeg har samlet den selv ud fra to køb (ét hvor coveret var i dårlig stand, og pladen var i god stand - og ét hvor det var lige omvendt). så jeg har faktisk et eksemplar til overs nu, hvor coveret (der godt nok er et stereocover, hvor emerson er fjernet) er temmelig slidt, og pladen (der er et us mono 1. tryk) er m-, bortset fra at den har en halvslem ridse (den skipper dog ikke, men tic'er kun) i i'm waiting for the man, hvis nogen skulle være interesseret (den her)?
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#22 Indlæg af Pete Rock » 11 apr 2016 18:56

Tak for forklaring, dejligt nørderi. Skulle de ikke være ret gode, de der Velvet Underground?

Har du hørt Rusalnaia pladen der lige er blevet genudgivet på Feeding Tube?
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#23 Indlæg af stilhed » 11 apr 2016 22:17

Pete Rock skrev:Har du hørt Rusalnaia pladen der lige er blevet genudgivet på Feeding Tube?
ikke siden cd'en. jeg erindrer den som ret pæn og halvkedelig, men det er otte år siden, så der er en vis chance for, at det eneste, den reelt er skyld i, er, at den ikke lyder som sunburned... jeg var overrasket over, at byron coley (det er ham, der har skrevet line notes'ene og har fået feeding tube til at genudgive den) åbenbart er så vild med den. jeg har bestilt den, men der går en rum tid, før jeg modtager den.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#24 Indlæg af Pete Rock » 12 apr 2016 00:36

Doug Mosurock kan også godt lide den: http://still-single.tumblr.com/post/142 ... eding-tube

... jeg har ikke hørt den.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#25 Indlæg af Broder Salsa » 16 apr 2016 16:24

Hva såå, er der nogen af jer spinners derude, der har været hos den lokale pladepusher og hive et par kongeplader med hjem, dér?

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#26 Indlæg af Morten » 16 apr 2016 17:13

Broder Salsa skrev:Hva såå, er der nogen af jer spinners derude, der har været hos den lokale pladepusher og hive et par kongeplader med hjem, dér?
Haha - det er sindssygt så mange dårlige plader folk henter hjem fra RSD - bevares, der er nok enkelte perler men altså....
Heldigvis kom posten med genudgivelsen af Outside The Dream Syndicate, så jeg har ikke haft trang til yderligere pladekøb selvom Insula lokkede med rabat.
Simplify

Broder Salsa

#27 Indlæg af Broder Salsa » 16 apr 2016 18:19

Nå, men hvis jeg ellers skal lægge ironien på hylden, så kunne jeg ikke stå for genudgivelserne af

Emmylou Harris - wrecking ball
Jay Reatard - blood visions
Dead Can Dance - anastasis

...og så Mew

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#28 Indlæg af Dan Dare » 16 apr 2016 19:16

Jeg vil godt nok også gerne have fingre i Wrecking Ball. Var dog ikke i nærheden af vinylbutikker i dag. Jeg håber da der er flere et sted, eller den kommer i et "ikke RSD genoptryk" også.

EDIT: Og hvad måtte du egentlig smide for den? Og hvor? Og var der flere eksemplarer?
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Broder Salsa

#29 Indlæg af Broder Salsa » 16 apr 2016 20:29

Soundstation til intet mindre end 350,- :| Det er så også en ret lækker 3xlp udgave med diverse outtakes.

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#30 Indlæg af Dan Dare » 16 apr 2016 20:30

Ja, den lyder som en lækker pakke. Så du om de havde flere/mange?
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Besvar