Mystik krøb ind på musikkøb i 2016-18

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

Re: Mystik krøb ind på musikkøb i '16

#31 Indlæg af Broder Salsa » 16 apr 2016 21:44

Jeg var der ret tidligt, hvor der var en del tilbage. De har vist åben i morgen, hvis du er på de kanter. Et forsøg værd. Jeg vil sige, at det er en af de rsd titler, der godt kan forsvares, men man skal vist ikke købe den pga dens outtakes. Jeg har hørt ca halvdelen, og det virker umiddelbart til at være meget tæt på originalerne - bare lidt ringere. Man skal med andre ord ikke forvente helt andre versioner a la Dylans bootleg series. Jeg tænker, at Emmylou har været lidt nemmere at arbejde med i studiet, end Bob var det...

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#32 Indlæg af stilhed » 17 apr 2016 10:05

marc levin ensemble - songs dances and prayers - lp // matt 'mv' valentine - blazing grace - lp // maxine funke - lace - lp // the shoe - I'm okay - lp // do make say think - & yet & yet - lp // bonnie 'prince' billy & matt sweetney - superwolf - lp // bob dylan - bringing it all back home - lp // burnt hills - live at the low beat - lp // sophia - as we make our way (unknown harbours) - lp // (drcarlsonalbion) coleman grey - falling with a thousand stars and other wonders from the house of albion - lp

sidstnævnte kunne oprindeligt kun erhverves, hvis man havde støttet kickstarteren, men overskydende eksemplarer er lige blevet sat til salg. jeg gætter på, de ryger i en fart...
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#33 Indlæg af Morten » 17 apr 2016 10:35

stilhed skrev:... (drcarlsonalbion) coleman grey - falling with a thousand stars and other wonders from the house of albion - lp

sidstnævnte kunne oprindeligt kun erhverves, hvis man havde støttet kickstarteren, men overskydende eksemplarer er lige blevet sat til salg. jeg gætter på, de ryger i en fart...
Er det godt?
Simplify

Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#34 Indlæg af Viskarne » 17 apr 2016 10:39

jeps. Man kunne forledes til at tro at han spiller traditionel britisk folk, men det gør han ikke. Dylan Carlson spiller droneguitar. Det kan man ikke få nok af. Især hvis man ærgrer sig lidt over den retning Earth har taget.
spent pride arms talking yellow age.

Brugeravatar
Growl
Geografisk sted: Valby

#35 Indlæg af Growl » 17 apr 2016 16:09

Vinyler:

P - P
Sonic Youth - Evol (farvet)
Sonic Youth - Happiness is a warm gun...
Sonic Youth - Master Dik / 4 Tuna Brix
Daniel Johnston - Fear Yourself
"Hvis bare din kæreste så har bedre MUSIKSMAG end dig, så er der håb forude"- Syresødsovs

Brugeravatar
foxtrot
Geografisk sted: Grosse Pointe

#36 Indlæg af foxtrot » 17 apr 2016 18:00

The summer hits - Beaches and canyons
Sturgill Simpson - A Sailors guide to Earth
Rough Kids - Rough Kids
Mope City - Petri Dish
Bob Mould - Patch the sky
Nada Surf - You know who you are
You know, Mike Yanagita. Remember me?

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#37 Indlæg af Morten » 19 apr 2016 18:42

Nu kom jeg selv til at købe den der Emmylou Harris - men det var selvfølgelig ikke med min gode vilje...
Simplify

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#38 Indlæg af Dan Dare » 20 apr 2016 10:23

Hvis der er nogen der kommer forbi Soundstation og Emmylou Harris, vil i så ikke købe en til mig. Jeg har både mobilepay og swipp.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.

Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#39 Indlæg af Pete Rock » 26 apr 2016 21:43

Jeg købte også en Wrecking Ball - $55 med gratis forsendelse på Ebay. Det er vel ca. hvad Broder Salsa gav. Jeg synes det er okay for 3xLP.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#40 Indlæg af Pete Rock » 26 apr 2016 21:48

Jeg fik til gengæld ikke købt den satans Coleman Grey plade - er der nogen der har en mp3? Ja, eller flere mp3'er, en for hver sang, er vel at foretrække.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar