Diskografi: yesoffense lytter til YES

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
makrel

Re: Diskografi: yesoffense lytter til YES

#11 Post by makrel » 26.01.2018 09:34:50

YES TIL YES!
Vil se om jeg ikke kan nå at være med her også. Mangler lige det nudge, for jeg ved at der ligger GULD. Progpikken peger i hvert fald opad når Close to the Edge kommer på!
Tom D. Warrior

EHG

#12 Post by EHG » 26.01.2018 10:05:23

yesoffense wrote:Det lyder som The Beatles. Bare en meget, meget lang plade med The Beatles.
Ja, den har en ret typisk tresservibe, men stadig med små hints af det progrockmonster, der lurer under den pæne overflade. Chris Squire skinner allerede ret klart på bassen.

Den er langt bedre end jeg forventede - og et flot eksempel på at Rateyourmusic tit lyver. Til gengæld har pladen et par markante missere. Nu hørte jeg den på Youtube, så fik ikke fat i sangtitlerne, men bl.a. det unødvendige Beatles medley i midten af pladen, faldt uden for.
Giver den et lyt mere i dag - denne gang med fokus på sangtitler.

Edit: Drop det. Det klichefyldte 60'er pop passer egentlig meget godt ind.

Jon A

#13 Post by Jon A » 26.01.2018 10:32:09

Pete Rock wrote:Herligt. Det eneste jeg indtil videre har fået ud af Motorpsycho-tråden er at jeg aldrig skal lytte til en eneste plade med dem, så jeg håber det går bedre med Yes!
Glad to be of service. Man kan også sige, at det at høre Yes er en ret vigtig forudsætning for rigtig at kunne holde af Motorpsycho, omend det ikke bliver udtalt før om et par plader. I begge tilfælde, endda.
kulsoen wrote:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

yesoffense

#14 Post by yesoffense » 12.02.2018 16:43:14

Det er så HÅÅÅRDT. Efter at have lyttet til S/T, prøvede jeg at høre Time and a Word. Her, to uger senere, KAN jeg stadig ikke høre andet end Mariah Carey. Ved ikke, om jeg nogensinde bliver kureret. Har lige sat To Be With You med Mr. Big på, imens jeg grinede panisk. Det er det, Yes indtil videre har gjort ved (MOD) mig.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Post Reply