Hn: Januar 2019: De der dansede blev anset for gale af dem der ikke kunne høre musikken.

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re: Hn: Januar 2019: De der dansede blev anset for gale af dem der ikke kunne høre musikken.

#51 Indlæg af Tonic Satan » 09 jan 2019 15:34

Frank Sinatra er sgu den fattige mands Frank Sinatra.

Hn: Cheap Girls - My Roaring 20's

Edit: Wow, det Maiden-cover er heftigt. Fik mig til at tænke på den her.

Karsten Olesen skrev:
17 jan 2008 12:21
knepningens mester!

Brugeravatar
satirejohn
Kontakt:

Re: Hn: Januar 2019: De der dansede blev anset for gale af dem der ikke kunne høre musikken.

#52 Indlæg af satirejohn » 09 jan 2019 15:41

Maiden-coveret er legendarisk elendigt, men Domination er da for fedt. Foretrækker Fire of the Mind på Ape of Naples. Backwards-versionen er fin men noget skitseagtig. Jeg hører Ascended Dead - Abhorrent Manifestation som stadig holder heeeelt vildt.

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#53 Indlæg af makrel » 09 jan 2019 15:51

satirejohn skrev:
09 jan 2019 15:41
Maiden-coveret er legendarisk elendigt, men Domination er da for fedt. Foretrækker Fire of the Mind på Ape of Naples. Backwards-versionen er fin men noget skitseagtig. Jeg hører Ascended Dead - Abhorrent Manifestation som stadig holder heeeelt vildt.
Sandhedsmesteren!
Tonic Satan skrev:
09 jan 2019 15:34
Frank Sinatra er sgu den fattige mands Frank Sinatra.

Hn: Cheap Girls - My Roaring 20's

Edit: Wow, det Maiden-cover er heftigt. Fik mig til at tænke på den her.

Nnnnngh. ÅH! WOW!

---

Jeg er nået til Blood Oath af Suffocation i et diskografilyt af dem også. Sig mig engang, Frank Mullen, er han helt væk nu? Det er fløjet min næse forbi, men ifølge Metal-Archives, forlod han Suffo sidste år og har der ikke været noget med at han "kun" har været med nogle steder på vokal til koncerter sidste år også? Jeg er totalt bagud.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#54 Indlæg af Pete Rock » 09 jan 2019 19:09

HN: Dedekind Cut - $uccessor
Billede
Absurd så god den her.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: De dovne abers land

#55 Indlæg af Antimatter » 09 jan 2019 19:32

Langley skrev:
09 jan 2019 15:32
Den fattige mands Frank Sinatra? Eller det er måske Perry Como? Der er en del doo wop så det er måske den pæne udgave af italo band boy Dion?

Billede
Jeg voldtager enhver der kritiserer Sinatra med en skruetrækker. God dag til alle. Como er mere fattigmandssinatra med de italienske rødder og sådan. Holder stadig.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: De dovne abers land

#56 Indlæg af Antimatter » 09 jan 2019 20:50

Billede
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
simonvt

#57 Indlæg af simonvt » 09 jan 2019 21:38

Pete Rock skrev:
09 jan 2019 19:09
HN: Dedekind Cut - $uccessor
Billede
Absurd så god den her.
Enig. Hørte den igår, fordi kæresten ævlede om at købe yogamåtte, jeg foreslog selvfølgelig dedekind cut måtten!
Bagefter hørte jeg hans nye (Tahoe fra sidste år), den virkede umiddelbart lidt kedlig.

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#58 Indlæg af Langley » 10 jan 2019 10:02

Jeg forstætter mit Bowie flip. Det er en dejlig ting, der har varet nogen uger. Jeg finder nye sider af den unge Bowie som giver ståpels. "Lets Dance" var det første bånd jeg fik fra Pladeringen, da den udkom, som jeg gik helt amok over og jeg synes stadig det er en god popplade, men jeg hører den ikke sådan så meget nu om dage. Samlevende elsker "Modern Love" så det er lidt en temasang når vi er fulde. Efter "Lets Dance" og i min new wave periode lige da jeg var flyttet hjemmefra i slut 80erne betød "Honky Dory", "Ziggy Stardust" samt "Low" og "Heros" enormt meget for mig og mine kæresteforhold, som blandt andet gik ud på at tage til Berlin og vandre langs muren med make up på.

Den gang var jeg ikke så meget på hans mere 70er rockede ting og det går op for mig at de plader, som jeg den gang synes der var lidt for spade agtige, virkelig er fed 70er rock. Det især "Aladdin Sane"s storhed, som går op for mig. "Panic in Detroit" er muligvis et af de bedste riffs nogensinde, '"Cracked actor" er en fantastisk rocker, og "Time" en af de bedste rockballader ever. Jeg er her også kommet ind på livet af den der hvide saxofon båret soul på "Young Americans" og "Pinups". Når jeg er færdig med "Aladdin Sane" vil jeg komme ind på livet af "Scary Monsters " og "Lodger" som jeg heller rigtig fik ind under huden dengang.

Den gang man lavede ikoniske covers
Billede

Brugeravatar
Bismarck

#59 Indlæg af Bismarck » 10 jan 2019 10:35

Billede
Anthony Pasquarosa - Abbandonato Da Dio Nazione

Rigtig god plade. Den lyder som en cowboyder, der spiller Diablo II.
Nicht durch Reden und Majoritätsbeschlüsse werden die großen Fragen der Zeit entschieden — daß ist der große Fehler von 1848 und 1849 gewesen — sondern durch Eisen und Blut.

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#60 Indlæg af Broder Salsa » 10 jan 2019 12:03

Antimatter skrev:
09 jan 2019 19:32

Jeg voldtager enhver der kritiserer Sinatra med en skruetrækker.
Så mange er det vel heller ikke, der kritiserer Sinatra med en skruetrækker?

Besvar