It is in the elevation of all mankind to the rank of princes and princesses in a fairy kingdom, and not in the degradation of all classes to the level of the sordid, that I see the future happiness of the world
Jeg prøvede Tokes klassisk fra den falske LN tråd men det var lidt for soft. Så nu vil jeg høre Swans 15 min lange collage country crooner "Helpless Child"
Lurer på om der var noget post-rock jeg ville kunne lide? Men det bliver nødt til at ikke være noget svagarms jeg-sidder-her-og-jammer instrumentel rock fra 90erne 00erne og heller det det der politisk korrekte Candadiske GSUBE. Er det Slint eller sådan noget jeg skal prøve? Har de cojones i deres spil og tilgang ?
Hn: Det sidste af Coils 'Astral Disasterø efter jeg er kommet op fra en rundt runde i en helt tom Netto og blokken rundt. Det er helt vindstille, men så begyndte det at hagle ganske kort fra en høj sort himmel. Jeg stod og kiggede op mod mørket haglene der faldt ned mod mit øje mens jeg havde en religiøs oplevelse til"The Mothership and the Fatherland". Er der forskel på udgaverne fra Threshold House udgivelse og den jeg hørte som var vist en "12
Tn: Var der ikke en gang man fik bank herinde for at poste en plade som man ikke ejede?
Hn: Det er helt vindstille, men så begyndte det at hagle ganske kort fra en høj sort himmel. Jeg stod og kiggede op mod mørket haglene der faldt ned mod mit øje mens jeg havde en religiøs oplevelse til"The Mothership and the Fatherland".
Du er vist ikke ene om at have haft den oplevelse med Coil.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.