Tråden for grineren film og tv

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Tråden for grineren film og tv

#41 Indlæg af Fisker Thomas » 11 jan 2019 16:18

Hovedbanegården ser fedt ud. Glæder mig til at se!
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: De dovne abers land

#42 Indlæg af Antimatter » 11 jan 2019 17:47

Bo lookaliken og den der revy...
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
ven
Geografisk sted: ma ma ma money

#43 Indlæg af ven » 11 jan 2019 21:06

Chelsea Perettis Netflix-special, One of the Greats, er genialt. Elsker hende så meget, især når hun Cali-griner. Hendes podcast er også lol. Reggie Watts stand-up er jo også syyygt godt (Special på Netflix), og selvfølgelig mangler vi at nævne Comedy Bang Bang! Både TV og Pod. Doy. I fald jeg ikke bryder trådreglerne hårdt; kan vi få nogle flere sjove podcasts på banen? Her, jeg starter listen: 1. The Best Show.
lille mussi

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#44 Indlæg af Pete Rock » 11 jan 2019 21:56

"CHÅÅÅÅÅÅ"
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
kulsoen

#45 Indlæg af kulsoen » 12 jan 2019 12:13

Spøgelsesjægerne, der kan ses på Dplay, er noget af det sjoveste nyere danske tv. Vægten er ikke lagt på spøgelsesjagt, men mere på to grupper af spøgelsesjægere, hhv. DPA (Dansk Parapsykologisk Aspekt) og Ghosthunting.dk, der har nogle seriøst vilde medlemmer og ikke mindst frontmænd! De er også konkurrenter, så det sker i hvert fald én gang, at én der har været medlem af den ene gruppe skifter til den anden. Desuden er Hannibal Hildorf med i en kort periode. Det konger helt ud i det afsnit, hvor Hannibal har arrangeret en ryste-sammen-dag for DPA, så de rigtig kan lære hinanden at kende.

DPAs side er desværre nede, men ghosthunting.dk's er kørende https://www.ghosthunting.dk/om-ghosthun ... ingdk.html
Frontmanden i ghosthunting.dk har iø logoet, aka "ghosthunting.dk" med den der blå hjertefrekvensstreg eller hva fuck, tatoveret på armen samt klistret på fronten af ham og konens bil. Deres bryllupsrejse, som man følger i programmet (man ser også frieriet og brylluppet), er selvfølgelig en romantisk spøgelsesjagt på Bornholm med resten af holdet <3

Brugeravatar
ven
Geografisk sted: ma ma ma money

#46 Indlæg af ven » 15 jan 2019 21:18

Pete Rock skrev:
11 jan 2019 21:56
"CHÅÅÅÅÅÅ"
hehe.
lille mussi

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#47 Indlæg af Morten » 21 jan 2019 16:20

Pete Rock skrev:
09 jan 2019 16:03
Den mest stensikre griner, den ufejlbarlige optur når man bare vil hygge og glemme, som faktisk er en horror-komedie Lang, som er så god at den skal spilles til min begravelse: WHAT WE DO IN THE SHADOWS!
Har haft den stående på hylden længe, og anbefalingen gjorde, at den blev set her i weekenden.
Absolut godkendt griner, men ikke noget for konen, som slet ikke bryder sig om horror, og som syntes, den var for forceret.

Ellers er der kommet meget få forslag til film, som jeg ikke allerede har set, men jeg har købt Aaltra og serien Father Ted, og er startet på Hovedbanegården og overvejer at tjekke et par af de nævnte stand-uppere, selvom forventningerne ikke er store...
Simplify

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: Vesterbro

#48 Indlæg af J Spaceman » 21 jan 2019 16:54

Pete Rock skrev:
08 jan 2019 19:05
I LOVE YOU MAN
<3

Min ekskæreste nåede frem til, at alle mine yndlingsfilm handler om en eller anden form for bromance, så hun anbefalede, at jeg så den, og jeg var selvfølgelig vild med den.

Jeg ser helst ikke film med for meget dybde. Det sker engang imellem ved et uheld, men jeg vil helst holde mig til billig underholdning. Helst i den lidt bedre ende, men ikke alt for art.

En af mine mange personlige favoritter er Eurotrip, som er ret åndssvag men totalt grineren alligevel:

Billede
Senest rettet af J Spaceman 21 jan 2019 21:07, rettet i alt 1 gang.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#49 Indlæg af kasper kål » 21 jan 2019 20:45

Og så opdager man lige at den nye sæson af verdens sjoveste serie - High Maintenance - lige er startet. Optur!

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#50 Indlæg af Pete Rock » 21 jan 2019 21:06

Morten skrev:
21 jan 2019 16:20
Pete Rock skrev:
09 jan 2019 16:03
Den mest stensikre griner, den ufejlbarlige optur når man bare vil hygge og glemme, som faktisk er en horror-komedie Lang, som er så god at den skal spilles til min begravelse: WHAT WE DO IN THE SHADOWS!
Har haft den stående på hylden længe, og anbefalingen gjorde, at den blev set her i weekenden.
Absolut godkendt griner, men ikke noget for konen, som slet ikke bryder sig om horror, og som syntes, den var for forceret.
Hm, det er vel ikke for sent at blive skilt.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar