hvad er der i fjernsynet-tråden

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

Re: hvad er der i fjernsynet-tråden

#1061 Indlæg af Jonas » 15 mar 2019 12:52

Det hele stank. Min eneste mindeværdige præstation var mit fuldstændig flawless fravær, der endte på stilsikre 9,9%.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Jonas

#1062 Indlæg af Jonas » 15 mar 2019 12:53

From the King of Kings of the East and West, the Great Khan. To alverdens stræbere & 12-tals-piger, who fled to escape our swords.

You should think of what happened to other countries and submit to us. You have heard how we have conquered a vast empire and have purified the earth of the disorders that tainted it. We have conquered vast areas, massacring all the people. You cannot escape from the terror of our armies.

Where can you flee? What road will you use to escape us? Our horses are swift, our arrows sharp, our swords like thunderbolts, our hearts as hard as the mountains, our soldiers as numerous as the sand. Fortresses will not detain us, nor armies stop us. Your prayers to God will not avail against us. We are not moved by tears nor touched by lamentations. Only those who beg our protection will be safe.

Hasten your reply before the fire of war is kindled. Resist and you will suffer the most terrible catastrophes. We will shatter your mosques and reveal the weakness of your God and then will kill your children and your old men together. At present, you are the only enemy against whom we have to march.

Billede
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#1063 Indlæg af Tonic Satan » 15 mar 2019 13:03

Jonas skrev:
15 mar 2019 12:52
Det hele stank. Min eneste mindeværdige præstation var mit fuldstændig flawless fravær, der endte på stilsikre 9,9%.
Ja, vi kunne gå over til sådan en pissegammel Apple-computer i studievejledningen hver mandag og lige tjekke procenterne i de forskellige fag, så man kunne justere pjækkeriet derefter. Det var den mest effektive procentregnings-undervisning, jeg nogensinde har modtaget.
Karsten Olesen skrev:
17 jan 2008 12:21
knepningens mester!

Brugeravatar
Frcaheal

#1064 Indlæg af Frcaheal » 15 mar 2019 15:04

Tonic Satan skrev:
15 mar 2019 13:03
Jonas skrev:
15 mar 2019 12:52
Ja, vi kunne gå over til sådan en pissegammel Apple-computer i studievejledningen hver mandag og lige tjekke procenterne i de forskellige fag, så man kunne justere pjækkeriet derefter. Det var den mest effektive procentregnings-undervisning, jeg nogensinde har modtaget.
Dén præsterede jeg også. Det gjorde hele Svingninger vel. 13 i slack.
God hvid jul til alle(!)

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: De dovne abers land

#1065 Indlæg af Antimatter » 15 mar 2019 15:31

Jeg var en proto-neckbeard der gik i knælange læderfrakker og hørte grindcore på medlyt i kantinen på min usle laptop. Weekenderne blev brugt på at læse Turner Diaries og Unabomber Manifestet. I en anden tidslinje rydder jeg aulaen på statsgymnasiet med en halvautomatisk, men I stedet nøjedes jeg med at pisse i forhallen til årsfesten i en brandert og tømme en peberspray i hovedet på mig selv. Måske er egen bil og fitnesskort ikke så slemt alligevel?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#1066 Indlæg af Ungfugl » 15 mar 2019 15:35

Har helt glemt at fortælle, at jeg mødte Antimatter ved en fødselsdagsfest for nogle uger siden. Hvor overbevisende den Patrick Bateman-agtige persona, han har opbygget herinde, end er, så kan jeg godt forsikre om, at han nærmest er en af de de mest flinke og stille og rolige profiler, jeg har mødt IRL 8)

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: De dovne abers land

#1067 Indlæg af Antimatter » 15 mar 2019 15:37

Jeg håbede du havde glemt det :evil:
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Jonas

#1068 Indlæg af Jonas » 15 mar 2019 15:39

Druktur med Antimatter er helt klart på min liste over Things To Do Before You Die.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
tankero

#1069 Indlæg af tankero » 15 mar 2019 22:25

Jeg tør ikke se det dér program. Mine egne gymnasieår i startnullerne var også meget afslappede. Halvfemserne var ligesom ikke slut endnu. Mit største problem dengang var, at jeg ikke kunne score, men det lærte man så pø om pø, også selvom man var en kæmpe dork.

Brugeravatar
fabriz

#1070 Indlæg af fabriz » 17 mar 2019 15:30

Elsker virkelig da Geækerfar skal klædes ud som russer og kommer til at ligne grækeren fra The Wire

Billede

Besvar