At kigge på mennesker på internettet

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
PerH

Re: At kigge på mennesker på internettet

#661 Indlæg af PerH » 24 jul 2019 10:51

Fisker Thomas skrev:
24 jul 2019 10:22
PerH skrev:
23 jul 2019 20:23
Tonic Satan skrev:
01 jul 2019 15:33
Dette Bongorama er da et meget sjovt mandeloge-FB-forum/indblik i nogle brændt sammen-typers verden, men denne Ronnie Rocket-admin er da en af de mest selvretfærdige narrehatte, jeg længe har set på internettet. Hold kæft, mand... :roll:
Jeg har bare fulgt med i gruppen i noget tid, men ikke deltaget. Før i sidste uge, hvor der blev postet et billede, der gjorde nar af folk, der går i shorts. Jesper Jack og andre kegler i tråden kunne så blive enige om, at rigtige mænd ikke går i shorts. Så skrev jeg, at det var helt genialt at en flok gamle, forstokkede rockister kunne blive enige om, at shorts til mænd var klart no go. Så smed Ronnie Rocket mig ud. Der er godt nok lidt højere til loftet på svingninger. Men nøj, hvor er Bongorama også en vanvittig gruppe.
Det er sikkert også, fordi du arbejder for 24syv. Han har nogen vilderen nok fjende- og vennebilleder.
Har også indimellem skrevet frem og tilbage med ham på Twitter. Han er virkelig vild. Hvis en avis laver en artikel om, at så og så mange indvandrere begår kriminalitet, så er avisen nogle racister. Der er ingen nuancer i hans verden. Og langt de fleste af gangene harcelerer han over artikler og radioindslag, som han ikke har hørt.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#662 Indlæg af Fisker Thomas » 24 jul 2019 11:02

PerH skrev:
24 jul 2019 10:51
Fisker Thomas skrev:
PerH skrev:
Tonic Satan skrev:
Dette Bongorama er da et meget sjovt mandeloge-FB-forum/indblik i nogle brændt sammen-typers verden, men denne Ronnie Rocket-admin er da en af de mest selvretfærdige narrehatte, jeg længe har set på internettet. Hold kæft, mand... :roll:
Jeg har bare fulgt med i gruppen i noget tid, men ikke deltaget. Før i sidste uge, hvor der blev postet et billede, der gjorde nar af folk, der går i shorts. Jesper Jack og andre kegler i tråden kunne så blive enige om, at rigtige mænd ikke går i shorts. Så skrev jeg, at det var helt genialt at en flok gamle, forstokkede rockister kunne blive enige om, at shorts til mænd var klart no go. Så smed Ronnie Rocket mig ud. Der er godt nok lidt højere til loftet på svingninger. Men nøj, hvor er Bongorama også en vanvittig gruppe.
Det er sikkert også, fordi du arbejder for 24syv. Han har nogen vilderen nok fjende- og vennebilleder.
Har også indimellem skrevet frem og tilbage med ham på Twitter. Han er virkelig vild. Hvis en avis laver en artikel om, at så og så mange indvandrere begår kriminalitet, så er avisen nogle racister. Der er ingen nuancer i hans verden. Og langt de fleste af gangene harcelerer han over artikler og radioindslag, som han ikke har hørt.
Men han er dog ikke for fin til at bede andre om lige at læse artiklen, inden de kommenterer.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Enola Gay
Geografisk sted: Smeerenburg

#663 Indlæg af Enola Gay » 24 jul 2019 11:29

Unfriendede eller mutede Bongorama oven på et indlæg til fordel for elløbehjul.
mit ansigt er bortadopteret til uvidenheden.
Det må aldrig få det at vide.

Brugeravatar
leapfrog
Geografisk sted: på bunden af øresund

#664 Indlæg af leapfrog » 24 jul 2019 11:33

PerH skrev:
24 jul 2019 10:51
Fisker Thomas skrev:
PerH skrev:
Tonic Satan skrev:
Er han ikke bongkammerat med Bertelsen? Anyway, han inkarnerer den der forkælede og underligt opportunistisk-progressive generation på forbilledlig vis. Der findes ikke noget værre end velmenende, selvretfærdige og selvfede mennesker fra mediebranchen, der var unge i halvfemserne. Rejsen fra at være kronisk ironisk i halvfemserne til at blive kronisk velmenende og totalt blottet for selvironi i dag.

Brugeravatar
PerH

#665 Indlæg af PerH » 24 jul 2019 12:07

Jo, de er vist venner, men han hader ikke desto mindste det meste på 24syv. Uden at han dog har hørt ret meget af det, han hader.

Brugeravatar
eini

#666 Indlæg af eini » 11 sep 2019 09:20

Sam Mansoor fascinerer mig. Personificeringen af Euroman.

Turbulens under København
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Dronekræmmeren

#667 Indlæg af Dronekræmmeren » 11 sep 2019 11:29

eini skrev:
11 sep 2019 09:20
Sam Mansoor fascinerer mig. Personificeringen af Euroman.

Turbulens under København
Vil du støtte denne blog og den frie debat?
Den største Sorg i Verden her
Er dog at miste Drone, Man har kær

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#668 Indlæg af Morten » 11 sep 2019 12:10

nej
Simplify

Brugeravatar
Rock Action
Geografisk sted: kbhØ

#669 Indlæg af Rock Action » 11 sep 2019 14:16

Får jo nærmest lyst til at lave en kickstarter til Morten Vammen, så dårligt er det.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
palesaint

#670 Indlæg af palesaint » 11 sep 2019 14:23

Jeg havde svag impuls af at ville formulere et eller andet, som jeg ikke rigtigt kunne sætte fingeren på, og så gjorde Rock Action det for mig.
Nuanceret had og den venlige læsning.

Besvar